Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 7:05 am |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Helaas Peter, je had al gezegd dat het moeilijk werd, maar dus niet gelukt.
In het geval van JVD is het precies andersom, die dacht niet te kunnen komen en komt toch
Heb er reuze veel zin in, dus voor iedereen die gaat: tot straks
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:17 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
vandaag erg gezellige dag gehad in a'dam
lekker veel rondjes kunnen rijden zonder al te veel problemen
jammer dat die gek van een baaneigenaar weer zo chagereinig was
ik zal hier niet vaak meer naar toe gaan als het niet moet
maar verder hebben wij met z'n allen een zeer geslaagde dag achter de rug
met nog een leuke opkomst van een man of 10
tot de volgende meeting
greetz
JvD
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:27 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik kan het berichtje van jvd herhalen denk er precies het zelfde over
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:30 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Kom op jongens, ik had wel een redelijk verslag gezien voor de mensen die er om welke reden dan ook niet bij waren.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:32 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ja ook ik vond het een geslaagde dag. Veel rijders waaronder veel CRG rijders.
SkeurijzeR was weer niet te stoppen..... hij moest en zou de 51sec halen... (Wat is die gozer snel)
Na wat problemen gekend te hebben... (eerst geen benzine aanzuigen), filter er tussenuit en toen ging het weer. daarna (motor stotteren bij hoge toerentallen), zoeken, zoeken,..... alles veranderd.. maar niets.
Uiteindelijk stond de echte monteur op (JvD).... je moet je accu vervangen....
Ik had hem bijna voor gek verklaard, maar ik had alles al gedaan dus proberen was geen probleem...
En ja hoor..... zonder problemen verder... JvD Waarvoor dank !
Met een beetje rijles van SkeurijzeR heb ik er toch nog een 56,42 uitgeperst... waarvoor dank ! (ja, ja, ik ben ca. 25 kg zwaarder, dan alle anderen)
Dus..... ik ben trots op mezelf.
Wie waren er allemaal....
- SkeurijzeR (Joost)
- JvD (Jannes)
- LittjeDump (Ronald) Waarvoor dank alvast voor de filmopnames
- Vince (???)
- Speedy1980 (???)
- David (David wie anders)
- Joris (Joris)
- Pulles (Paul)
- CarpCather (Michael) Waarvoor dank alvast voor de foto's
- Sebastiaan (Sebastiaan met vrouw en dochter)
- Paulo27 (Paulo.. de enige echte)
Kortom.... een zeer geslaagde dag !
Na de vakantie volgt alweer de 3e meeting.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
Laatst bijgewerkt door Paulo27 op zo jul 16, 2006 9:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:32 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Fart...
Lang genoeg ???
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:34 pm |
|
|
Ik ben nu net weer thuis, dus ik zal ook even een verslagje tikken.
Het was echt een fantastisch gezellige dag vond ik, en er waren nog best veel Kartforumleden:
-SkeurijzeR (Joost)
-JvD (Jannes)
-Joris
-Little_thump (Ronald)
-Paulo
-Pulles
-Vince
-Carpy
-Speedy1980
-Sebastiaan433
-Ross1961
-David
(ik hoop dat ik niemand vergeten ben, en dat ik alle Nicknames goed heb)
Paulo en ik kwamen rond half twaalf aan op de baan geloof ik, en toen waren er al redelijk wat leden aanwezig, de rest kwam iets later.
Korte tijd later gingen de eersten al rijden, terwijl ik nog ff aan het stoeien was met het monteren van een ander tandwiel
Het was erg warm, dus er waren niet veel mensen op de baan, de momenten dat bijna alle kartforum mensen op de baan waren was het eigenlijk nog het drukst.
Van het lijstje mensen hierboven heeft niet iedereen gereden. Er waren er ook een paar die gewoon voor de gezelligheid even (of de hele dag) gekomen zijn, en Carpy was er daarnaast ook nog om wat fotootjes van ons te schieten (ben benieuwd hoe ze geworden zijn). Al met al waren er denk ik toch nog iets van 7 karts.
Ik was zelf voor het tweedst met een Rotax Max gaan rijden, nadat ik die gisteren ingereden had op Venray (en vandaag dus al redelijk bont en blauw begonnen ben). Moet zelf nog wel wennen aan dat ding, maar rijdt toch zeker niet verkeerd zo'n Max, ook al had ik wat weinig grip.
Joost was vandaag toch behoorlijk snel onderweg, er waren er maar weinig die em bij konden houden, ik probeerde aan het eind nog even achter em aan te rijden, maar na een rondje was ie al een behoorlijk stuk op me uitgelopen
Hij had er duidelijk zin in, en tegen de tijd dat de meesten van ons al begonnen de kart te poetsen monteerde hij nog even 2 nieuwe voorbandjes op zijn kart. Normaal gesproken is de baan daar tot 9 uur open, maar meneer de baanbeheerkneus had geen zin om vandaag lang te werken voor zijn geld en omdat wij nog de enigen waren daar is ie maar begonnen om ons de baan af te zeuren
De baanbeheerkneus was samen met wat gesleutel en misschien de warmte de enige minpuntjes, voor de rest was het supergezellig en een zeer geslaagde Kartforum meeting.
Bij deze wil ik de mensen die gekomen zijn dan ook van harte bedanken voor deze leuke dag, en de mensen die niet gekomen zijn kan ik van harte aanraden om er de volgende keer (indien mogelijk) gewoon ook bij te zijn
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:36 pm |
|
|
Hmm ik zie dat we tegelijkertijd een verslag aan het typen geweest zijn, en zelfs allebei de nicknames op bijna dezelfde manier opgeschreven hebben, sommige dingen zullen er nu twee keer staan, maar goed beter een keer teveel dan een keer te weinig
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 9:41 pm |
|
|
Geeft niets.,.....
FART houd erg veel van lezen.... lees ik hierboven.
Thx
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 10:03 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Kijk dat zijn de (mooie en uitgebreide) verslagen die ik idd graag lees.
Zo te lezen hebben jullie het errug naar de zin gehad. Helaas be ik zelf niet aanwezig geweest, ben zelfs pas 1 keer weggeweest, schande he.
thx voor de verslagen.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
vince
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 10:11 pm |
|
Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm Berichten: 248 Woonplaats: Haarlem
|
Ik vond een erg gezellige dag, ondanks dat ik zelf niet gereden heb. Dan maar mezelf nuttig gemaakt en veel karts op bokken getild
Het enige minpuntje van de dag was toch wel de zon, ik ben best wel verbrand. Voor de rest sluit ik me ook aan bij de verslagen hierboven.
Ik ga proberen de volgende keer er weer bij te zijn, maar dan met een kart.
_________________ CRG Road rebel (2005)
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo jul 16, 2006 10:54 pm |
|
|
Paulo27 schreef: SkeurijzeR was weer niet te stoppen..... hij moest en zou de 51sec halen... (Wat is die gozer snel)
52 sec
Ik reed constant 53.1 /53.2
Maar in de laatste pogingen ging de kart teveel glijden waardoor ik alleen maar tijd verloor.
Verder relaxt dagje!
Kijk uit naar de foto's!
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
Speedy1980
|
Geplaatst: ma jul 17, 2006 8:37 am |
|
Geregistreerd: za jun 10, 2006 1:54 pm Berichten: 62 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Sjeees, moest je me toch nog ff verbeteren. Geeft niet hoor, ik heb nog te weinig uithouding vermogen om lang achter elkaar te rijden.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma jul 17, 2006 9:25 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
nou het was een geslaagde dag hoor ik ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn.
@JVD ik ken die eigenaar in A'dam ook en ik moet hem ook niet hij is mij te chagerijnig het ism een mooie baan maar ik denk er verder hetzelfde over
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Rv
|
Geplaatst: ma jul 17, 2006 12:09 pm |
|
Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am Berichten: 769 Woonplaats: Utrecht
|
hoe was het met ross1961 en de begeiding gegaan?
Omhoog |
|
|