Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2005 8:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
YOOOOOOOOOO Maarten! Long time nog see here. Zaterdag nog trainen?

Tot dan en anders zondag.

PS gewoon HG2 gebruiken.

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2005 9:17 pm 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
Heej Rick en Maarten..

Ik kom morgen ook trainen, en doe zondag natuurlijk weer mee in de 390 licht! :)
Heb er echt zin in, zie jullie op de baan!

Groeten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:09 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Zo net terug uit Oldenzaal. De organisatie op de baan liep niet erg soepel omdat er een aantal groepen waren dus ik vind niet dat ik nog lekker heb kunnen trainen voor morgen. Maar goed, kennelijk waren daardoor de banden wel goed warm of iets dergelijks want ik rijd ineens zo'n 7 tienden sneller. :mrgreen:

41,02
Ene Thijs die het baanrecord heeft was ook op de baan en die had ook als snelste 41,02 staan. Maar goed, op het moment dat we tegelijk op de baan waren was hij (nog) wel sneller.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Hé Vitalogy!

Mooie tijd toch? Ik was in het tijdwaarnemingshuisje bezig, maar was jij die rijder met dat mooie pak?

Morgen vroeg aanwezig zijn hoor! Rond 8.15!!

Tot morgen!

Tom.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:18 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Valt mijn pak zo erg op? :oops:

Mijn tijd ben ik iig wel tevreden over.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:29 pm 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
Heej Vitalogy,

Dat is niet verkeerd als je net zo snel rijdt als het baanrecord ;)
Dat belooft wat voor morgen.
Ik was al weg toen jij reed denk ik (Ging om 2 uur weg) maar ik zal morgen eens op je letten tijdens de huurkartrace! :D

Groeten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:35 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Nou ik rijd niet het baanrecord he. Er werd tegen mij gezegd dat die Thijs het baanrecord van 40,33 in handen heeft. Ik reed vandaag een vergelijkbare tijd als hem.

Voorlopig weeg ik nog wel 97 kg plus dat ik geen enkele race ervaring heb en daar zal ik zeker morgen last van hebben. Dus laat ik nu maar niet te hard van stapel lopen. :)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Dus vannavond niets eten! Veel water drinken... en 200km hardlopen :-) ben je morgen stuk lichter.

Dat maakt nl nog wel erg veel uit want er zitten mannetjes van 65 kilo tussen denk ik.

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 5:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Een goed pak zie je niet zo héél vaak op huurkarts, daarom! Het was geen commentaar, hoor!

Tom.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 6:24 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Hoeveel deelnemers verwachten jullie morgen?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2005 6:39 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Ik weet niet of ik dadelijk nog online ben. Tom, ik zal morgen op tijd zijn, ik vertrek nl rond 07:00 vanuit Arnhem.

Iedereen veel succes en zet hem op.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2005 8:34 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Ok hier een verslagje van mij. Waarschuwing: dit wordt niet erg positief. :x

De dag begon met de eerste vrije training. Die ging naar mijn idee nog wel redelijk. Ik wist dat ik me in de kwalificatie nog wel wat (behoorlijk) moest verbeteren wilde ik redelijk mee kunnen doen maar het was ook niet zo dat ik allerlaatste stond oid.

Toen kwam het. De tijdwaarneming was uitgevallen dus de wedstrijdleiding had besloten om 3 races te rijden ipv een kwalificatie en twee races. Voor de eerste race zou geloot worden. De tweede race zou diezelfde volgorde maar dan andersom hebben en de 3e race het gemiddelde van de uitslagen. Een oplossing waar ik prima mee kan leven.

Alleen tijdens de 1e race was het echt kletsnat geworden. Ik had nog nooit in de regen gereden dus ik voelde de bui al hangen. Komen ze ook nog eens vragen of wij met slicks of regenbanden willen rijden. Die reguliere deelnemers wilde op slicks rijden want een beetje overdwars gaan enzo was wel leuk. Ik had daar verder weinig tegen in te brengen maar wat mij betreft is dit gewoon een beetje erg BS. Alle andere klassen gaan met regenbanden rijden en dan zouden de huurkarts op slicks in de regen moeten omdat een beetje overdwars gaan wel leuk is. :(

Maar goed, ik klaag daar dus over omdat ik als beginneling nog eens extra daardoor benadeeld word. Komt ook nog eens bij dat ik in die race een 2e startplaats kreeg toebedeeld. Je moet dan dus scoren door je loting anders heb je in de volgende race helemaal een probleem. Goed dat werd een drama. Bij de start direct 2 plaatsen kwijt. Daarna kon ik redelijk lang mijn plaats vasthouden totdat ik regelrecht eruit werd gestoten. Verder niks van gemerkt dat daar tegen op werd getreden maar goed daar heb ik nu ook niets meer aan.
Later spinde ik dom nog eens van mijzelf waardoor ik die race dik laatste werd. Mijn snelste ronde verschilde ook behoorlijk van de anderen dus daar valt verder weinig op te zeggen. Ik heb de ervaring niet om in de regen te rijden dus wat kan ik daar aan doen?

Dan krijg je dus de volgende race dat ik als een na laatste moest starten. Skeurijzer moetst als laatste starten overigens. Nu was er een behoorlijke droge lijn ontstaan dus verder geen gezeik over regen nu was het gewoon racen. Ik was in die race behoorlijk lang in gevecht met twee rijders voor mij maar ik kwam daar niet langs. Bijna met naar mijn gevoel een hele gave inhaalpoging 3 man naast elkaar maar ook die mislukte helaas. Ik werd iig 9e. Voor mijn gevoel was ik zeker sneller dan die twee voor mij, maar goed je moet er ook nog voorbij.

De laatste race mocht ik dus voor de verandering helemaal achteraan starten. :D
Ik verlies direct bij de start al zeker een seconde of twee omdat ik door mijn gewicht slecht op gang kom. Dus dan heb ik al een gat om dicht te rijden. Maar dat lukt. Ik doe een inhaalpoging bij die ene meid die mee deed. Steekt zij hem sneaky weer binnendoor zodat we tegelijk het rechte eind opkomen. Vervolgens laat ze de kart in de bocht naar buiten tegen mij aanlopen. Dat is volgens mij contact opzoeken en niet legaal maar goed inhaalpoging mislukt. Een paar bochten verder probeer ik hetzelfde bij haar te doen (want ik was redelijk pissig op dat moment) maar ik spin eraf omdat ik een te hard contact probeer te voorkomen. Mijn eigen domme fout. Ik heb dan dus een achterstand 4-5 seconden.

Die rij ik dan nog helemaal dicht en dan de laatste ronde of een na laatste haal ik haar toch weer in op het punt waar het eerst mislukte. Zij probeert dezelfde truc maar die zie ik nu natuurlijk aankomen. Dus met zijn tweeen traag die bocht door en dan bij uitkomen blokkeer ik haar. :twisted:
Vervolgens loop ik uit en zie ik haar niet meer. Dat is het enige van de dag waar ik echt een goed gevoel over heb. Dat ik zo'n achterstand op zo'n moment toch nog dicht rij en goed maak.

Nou dan denk ik dus na de race bij mijzelf ik kan veel beter dan dit als de omstandigheden mee hadden geholpen maar niet getreurd het is leerzaam geweest en ik ben iig niet laatste geworden.

Ja en toen kwam de prijsuitreiking. Meneer de flapdrol van een speaker kan mijn handschrift niet lezen en mijn naam niet uitspreken. Ik heb echt geen hanepoten handschrift en mijn naam is BOSMA. Een doodnormale nederlandse naam.
Ik wist op dat moment niet dat het over mij ging want ze hadden het over de persoon die als laatste was geeindigd. Ik leefde in de veronderstelling dat ik nr 9 was. Maar die persoon die als laatste was geeindigd was toch al naar huis dus grappen maken over iemand achter zijn rug om is dan wel ok zeker. Vervolgens wordt die meid aangekondigd als nummer 9 en valt bij mij dus het kwartje dat het over mij ging. Op dat moment denk ik dus WTF, op wat voor een positie is die dan in race 1 geeindigd want ik heb haar toch echt 2x achter me gehouden? Naar mijn gevoel kan ik nooit als laatste zijn geeindigd.

Vervolgens heeft meneer de speaker ook nog een snaai in petto voor Skeurijzer omdat deze toch niet meer aanwezig is. Hij zou hoogtevrees hebben voor het podium of iets dergelijks. In plaats van dat hij met respect nog even spreekt over de prestatie die Skeurijzer neerzet ondanks zijn heel erg ongunstige loting.

Overigens zou ik wat dat betreft die uitslag ook nog wel eens willen zien want als die meid gemiddeld volgens hun 9e is geworden dan lijkt me dat Skeurijzer 1e moet staan, maar dat durf ik dan niet met zekerheid te zeggen.

Kortom, ik heb een beetje stof tot nadenken want om eerlijk te zijn is het me niet goed bevallen. Aan de andere kant denk ik ook weer volgende keer gewoon weer meedoen en dan laten zien dat je echt mee kan doen.


Dank u voor het lezen van mijn gezeik. :oops:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2005 9:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Hoi Vitalogy,

Erg vervelend allemaal water gebeurd is ... en dan nog wel in je eerste race..... Kl*te dus....!

DAT IS DAN OOK DE REDEN WAAROM IK GEEN RACES RIJ !

ik ken mezelf, ikkan me daar dan zo kwaad over maken dat het niet goed is
voor mij en de organisatie...
Als het echt zo is dat ji jdie meid 2x achter je gelaten hebt ?????.... dan snap
ook k even niet hoe de puntentelling gaan aldaar ...

Ik zou het toch even navragen als ik jou was (bij Tom bv.)

Ja, sprekers...... daar heb je ook goede en slechte tussen zitten.... ik zeg
altijd maar zo... iedereen doet z'n best... als het er niet goed uitkomt is het
gewoon omdat hij/zij niet meer weet !

Gewoon allemaal vergeten...... volgende keer ben ik 5kg. lichter en maak
je het SkeurijzeR moeilijk..... ervaring baart kunst...!

Veel succes voor de volgende race...

(btw... in Berghem is het de hele dag erg mooi wer geweest 21gr.)

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2005 10:55 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Nou ja de puntentelling kan me wat mij betreft gestolen worden. Ik rij niet voor die competitie maar om te zien wat ik kan. Voor mijzelf weet ik wel dat ik die meid in ieder geval verslagen heb. Met alle respect trouwens hoor want ze trok wel de trucendoos open. *ugh*

Maar goed, ik reed gisteren onder droog weer net als Thijs Doll 41,02. Daarmee had ik (terecht) verwacht vandaag meer dan redelijk mee te doen en dat is compleet in de soep gelopen. En dat is behoorlijk frustrerend.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 10:09 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Tja, de combi van regen en loting... DAS EEN DUBBELE LOTERIJ :-)

Klote dat je je zo voelt, maar het is een in het regelement opgenomen punt, dat als de tijdwaarneming faalt. Er geloot wordt.

Ik hoop voor je dat over een paar daagjes wat adrenaline kwijt bent, en er toch blij op terug kijkt. Ook hoop ik dat je genoten hebt van de andere races... met name TKM race 2 B:B

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David