Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 776 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 14, 2006 3:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm
Berichten: 582
Woonplaats: Eindhoven
ik ga zondag naar berhem zijn er nog meer die gaan. ik ben te herkennen aan rood wit blauwe overall

_________________
burn rubber not your soul


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 14, 2006 4:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Nee, ik ga zondag naar de Kartforum meeting in Amsterdam.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 14, 2006 4:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Volgens mij ook de meeste wel .... zo niet, gaan ze gewoon helemaal
niet rijden door andere verplichtingen en/of financiele redenen.

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 14, 2006 5:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
nee ik kan er helaas niet bij zijn maar dat heeft als reden dat mijn vader niet meer naar amsterdam gaat dit jaar wij hebben een jaarabonoment in uitgeest en hij vind het zonde om dan op een andere baan baanhuur te betalen.
en we gaan meestal een paar keer per jaar naar een anderre baan zijn al een keer in amsterdam geweest
en we gaan nog naar berghem emmen en genk wat eerder al werd uitgesteld

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 14, 2006 9:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Pro Kart Monster...

Helaas, ik moet je vader enig gelijk geven...ivm abbo.

Helaas, volgende keer beter.

(neem dan ook geen abbo)

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 17, 2006 2:59 pm 
hey,

Ik was laaste bij de zaak van bbkarting en zoals al 8 jaar lang organiseren hun ( dennis van der spoel en BBkarting ) samen een uitstapje naar kerpen :

____________________________________________________________

Karten in Kerpen 29 en 30 juli 2006

Deze zomer gaan we voor de achtste keer een lang weekend karten op het mooie en super snelle circuit van Kerpen. Op vrijdag 28 juli zal een klein groepje naar Kerpen vertrekken en op zaterdag 30 juli zullen de meeste naar Kerpen vertrekken. Het is natuurlijk ook mogelijk om alleen op zondag te komen, maar hou in het achterhoofd dat het ongeveer zo'n 2,5 uur rijden is voordat je op de baan bent. Vergeet ook niet dat je dan de gezellige barbecue op de zaterdag avond mist. Kart Service vd Spoel zal zaterdag naar Kerpen vertrekken en daar een leuk weekend van maken. In dit weekend zal geen Formule 1 race worden gehouden maar een week eerder. Dat het gezellig wordt weten we, maar hopelijk zit het weer net als de voorgaande jaren mee.




Bekijk hier de foto's van Kerpen 2005


Hier volgt een summiere beschrijving van het weekend:
Net als voorgaande jaren ligt het in onze bedoeling om dit evenement te houden op zaterdag en zondag en voor enkele natuurlijk ook de vrijdag. Op zaterdag ochtend vertrekken de meeste naar Kerpen waar zij in de loop van de ochtend aankomen en de kart rijklaar maken om in de middag te kunnen rijden. Het circuit heeft een eigen camping op een halve minuut lopen van het circuit. Indien u niet van camperen houdt zijn er in het stadje Kerpen genoeg hotels aanwezig. In de middag daar aangekomen is het handig als je alvast de tent en alles in orde maakt.......... daarna natuurlijk karten. De baan is tot 19 uur geopend.
De vorige jaren is een groep op de vrijdag avond wezen eten in de indoor-kartbaan van Michael Schumacher, deze ligt op ongeveer 15 minuten rijden van de outdoorbaan. Een bezoekje aan deze schitterende indoor baan zou ook dit jaar weer kunnen of er kan natuurlijk in de kantine van de kartbaan worden gegeten of in een restaurantje in het nabijgelegen dorp. Na het eten nog even nazakken bij de tent en lekker slapen. (Vergeet vooral NIET de slaapzak mee te nemen, er zijn mensen die weten hoe het is om daar te overnachten zonder slaapzak)





Voor degene die op vrijdag naar de baan zijn gekomen is het op zaterdag betijds wakker worden en ervoor zorgen dat je om 10 uur kant en klaar staat om te gaan rijden. De baan is al om 9 uur open voor de mini’s die dan één uur gaan rijden.
Het is mogelijk om op de kartbaan tussen de middag of in de avond eten te bestellen dus honger lijden hoeft niet. Voor mensen die het leuk vinden is er dit jaar op de campingplaats een grote barbeceu georganiseerd waar men zich van te voren voor moet opgeven en ook meteen moet betalen. De kosten van de barbecue zijn 17,50,- euro inclusief drinken. Tevens behoort gratis drinken ook voor de zondag want voor mensen die meedoen aan de barbecue krijgen zondag onbeperkt te drinken.

Druk hier voor het inschrijfformulier voor de barbecue. Er kan ook worden aangegeven wat er gedronken wil worden zodat het allemaal klaar staat bij de barbecue. Het is natuurlijk ook mogelijk zelf te barbecuen op de camping of als je dat liever wilt kun je in de kantine van de kartbaan eten.

Op zondag is het natuurlijk ook weer vroeg opstaan en de kart klaarmaken om te rijden. De liefhebbers kunnen ook de volgende nacht weer in de tent doorbrengen. Dan op zondag avond of maandagochtend het hele boeltje weer inpakken en terug naar Nederland. Op maandag is de kartbaan trouwens gesloten.

Hier volgen enkele technische gegevens over de kartbaan Kerpen-Manheim Lengte: 1.107 m
Breedte: 7 m
Baanrecord: 43.5 sec.




Prijzen (2004):
di t/m vr van 09.00 t/m 19.00 € 27,-
di t/m vr van 16.00 t/m 19.00 € 19,-
za en zo van 09.00 t/m 19.00 € 32,-
za en zo van 16.00 t/m 19.00 € 22,-
KINDEREN € 12,-

Kijk op www.kart-club-kerpen.de voor meer informatie over het circuit van Kerpen.


Ook is het mogelijk om een gedeelte van de dag te rijden, de prijs is dan natuurlijk lager .
Naast de service van Kartservice van der Spoel en B&B karting is er ook een shop op de kartbaan dus aan reserve onderdelen geen te kort.
De volgende tandwielverhoudingen worden geadviseerd voor de baan Kerpen:



100cc recreatief: 10 : 81/82
100cc wedstrijdrijder: 10 : 84/85
125cc automaat: 11 : 79/80
Rotax Max : 12 : 79/80

Routebeschrijving
Via de A2 richting Utrecht, bij knooppunt Oudenrijn de A12 volgen richting Arnhem.
Neem dan de A50 richting Nijmegen. Dan de A73 richting Venlo.
Bij Venlo de A67 volgen richting Venlo/Duisburg.
Ga bij afslag 41 Venlo, bij de stoplichten rechtsaf en volg de Weselseweg.
Bij de rotonde 3/4 de A61 aanhouden richting Mönchengladbach.
Dan rechtdoor en bij de volgende rotonde weer Mönchengladbach volgen (A61).
Rij verder op de A61 tot je bij afslag 18 komt met daarop Bergheim. Vervolgens ga je bij de stoplichten linksaf en bij de eerste weg rechts.
Bovenaan bij de T-splitsing linksaf (477) en vervolgens alsmaar rechtdoor rijden richting Düren.
Na circa 4 km zie je een bos en als je dan de brug van de snelweg overrijdt is het daarna meteen aan de linkerkant.
Er staat links een groot bord, dat alleen overdag goed te zien is.

Adres: Kart-bahn Europa Motordrome Erftlandring
Steinheide 50170 Kerpen-Manheim


Wanneer er nog vragen zijn kunt u die stellen aan Dennis van der Spoel. Of even kijken op internet...www.kartservice.nl

Tot ziens in Kerpen !

_____________________________________________________________

( in citeer: http://www.kartservice.nl/kerpen/excursie.html)

Wie gaan er allemaal heen?

Ik denk ut zelf wel ;)
Is altijd wel leuk.. moet het alleen niet zo heet zijn als vorige jaren.. 1 jaar dat er tussen was het naar de 40 graden toe :cry:


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 4:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
Ik ga aankomend weekend Vrijdag, zaterdag of zondag Naar genk

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 5:20 pm 

Geregistreerd: ma mei 29, 2006 5:12 pm
Berichten: 264
Ik ga mischien over een week op dinsdag en donderdag karten op lansard :lol: :lol: :lol: maar het kan ook op Genk zijn voor ons dichter bij :D :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 6:32 pm 
ik gaat nu aankomende zondag naar lansard.. wegens omstandig heden ...kan ik niet naar kerpen :cry:


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 8:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Ik ga 4-5 en 6 Augustus meedoen aan een weekendrace in Portugal.

Het betreft hier een 3 daagse race:
- vrij, dag 1, - trainen en setup bepalen
- zat, dag 2, - 's-morgens, kwalificatie
- 's-middags, 1e race (17:30 uur)
- 's-avonds, 2e race (21:00 uur)
- zon, dag 3, - 's-morgens, uitslapen en sleutelen
- 's-middags, 1e race (16:00 uur)
- 's-avonds, 2e race (20:00 uur)
Prijsuitreiking om ca. 22:00 uur

Er zal gereden worden met 4-takt Honda390cc, (mijn team) en met Tony-Kart frame.

Dus het wordt weer gezellig en altijd druk daar, het geheel wordt helemaal gesponsord
door VODAFONE (netals vorige jaar)

Ik zal (als ik niet dronken wordt) verslag doen.

L8ter

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 8:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Alvast heel veel succes daar, en we kijken uit naar het verslag :!: :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 9:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Dank u.... ik zal kijken wat ik kan doen...
Tijd heb ik wel, maar ik moet ook een PC hebben met Internet aanlsuiting anders
kom ik niet ver.

Thx

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 18, 2006 9:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Geeft niet, als je je maar vermaakt daarzo :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 19, 2006 12:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm
Berichten: 1223
Woonplaats: Terborg
zeer dope!

Veel succes en plezier natuurlijk :D

over trainingen gespoken... volgende week ben ik waarschijnlijk in het weekend een van de dagen op eefde te vinden.. wellis waar trainen met een huurkart maar oke.. moet het circuit wel een btje onder de knie krijgen voor de huurkart races daar...

_________________
ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 20, 2006 5:31 pm 
Niet om off topic te gaan.. maar over eefde gesproken, het is jammer dat eefde de vergunningen niet meer heeft om met eigen karts te rijden.
Het mag wel alleen voor vrij rijden met je eigen kart geloof ik tussen 1 en 3 ofzo of 1 en 5.. voor €27,- ?En alleen op zondag is dat dan. This jammer dat het niet normaal open kan heb er vroeger op gereden ik vond het altijd wel een mooie baan.. voor mij niet te ver weg. Weet iemand of er nog hoop is voor die vergunningen daar ? want ligt toch in een bos rijk gebied?


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 776 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David