Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 5:30 pm 

Hey mensen.

Zoals de titel het al zegt, afgelopen weekend heb ik mijn simulator goed kunnen verkopen! Nu deze weg is is er plaats voor de kart! Ik ben lekker rustig aan het zoeken naar een leuke 125cc schakelkart, puur voor de hobby en geen wedstrijden dus. Mochten mensen leuke tips ideeen, of wat dan ook weten laat even weten :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 5:45 pm 

Misschien kan je een oproepje plaatsen in Tweedehands gevraagd (tenzij je een nieuwe wilt natuurlijk).
De andere tip is voor jezelf te bepalen wat je budget is, waar je wilt gaan rijden en hoevaak, en hoe goed je kan en wilt sleutelen. Het is handig om die dingen hier ook te vermelden omdat het anders een beetje moeilijk is om je goede tips te kunnen geven.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 6:21 pm 

mischien is de mijne wat voor je

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... Ek3W7HnYjj

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 19, 2006 10:39 pm 

Nieuw nog niet, 1 om alles nieuw te kopen dan hou ik zelf niks meer over, 2 wordt me eerste eigen kart dan, dus beginnersfouten maak je altijd.
Budget, zat te denken +- 1500 euro voor de kart rijklaar aangezien ik dan ook geld heb om te rijden, onderhoudt e.d. Het sleutelen aan de kart is wat nieuw voor mij, echter werk ik wel zelf aan me oldtimer en racefiets in onderhoudt, vindt dit gewoon weg leuk om te doen. Ik ben ook iemand die alles graag schoon wegzet na gebruik, mijn auto iedere week poetsen en gestald in garage om maar een voorbeeld te noemen.
Hoe vaak ik wil gaan rijden , tja dat verschilt denk ik zeker kwa seizoen en werk en studie tijden. Maar wil zeker 1 a 2x in de maand rijden. en regen rijden vindt ik helemaal geweldig! 5x gedaan met huurkarts, 2x op schumacher en 3x op berghem met die huurkarts van 85km. Echt een super ervaring was dat en rotax max drivers eruit rijden met dezelfde huurkarts vondt ik helemaal leuk :), maar toen het droog was waren zij weer wat sneller :)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]