Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 5:27 pm 
Julie kartfans mogen het natuurlijk niet zijn ontgaan, maar op Nederland 3 is morgeochtend voor de vroege vogels (7:55u) karten te zien. Hierin staat de finale van de ARMC centraal. Ik denk overigens dat het over de kleine coureurtjes gaat want het wordt uitgezonden door Z@ppsport.

Ik ga in ieder geval kijken (ook al wordt het wat laat vanavond vanwege sinterklaas)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 5:51 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Hmm weet nog niet of ik ga kijken, tis een beetje vroeg en ik heb in het weekend meestal nogal moeite met opstaan :oops:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 6:17 pm 
David schreef:
Hmm weet nog niet of ik ga kijken, tis een beetje vroeg en ik heb in het weekend meestal nogal moeite met opstaan :oops:


karten op tv, dat is iets heel zeldzaams hoor (Waarom snap ik niet, je ziet genoeg schaken en waterpolo op tv)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 6:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Das inderdaad waar. Vroeger kwam het nog regelmatig op Eurosport. Helaas is zit die zender hier niet meer op de kabel.
Ach over twee weekjes kijk ik als alles goed gaat misschien wel LIVE de Wintercup in Berghem :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 7:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 17, 2004 10:03 pm
Berichten: 545
Gecko schreef:
David schreef:
Hmm weet nog niet of ik ga kijken, tis een beetje vroeg en ik heb in het weekend meestal nogal moeite met opstaan :oops:


karten op tv, dat is iets heel zeldzaams hoor (Waarom snap ik niet, je ziet genoeg schaken en waterpolo op tv)
iets meer aandacht er aan geven op tv zou mooi zijn vlak voor een f1 uitzending een wedstrijd of zo :evil: het is altijd dat k.. voetbal

_________________
<br>
Afbeelding

I don\\\'t suffer from insanity; I enjoy every minute of it :lol: :lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 8:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Dat de kartsport niet goed vertegenwoordigd wordt op televisie ligt niet alleen de TVmensen.
Het zou een stuk makkelijker zijn de kartsport te promoten als er gewoon 1 efficiente organistatie achter zou staan.
De sport is nu verdeeld over teveel klasses bij teveel organisaties.
KNAF, NAB, CHRONO en noem maar op hebben allemaal hun eigen races met eigen regels en eigen rijders. Ik ben geen expert, maar wat ik ervan lees gaat het er bij veel van die organisaties lang niet altijd even proffessioneel aan toe :?
Toen 10 jaar geleden het indoorkart gebeuren boomde had het outdoorkarten daarop in moeten haken, door 1 strak georganiseerde kartbond neer te zetten en gebruikmakend van de extra media-aandacht het outdoorkarten te profileren als een serieuze en interessante sport.
Helaas had men het te druk met ruzieen over van alles en nog wat.
Dus nu moeten we in het voorprogramma van de F1 kijken naar de zoveelste herhaling van een of andere merkencup :shock:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 04, 2004 8:41 am 
Nou, ik hoop dat jullie niet jullie bed uit zijn gekomen want tering wat een kutprogramma (het ging in totaal 30 seconden over karten)
en ja, ze moeten echt vaker karten op tv uitzenden hoor. Ik denk ook dat het te maken heeft met het camera's plaatsen. Ik vergelijk alles even met schaken. Schaken heeft maar 1 camera nodig. Karten heb je heel veel camera's nodig. En het is zo dat ze van schaken alleen de hoogste klasse uitzenden. En dat doen ze op dit moment ook met autosport.

Maar dan nog vind ik het 1000x zo stoer om naar het karten te kijken dan naar zo'n voorspelbare voetbalwedstrijd


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 04, 2004 12:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am
Berichten: 897
Woonplaats: Wijchen
GVD...

lees ik dit dus net te laat he.. heb ik het niet gezien.. :cry:

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 04, 2004 12:24 pm 
rotaxmax11 schreef:
GVD...

lees ik dit dus net te laat he.. heb ik het niet gezien.. :cry:


geloof me, wees blij dat je het niet gisteren gelezen hebt. Want ik heb het geteld en het ging in totaal 28 seconden over karten. Helemaal voor niks dus uit mijn bed gekomen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 04, 2004 12:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am
Berichten: 897
Woonplaats: Wijchen
o.. oke.. dan ben ik toch nog wel blij da'k het niet gezien heb ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2004 12:59 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Hahaha nou terwijl jij 28 seconden naar karten hebt zitten kijken, lag ik lekker in mijn bedje van een paar uur karten te dromen, als ik dat zo lees hoef ik daar helemaal geen spijt van te hebben :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2004 1:08 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
ik hoop dat eurosport weer is wat laat zien omtrent karten

op rotax-max.com hadden ze het erover dat eurosport weer karting gaat uitzenden ?????


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2004 11:52 am 
klopt, gisteren was op eurosport Race Of Champions en daar zei de commentator dat ze een contract hebben afgesloten voor 2005 :D


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2004 11:55 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
weet je ook zo om welke klasse het gaat?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 05, 2004 11:56 am 
nee, daar heb ik niks over gehoord. Ik denk dat het de Super A en de ICC betreft. 2002 had ik voor het laatst karten gezien (ook op eurosport) en dat was met Carlo van Dam en Giedo van der Garde


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David