Auteur |
Bericht |
Milano
|
Geplaatst: wo nov 08, 2006 8:24 pm |
|
|
Ik heb inmiddels een toerenteller en temperatuurmeter van Stage 6 gekocht. Dit apparaatje kost nog geen 60 Euro en heeft best veel functies: toerental, max toerental, temperatuur, max temperatuur, looptijd motor, tijd, geheugen hoogste waarden en waarschuwingsverlichting wanneer je max. toerental of temperatuur overschrijdt (12v nodig). Het apparaatje is makkelijk te monteren en duidelijk af te lezen. Ik heb alleen nog wat problemen met het ontstoord krijgen van mijn bougie/bougiedop. Ik zal binnenkort even een foto'tje maken.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Fart
|
Geplaatst: wo nov 08, 2006 10:29 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
En een link naar de site waar je deze kunt kopen graag, is niet duur idd.
Thx
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v445/dayjin/fart2he.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Bobster
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 6:57 am |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
berend botje
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:18 am |
|
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 10:22 am Berichten: 57 Woonplaats: Enschede
|
@Milano
Ben benieuwd wat je van die Stage6 vindt en hoe je deze hebt gemonteerd? Zou ook graag de foto's zien!
Ben zelf naar de Koso "teller" aan het kijken, deze moet als het goed is precies hetzelfde zijn alleen een ander logootje.
Ik heb dan nodig de teller en een sensor voor in een koelslang, samen +/- 75euro.
Als ik je verhaal goed begrijp heb je alleen 12v nodig als je de waarschuwingsverlichting wilt gebruiken?
Heb een verhaal gelezen dat de teller niet goed werkte doordat door trillingen het contact van de batterij steeds werdt onderbroken. Lijkt me vrij makkelijk op te lossen...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 7:54 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
de trillingen zijn het grootste probleem, de alfano's, mychrons en andere karttimers kunnen daar tegen, maar over scootertellers heb ik op scooterfora wat negatieve reacties gelezen qua trillingen.
wat ik eerder had gepost, de PET2000 van Ben de Paauw, denk dat ook wel iets is. Iemand ervaring mee?
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:16 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
toch wil ik ook wel wat meer weten van die stage6, heb em gezien op de site en is zeer mooi!
wat zijn de verzendkosten? (die pagina doet het bij mij niet)
en wat betekend het ontstoord krijgen van je bougie?
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
igot
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:19 pm |
|
|
Ik heb nog een Freeline RPT systeem, zonder temperatuursensor (tweedehands) voor 25 euro als er ook een nieuwe temperatuursensor bij word gekocht. Deze kost 55 euro.
Freeline RPT is wel geschikt voor de kart.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:28 pm |
|
|
25 euro voor de teller! dan hebben wij een deal
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
igot
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:30 pm |
|
|
@Manders Racing, prima!
Maar dat is wel excl. temperatuursensor he...
Had berend ook een mailtje gestuurd, maar daar reageert hij helaas niet meer op.. wie het eerst komt het eerst maalt!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
berend botje
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:32 pm |
|
|
@Manders
Bij de volgende site kan je een Koso teller krijgen. Zoals ik al eerder heb vermeld is deze Koso exact hetzelfde apparaar, alleen een ander logo erop. De rest is hetzelfde...
EuroScooters - Koso teller
Deze teller kost 60euro en voor 15 euro heb je een bijpassend sensor met t-stuk voor in een koelslang. Samen +/-75 euro en dan zijn de verzendkosten gratis bij euroscooters ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:34 pm |
|
|
ik rijd 100cc luchtgekoeld, dus helaas!
igot, heb je me gemaild?
wat zijn de verzendkosten?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
berend botje
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:39 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
igot
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:39 pm |
|
|
Indien interesse, bestel hem via de website..ik pas de prijs (staat nu op 50 euro) aan na bestellen..
Overigens: lucht of water gekoeld..maakt niets uit... ook voor luchtgekoelde zijn temperatuursensoren verkrijgbaar (onder bougie).
Verzendkosten bedraagt 7,50.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:41 pm |
|
|
ja, ik reageer nu wel op igot's aanbieding, maar die onthoudt het hoogste toerental niet!
denk niet dat ik tijdens het rijden op een recht stuk net voor het aanremmen (hoogste toerental) ff kan kijke hoe veel toeren ik draai, dat zal ik toch pas in de pit kunnen zien. ik moet het gewoon weten, een 100cc is zo stuk gedraaid met teveel toeren
@ berend botje:
die koso teller is hetzelfde als de stage 6? maar dan zonder achtergrondverlichting? en allebei zijn ze met tempsensor maar dat is dan voor in de koelslang? kan ik er wel een losse luchtgekoelde sensor bijkopen, is ook beetje overbodig. Maar heb jij hem ook?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
igot
|
Geplaatst: do nov 09, 2006 8:49 pm |
|
|
Je hebt direct zicht op de teller als je deze op het stuur plaatst, ik neem aan dat je toch wel tijd hebt om dit te bekijken?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |