Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: ma okt 17, 2005 8:18 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Neem aan dat dit berichtje voorgegaan is door een mailtje richting Tom Steverink?
Lijkt me namelijk effectiever dan iedere keer weer die ruzietjes op het forum uit te gaan vechten.
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: ma okt 17, 2005 8:25 pm |
|
|
ik heb mail gestuurd ja
ik vind het ook niet nodig om te gaan ruzieen over wel of niet.
het is gewoon een feit dat er fouten worden gemaakt, en dat dat dan elke keer weer uitdraait op gebekvecht, ja dat is de manier waarop de commentaar opgevat word.
Tuurlijk is het niet leuk als organisator om dat commentaar te lezen, maar ja voor de rijder is het ook niet leuk dat hij telkens weer overal achteraan moet lopen omdat de organisatie fouten maakt!
Dus waar ligt dan de fout?
In elk geval deel ik de beleving met de andere forumers, want daar is het forum toch voor? en wil er verder ook geen gezeik over.
de fouten moeten gecorigeerd worden
(niet persoonlijk opvateen aub )
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: ma okt 17, 2005 8:43 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Skeurijzer. 2 dingen. Uit eigen luiheid (mijn verantwoordelijkheid) staat de uitslag via 1 van de rijders online. Deze is dus eigenlijk niet officieel. Helaas heb ik meestal niet de tijd de officiele stand te digitaliseren.
Stuur mij even de aanpassingen die gemaakt dienen te worden op rikvanbeek@hotmail.com. Dan ga ik het even fixen voor je.
De bekers weet ik niet waarom je ze niet hebt, maar ben je niet bij de uitreiking geweest is het je eigen verantwoording. Ben je er niet of vertegenwoordigd niemand jou, dan blijft de beker van de club. Dit is een regel om veel gezeik te voorkomen en om mensen niet meteen na de wedstrijd te laten verdwijnen. Logisch toch? Mocht je om andere redenen de beker niet hebben bel dan even met Tom via het nr. op de website. Hier boos lopen posten werkt niet (de praktijk bewijst dit toch:-) )
|
|
Omhoog |
|
|
Vitalogy
|
Geplaatst: ma okt 17, 2005 9:43 pm |
|
Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm Berichten: 204 Woonplaats: Huissen
|
Ik heb na elke wedstrijd mijn tijden gecontroleerd en ik dacht toch zeker te weten dat Thijs Doll na allebei de races bovenaan stond.
Het lijkt me toch sterk dat ik me daarin vergis hoor.
Maar goed, ik ben ook niet bij de prijsuitreiking geweest
(aangezien dat nog wel even op zich liet wachten,mijn gezelschap naar huis wilde en ik toch in de achterste regionen geeindigd was)
dus ik hou maar even een slag om de arm dat ik me toch kan vergissen daarin.
Maar laten we niet gaan rellen.
Afgelopen zondag was een geslaagde racedag met het mooie weer. En het Skeurijzer wordt toch wel kampioen.
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 10:13 am |
|
|
toen de race in juni waren de bekers gewoon niet af, daarom mis het plaatje. Deze zouden ze de volgende race dan meehebben. (maar heb deze nu nog niet)
de beker van afgelopen race was omdat jarig was, en dan niet 2u ga wachten tot ik met beker en al naar huis ga, en ik heb toen ook vriendelijk gevraagd of ik alvast de beker in ontvanst mocht nemen, maar dat was te veel moeite. Dus vandaar dat ik nu bij voorbaat al meld dat het niet weer vergeten word, net zoals dat plaatje.
de race in juli, heb werd ik twee keer derde, oftewel 50 punten erbij. en er zijn mar 46 punten bij geschreven.
Dit ging erg vreemd, want na de race van augustus was dit opeens verkeerd, terwijl het daarvoor wel goed stond!
En Virgil van de Vijver heeft in juli ook meegereden, maar heeft geen punten gekregen blijkbaar, terwijl hij wel gefinished is.
Hoeveel hij is geworden en hoeveel punten, dat weet ik niet. Dat moeten julie maar na zoeken.
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
whitehorsekart
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 11:47 am |
|
Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm Berichten: 208 Woonplaats: Goor
|
Er wordt echt wel aan gewerkt en ik bied ook mijn excuses aan voor het gedoe met die punten van het weekend in juni.
Het is veroorzaakt door die ene race dat wij alemaal op Eefde zaten en op de één of andere manier wil het maar niet lukken.
Ik doe de uitslagen niet zelf, ik doe namelijk niet alles zelf, en degene die het op mijn aanwijzingen zou veranderen heeft dat niet gedaan, of niet goed.
Komt ook doordat er nog een ander probleem is dat we niet blijken te kunnen nazoeken omdat er niet met onze computer is opgenomen dat weekend.
Gisteren weer over gemaild, en ik verwacht dat uiteindelijk alles goed komt. Desnoods op de laatste prijsuitreiking.
_________________ DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 4:59 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren Rijders....
Wellicht een oproep dan maar vanuit mijn Point of View....
Welke rijders (die in twente rijden) hebben nog zelf zin/tijd of kennen personen
die mee willen helpen (als vrijwiliger) gedurende de races aldaar ???
Meld je dan aan bij Tom..... zover ik kan overzien is er hier geen sprake
van onwil... maar puur van te veel werk voor te weinig mensen....
DUS mensen meld je bij Tom aan zodat de volgende wedstrijd weer stukken
beter gaat.
Thanks.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 5:19 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Vind ik een goed idee Paulo, al ken ik de situatie helemaal niet, dus kan me geen beeld vormen, maar vele handen maken licht werk zegt men.
@Skeurijzer, je mag natuurlijk wel je bevindingen en belevenissen hier posten. Je schrijft dat men het niet persoonlijk op moet vatten, maar je spreekt mensen (Tom) wel persoonlijk aan, op dat moment vat ie het automatisch persoonlijk op natuurlijk.
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 6:37 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
!news!
bij de wintercup in oldenzaal worden ook de rotax-max toegelaten!
_________________ VRK Las Vegas - Honda VT400-GT (26pk)
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 6:39 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
idd klopt
ik ga er deelnemen met de 390
lijkt me leuk wanneer er een paar bekende rotax-max rijders komen
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 6:53 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heeeeeeeeeeeee,
Wellicht is dat m'n kans om nog een wedstrijdje mee te pikken dit jaar.
Wanneer..... waar ...?????
thx
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 6:57 pm |
|
|
volgend jaar
15 januari
12 februari
5 maart
kartcircuit oldenzaal
6 november ga ik naar oldenzaal toe, om de laatste wedstrijden te kijken en ga ik gelijk de papieren ophalen voor de wintercup
inschrijf is iets van 20 euro meende ik, weet niet zeker
|
|
Omhoog |
|
|
vince
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 6:59 pm |
|
Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm Berichten: 248 Woonplaats: Haarlem
|
Voor mij geld hetzelfde, waar is meer in fo te vinden en kan ik ook met mn max komen trainen??
Maar eerst even wachten tot ik mn max heb!
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 7:10 pm |
|
|
dat durf ik zo niet te zeggen
bel de kartbaan anders effe,
www.karting.tk
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: di okt 18, 2005 7:17 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
Ik heb dit nieuws ook gehoord tijdens de race zondag,
HOe weet jij het nieuws energy 390? want ik heb nog nergens de officiele aankondiging gezien. wel erg leuk trouwens, weer 2-takten op oldenzaal. ookal is het alleen maar de max klasse.
Groeten!
Maarten Jansen
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
|