Auteur |
Bericht |
NR
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 2:56 pm |
|
Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm Berichten: 1155
|
heb ook ergens gezien op een duitse site dat er een vortex icc met eleck starter komt?? weet niet of het uitkomt maar heb het gezien alleen weet heelaas de site niet meer , hij stond op een M-Tec frame.
_________________
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door NR op di jan 24, 2006 4:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
NR
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 2:58 pm |
|
Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm Berichten: 1155
|
ST: je bericht staat er 2 maal, ,,
voor degene die het wilde weten staat het er nu ! wat er allemaal aan gedaan is
_________________
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 4:02 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Das wel cool... in neutraal starten, beetje gassen en hop in 1 wegscheuren.
Al heeft ouderwets karten ook wel zijn charme. Het aanduwen en met starter starten geeft altijd toch een extra spannende dimentie. Het moet dan gebeuren.
Maar voor hobbyrijders ideaal, omdat zelf een ICC starten kut en vermoeiend is.
|
|
Omhoog |
|
|
NR
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 4:09 pm |
|
Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm Berichten: 1155
|
aandouwen is in prencipe geen probleem , tenminste bij mij start ie gelijk met een douwtje,, of zelf een aanloopje nemen en en in gaan zitten
(volgens mij gaat dit topic langzaam over naar ICC topic ipv honda 390)
_________________
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 4:28 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Paulo27 schreef: ohh ???
Dat opent perspectieven...
Site ???
http://www.kartson.se/start2.htm klik op tm
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 5:18 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: volgens mij gaat dit topic langzaam over naar ICC topic ipv honda 390
Dat klopt. Het is niet verboden om een eigen topic over ICC te openen hoor
Hier SVP ontopic blijven.
|
|
Omhoog |
|
|
stephan
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 7:39 pm |
|
Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm Berichten: 479 Woonplaats: Leeuwarden
|
best ST,
nog even een vraagje!
waarvoor heb je geen water koeling er op gezet? Dit is al gauw 2 PK meer!
_________________ een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 8:06 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Waterkoeling is niet zo gemakkelijk zelf te maken, weet niet of je dat kant en klaar kunt kopen, zo ja zal het wel vrij prijzig zijn lijkt me.
|
|
Omhoog |
|
|
stephan
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 8:35 pm |
|
Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm Berichten: 479 Woonplaats: Leeuwarden
|
ja dat wel maar het is wel 2 pk! en dat haal je niet zo snel uit een zuiger of een vliegwiel of een nokkenas dat zijn allemaal dingen die je in combinatie moet doen met andere dingen, en waterkoeling niet dat doet het zonder al die frutsels!
_________________ een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 8:37 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Het is inderdaad veel, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
Lijkt me voor de houdbaarheid van het blok ook beter.
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 8:42 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
dit is zo'n watergekoelde uitvoering:
Wasserkühlung
Zentrifugal-Schmierung
keilgesicherte Ventile
geänderte Federn
Einlaß- und Auslaßkanal wurden überarbeitet
höhere Verdichtung
K&N-Luftfilter mit abgestimmtem Vergaser
erleichtertes Schwungrad
Tuningnockenwelle
Fliehkraftkupplung inkl. Ritzel
Motorabdeckung GFK
integrierte Benzinpumpe
vormontierter Gaszug
Flexrohr und leistungsoptimierter Endschalldämpfer
Aluminium-Motorhalterung
Komplettpreis: 2.350,- Euro (inkl. MwSt.)
groeten roeland
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 8:44 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Deze hebben we op de beurs ook nog even van dichtbij bekeken. Denk dat er niet veel overblijft wat je nog met een 390 kunt doen.
|
|
Omhoog |
|
|
stephan
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 8:59 pm |
|
Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm Berichten: 479 Woonplaats: Leeuwarden
|
dit blok zou ik dus ook eerst kopen voor dat ik de biland kocht, ik moet zeggen het blijft een ontiegenlijk mooi ding! wat een stukje techniek zeg!wouw! maar voor 250 euro meer heb je een echte kartmotor! maar ja is maar net wat je wilt!
_________________ een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 9:01 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Over welk blok gaat het dan, als dat 250 euro duurder is?
|
|
Omhoog |
|
|
NR
|
Geplaatst: di jan 24, 2006 9:04 pm |
|
Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm Berichten: 1155
|
denk dat ie met biland bedoeld met 250euro.
_________________
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|