Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Emmen
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 2:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Hallo Allemaal,

Wie kan mij vertellen wat er exact is veranderd aan de baan in emmen? Mischien een klein tekeningetje erbij kan wonderen doen.

Daarnaast ben ik geinteresseerd wat de rotax-max rijders allemaal voor overbrengingen gebruiken voor de max op Emmen, en dan wel het "nieuwe" emmen. Dan heb ik een richtpunt van waaruit ik kan gaan afstellen.

Alvast hartelijk dank voor de moeite,


groeten!

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 4:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Sorry, ander banen weet ik het wel.....

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 4:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Haarlem
Volgens mij heeft jvd nog een tekening van het nieuwe en het oude Emmen.
De bocht voor de kantine is eruit gehaald. Als overbrenging gebruik ik 12 -85 zowel op nieuw als oud. Je moet wel vrij net rijden anders valt de kart in de langzame bochten stil en het ligt eraan op wat voor banden je rijd. Als je op harde banden rijd zal ik wat groter gaan, zelf reed ik op vega sl6 en daarna op Bridgestone yjb. Vooral op de Bridgestones was 12 -85 erg fijn, de kart viel totaal niet dood.
In half natte opstandigheden reed ik op 12-88, dit beviel op zich ook wel.

_________________
CRG Road rebel (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 6:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
Afbeelding

hier een tekenningetje van het nieuwe layout

hij loopt een klein tikkeltje anders als op het plaatje, maar geeft een goede indicatie zoals ie nu is

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 7:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
hmmm is wel stuk sneller geworden dan.....
al vond ik die bocht die er nu uit gehaald is toch wel een leuke bocht, (kon mooi gaten dicht remmen)

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 7:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
ik vond dat ook wel een leuk bochtje
vrij technisch best wel, want je moest sturen en remmen tegelijk in die knik

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2006 7:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Haarlem
Aan de ene kant is het wel jammer dat ze die bocht eruit hebben gehaald, maar aan de andere kant ook niet. In wedstrijden zal het jammer zijn, je zou in die bocht kunnen inhalen. Als je gewoon recreatief je rondjes rijd, is de nieuwe layout wel mooier.

Zelf vind ik de nieuwe versie wel geslaagd. Je hebt nu een stel korte knikjes in de vorm van een s en dan ga je ineens vol linksaf (als je goed stuurt is deze met de max volgas). Die bocht is wel listig, ik heb er al genoeg daar door het gras zien gaan waaronder mezelf. Je bent de bocht voorbij voor je er erg in hebt en dan ben je al te laat met insturen, dit komt omdat dat heuveltje met dat huisje erboven op daar staat waardoor je de bocht niet goed kan zien.

_________________
CRG Road rebel (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 2:30 pm 

Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm
Berichten: 268
Woonplaats: Oud Turnhout
ik vind het wel jammer dat ze dat stuk er uit gehaald hebben ik vond het altijd een mooi stukje. Net als skeur zegt je kon er mooi gaten dicht remmen.

_________________
ERPO Racing Karts

JJD - Racing


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 4:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Oke bedankt voor de racties betreffende de baan,

Nu heb ik afgezien van Vince nog geen verdere reacties op de overbrenging vraag. Is 12-85 een goede uitgangspositie? Of zijn er mensen die nog met andere overbrengingen gereden hebben op Emmen, dan hoor ik dat graag.

Dank u!

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 7:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
ik denk dat wanneer je met 12-85 / 12-86 vrij goed zit

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 7:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
nou, is wel lang recht stuk.
In oss reed ik met droogweer (vorige maand) al met 12 82....

maar je ziet vanzelf wel als je teveel toeren maakt toch?

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2006 1:32 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
ja ik denk dat m.jansen.. liever meteen goede verhouding heeft.. i.p.v. erzelf achter komen door steeds te sleutelen:P hoewel steeds sleutelen wel de beste manier is . rijstijlen verschillen :twisted:

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2006 2:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Ik ben niet op zoek naar de enige goede oplossing,

Leer mij niet afstellen, dat kan ik wel ;) Ik ben gewoon op zoek naar een redelijke uitgangs situatie. Dus dan hoor ik graag even een paar meer meningen dan eentje voordat ik zelf ga rekenen en sleutelen ;)


Bij de weg: weet iemand hoeveel magneetlussen er in de baan van emmen zitten? dit i.v.m. mijn alfano.

Groeten!

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2006 5:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
overal in nederland 1 magneetlus

behalve veldhoven die heeft er dacht ik 2 of 3

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2006 6:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
oke bedankt.

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David