Auteur |
Bericht |
mats
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 2:39 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Pro-kart monster schreef: ok sorry dat wist ik niet maar goed je ziet het verschil wel duidelijk tussen een 100 cc en een 125 cc denk ik zo
En?! Wat is het ?
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 2:39 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Daar staat geen 125 cc Mats meestal 124
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 2:40 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
124 ccm3
Wijsneus
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 2:45 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Lol,
Ontopic, ik heb niet veel verstand van automaten, maar is dit een direct aangedreven blok of zit er een slipkoppeling op?
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Ross1961
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 3:26 pm |
|
Geregistreerd: di jul 04, 2006 11:31 pm Berichten: 269 Woonplaats: Nieuwegein
|
Ik denk dat het een 100cc is. Het blok lijkt wel heel erg veel op mijn twee 100cc blokken (Fox en Vortex). Trouwens niets mis mee hoor. Ze lopen als een kanon )mits goed afgesteld. En mocht het inderdaad een 100cc zijn gewoon 1:16 smeren in plaats van 1:18.
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 3:41 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
waar moet dat op de cilinder staan dan ?
op het onder blok staat rotax met nog een getal erbij dus het is wel een rotax onderblok.
maakt het dan zoveel uit als je de carb. op de kop hebt staan?
is me zo verteld dat het alleen makkelijker is met afstellen dat het geen kwaad kon.
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 3:45 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Wat ik via google kan vinden, heeft Hezemans veelal 100cc Rotaxjes.
Carburateur op de kop? Nooit van gehoord.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 3:51 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
op het onderblok staat rotax sa 6211 173
weet niet of dat wat zegt?
en fart er zit geen koppeling op
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 4:01 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
http://www.rotax.com/de/Contact/
Mail hier je vraag even naar toe!
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
ms kart
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 4:02 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 04, 2006 8:31 pm Berichten: 131 Woonplaats: marum
|
als er geen koppeling opzit kun je er bijna 100% zeker van zijn dat het een 100cc is erzit ook een 100c uitlaat op een 125cc automaat heeft meestal nog een bocht erin zitten voor de eind demper dat heeft deze niet.
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 4:44 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
nah als dat dus echt zo is ben ik mooi bedankt
wat moet je dan om de 8 uur vervangen zijn die kosten dan hoog?
hij rijd nog zeer goed er is nu zon 10 uur gereden(als ik de vorige eigenaar moet geloven)
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
dragonfly
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 4:48 pm |
|
Geregistreerd: di sep 12, 2006 4:50 pm Berichten: 157 Woonplaats: Haaltert (B)
|
Kosten zullen wel nog meevallen voor je. Mijne loopt 19.000 toeren en gaat elke 6u binnen. Als je de toeren wat laag houdt en rijk rijdt kan je daar gerust 10u meedoen. Alles hangt af van hoe hard je wil gaan en in welke staat de motor nu is. Gewoon zuiger vervangen kost me 75euro. Elke 18u totale revisie en dan ben ik rond de 180euro kwijt.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 4:49 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Nou dat vind ik dus niet duur! Reviseer eens een ICC, dan ben je ietsie meer kwijt.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 4:59 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
nau dat vind ik dus ook niet duur!
maar doe je dat zelf of breng je hem weg?en zit het evt.honen er ook bij???
trouwens had een reken fout motor rijd nu al 12,5 13 uur totaal.
die vent zei dat ie nog wel een 12 uur mee kon
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: vr nov 10, 2006 5:00 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
ik haat het om zo bedonderd te worden het maakt me niks uit of karten geld kost dat weet je van te voren maar niet als je een 125 cc wilt en je krijgt er een 100 cc voor
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|