Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 01, 2006 6:48 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Normaal gezien ging ik dit weekeinde die sproeier/vlotter combinatie testen maar het weer zit wat tegen...

@ David, Paulo, sorry voor de verwarring maar ik dacht dus dat er op de Max alleen met de originele schuifcarbu gereden werd. Dat er hier ook karters een gewone vlinderklep carbu op hun Max monteerden wist ik niet. :oops:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 01, 2006 7:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Dat doet hier ook niemand. Het wordt een beetje een ingewikkeld verhaal zo met al die misverstanden :P
Paulo dacht (abusievelijk) dat jij een carburateur van een niet RotaxMax bedoelde.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 02, 2006 6:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
David,

Helemaal mee eens..

@Beire...
De carb. op de rotax max MOET alleen die zijn Dell 'l orto, anders kom
je niet door de keuring bij wedstrijden. (dus fabrieks standaard)

Thx

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo maart 05, 2006 11:31 am 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Okay, misverstand opgelost. :wink:
Ik ging er van uit dat we het hier over de Rotax Max hadden omdat er over die motor, de K98 naald én de Maxjet soft gesproken werd. Paulo dacht dus wat anders als ik het goed begrijp. Kan gebeuren.

Nu we dus allemaal terug op dezelfde frequentie zitten -> Ik heb die combinatie nog niet getest, iemand al wel enige (persoonlijke) ervaring, of info uit betrouwbare bron?

Als we het hier dan toch ineens over hebben, ik vroeg me nog wat anders af: Uit ervaring met de gewone 100CC carb weet ik dat als je onderin rijker gaat je bovenin armer moet en omgekeerd. Maar hoe zit dat met de originele Max carbu? Is het daar zo dat de kleine spoeier ook tijdens heel het gasgeefverloop (sorry voor het moeilijke woord) werkt of valt zijn werking weg naarmate de gaschuif meer open gaat. In het eerste geval zou je dus bij het vergroten van de kleine sproeier de grote sproeier moeten verkleinen, in het tweede geval niet.

Ook hier de vraag of er iemand het juiste antwoord kent.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David