Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 31, 2006 9:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
tks uit losser vertelde me dit van 't weekend


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 31, 2006 10:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 19, 2005 11:09 pm
Berichten: 374
Woonplaats: Dedemsvaart
167 lijkt me veel te hard. Ik weet van Knopper dat ie 151 km/u reed afgelopen jaar met de NAB in Emmen. Ook met een K9b special

_________________
Neem eens een kijkje op: http://www.heidemulder.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 01, 2007 7:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm
Berichten: 471
Woonplaats: Emmercompascuum DR
ik mis de VM ICC zal nog ff nakijken hoeveel pk en trn
zet hem maar vast in de lijst

_________________
MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 02, 2007 7:13 pm 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
Suter Vampire
PK's: 34
Max toeren: 13.000
Topsnelheid: 130?
Revisie:
- Bij competie rijden: Nog geen ervaring mee, waarschijnlijk op de helft van het seizoen een revisie. Verder om de 5 uur kleppen stellen en na +/- 2 uur nieuwe olie erop.
Voordelen: Elektrische starter, ontzettend veel trekkracht, prachtig geluid en echt heerlijk om te rijden
Nadelen: Aanschafprijs

Afbeelding

Afbeelding

_________________
http://www.wesleyprinsen.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 04, 2007 11:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm
Berichten: 512
Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
ff offtopic
@wesley

ziet er goed vet uit!
wat is de aanschafprijs?
wat versta je onder revisie: nieuwe zuiger+honen, of alleen nieuwe koppakking?
is ie niet te zwaar? zodat je misschien teveel druk op de achteras hebt, dat ie voor begint te zweven?

lijkt me ook wel wat, zo'n apparaat, alleen zal ik dan heel wat uurtjes moeten gaan werken!
p.s.: je hebt geen kettingstrip erop zitten, heb je dan nooit je hele blok+uitlaat+frame en de rest onder het vet zitten?

Groetjes, Manders
(waarom offtopic en niet pb: misschien zijn er meer mensen geinteresseerd in een vampire)

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 04, 2007 11:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
http://www.tkskartracing.nl/index.php?o ... &Itemid=34

Citaat:
(waarom offtopic en niet pb: misschien zijn er meer mensen geinteresseerd in een vampire)

Waarom offtopic en niet ontopic?
http://www.megakart.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1546
http://www.megakart.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=915


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 04, 2007 11:49 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm
Berichten: 512
Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
@david, bedankt maar niet veel wijzer geworden.......

heb wel gezien dat het blok 3995euro kost, dus hoeft al niet meer zo nodig, voor veel minder koop je een yamaha yzf250 schakel blok als t perse viertakt moet zijn, en anders een crg 2006 met tm k9b speciaal

laat mij maar 2takten dan met 100cctjes, is niet zo duur!
ontopic maar weer!

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 05, 2007 10:34 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
zeg wesley heb je nou het verkeerde overal of het verkeerde frame
mooi trouwens zo zeg die motor op die swiss hutless

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 05, 2007 12:34 pm 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
@ Manders & Pro-kart monster

De foto van de Swiss, dat ben ik niet.. ;-)
Ik heb wel eenzelfde overall, schoenen en handschoenen maar helaas geen Arai helm :P

De rijder op de foto is Thijs aan de Stegge, die zelf dit seizoen Brm reed. Echter werd het motorblok ter demonstratie tijdelijk op een Swiss Hutless gezet. Vandaar die combinatie.

Mijn kart moet nog uit Italië komen. Het Vampire motorblok komt tijdelijk op een Brm frame voor de Wintercup 28 januari. Eind januari komt ook mijn frame binnen en dan word de kart geheel opgebouwd. (Wildkart 8) )

Tegen die tijd zal ik wel foto's posten. Het lijkt me dan ook wel een keer leuk om mee te doen aan een forum-meeting :)

_________________
http://www.wesleyprinsen.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 06, 2007 12:01 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm
Berichten: 512
Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
en je rijdt dit jaar(2007) dus met een vampire?
kom maar niet op een forummeeting als ik er ben, anders ben ik de hele dag aan het kwijlen......... hahaha! ik hoop je wel een keer dan te zien!

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 06, 2007 7:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
SGM 125cc ICC:
PK's: 38/40
Max toeren: 15600!!
Topsnelheid: onbekend, ik heb 132 km/uur gehaald op genk
Revisie:
- Bij competie rijden:
- Bij recreatief gebruik: om 60 liter
Voordelen: recreatief
Nadelen: tis een wat ouder blokje

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 08, 2007 9:35 pm 

Geregistreerd: wo aug 09, 2006 3:17 pm
Berichten: 177
Woonplaats: Haarlem
Talco TKM K4S (vier takt)
PK's: 17 (met) 19-20 (zonder restriktor)
Max toeren:11.950 rpm
Topsnelheid: Ligt aan tandwielverhouding, kan 130 - 140
Revisie:
- Bij competie rijden: 50-80 uur
- Bij recreatief gebruik: 80-100 uur
Voordelen:Zeer laag gewicht (13,5Kg) en veel koppel in hele toerenbereik. Snel!
Nadelen:Opletten op olie verbruik. Ieder 2u/dag verversen (250 ml)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jan 17, 2007 12:25 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 30, 2005 10:15 pm
Berichten: 20
Woonplaats: Zetten
Hoi,

Ik zie dat iedereen alleen over pk,s en toerental praat maar maar wat is nou ongeveer het koppel van een 125cc icc motor bv: k9,k9b,vm,pavesi.
Lijkt me ook belangrijk!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 17, 2007 1:25 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 19, 2005 11:09 pm
Berichten: 374
Woonplaats: Dedemsvaart
dan moet ie op de vermogenstestbank

_________________
Neem eens een kijkje op: http://www.heidemulder.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 17, 2007 12:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
@iceman: motorfabriekanten geven meestal het koppel niet vrij.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David