Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 88  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2005 9:44 am 

Ik ga vandaag maar weer naar Oldenzaal.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2005 11:25 am 

Fart schreef:
lammie schreef:

Nu (16-10-05, 20.49) is de knie weer net zo dik als gister en pijnlijk

Huh lig jij een maandje voor Bas, hier is het pas 16-09-05!!

Hahah Foutje.. Pinnstillers he.. :oops:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2005 8:00 pm 

Ik ben morgen in Oldenzaal trainen! :D

Groeten

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 11:11 am 

Lammie,

Heel veel sterke en suc6 bij de genezing... geen gekke dingen doen, anders
lig je nog veeeeel langer... (praat uit ervaring)

Suc6

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 11:36 am 

Gister naar kartbaan landsard geweest om dagje te karten. De lange layout was uitgezet.
Sochtend eerst de kart nog in orde maken (stuur monteren, datalogger erop, set banden, tanken, alles uitlijnen etc). Het was vrij druk, veel schakels (icc) en paar automaten. Sommigen waren veel sneller als mij, en anderen veel langzamer als mij, dus heb met niemand echt moeten vechten, opzich wel jammer. (omdat je wel telkens ingehaald werd, of zelf ging inhalen, kom je ook niet aan snelle tijden) :?

Eerst paar rondes rustig aan gedaan, eerst beetje de baan leren kennen (waar moet ik heen) en dan langzaam opbouwen. Paar keer iets over de limiet geweest, en dan kunnen die curbs toch nog aardig pijn veroorzaken aan je ribben. :evil:

Daarna nog paar heats gereden, maar de tijden gingen maar niet sneller (ze werden zelfs langzamer!) de rechterband begon rubber van de baan te pakken terwijl de andere banden normaal sleten. Sporing nagekeken, banden omgewisseld, bandenspanning veranderd en weer rijden. Echter het was niet over, en dus maar andere set banden erop. Tevens ander achtertandwiel erop gezet, want de motor kon nog wel iets meer toeren aan. En toen begonnen de tijden vors te dalen.
l1 52.37 (opwarmen)
l2 50.06 :o
l3 49.22 :lol:
l4 48.86 :P
l5 boem Klapperrrrrr van de week! :roll:

Ik had veel grip met de nieuwe banden, en tielde vrijwel constant 1 wiel op in de bochten. Maar met insturen van de linker bocht voor de kantine ging ik op 2 wielen door de bocht. En precies daar zat een knik in het asfalt. En echt hoog kwam ik hoor! ik lul niet, maar ik zat eerlijk waar op het omval punt, van zal ik uit de kart vallen, of zal de kart weer op de wielen terecht komen. Maargoed, op 2 wielen, en dan de bocht door ging niet echt, dus ging rechtdoor de bocht uit. Eerst weer over curbs heen en daarna stonden er van die plastik afzet bakken, boem vol derop, daarna nog meter of 10 doorgerold voor ik tot stilstand kwam. Hele zakie krom. Ik heb er vluchtig even naar gekeken, in elk geval is het fusee afgeschreven, spoorstang, stuustang mischien, en frame moet ook op de richtbank.... :wink:

Afbeelding

In elk geval was ik wel blij dat mn rondetijden onder de 50 sec gingen, er had mischien nog wel meer ingezeten, maarja zoiets kan een keer gebeuren.
Nu kan ik thuis alle data nakijken op de computer, even zien waar of ik mezelf nog kan verbeteren. 8)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 6:22 pm 

Zo SkeurijzeR dat ziet er niet best uit :(
Hopen dat het frame een beetje recht gebleven is.
Wel vervelend als je schade hebt, maar aan de andere kant is het nooit zo erg als je er zelf niks aan over gehouden hebt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 8:22 pm 

je blijft ook echt een skuerijzer he op 2 wielen door de bocht (betekend dat je wel veel grip had dan)

ik ben zelf vandaag op nieuw zeven bergen geweest eerst ff nieuwe baan leren kennen ivm schakelen was al redelijk snel goed (is niet zo'n heel moeilijke baan) heb nog een as krom gereden tijden het in de pits rijden #-o rijd je op de baan niet kapot gebuert op tegen een paaltje in de pits.
ff een flinke hamer geleend en toen maar rousen om em weer een beetje recht te krijgen was redelijk gelukt kon in iedergeval weer rijden :P

het was vandaag goed druk daar robbert was er ook (die heb ik nog met z'n motor door de pits zien lopen ????? stukken?) lammie nog ff gezien (ik zag iemand lopen op krukken dus ik dacht dat zal die wel zijn dan) en ik roy was er ook (heb ik nog een beetje achteraan proberen tij rijden maar die was me te snel af) daarna nog ff mee de baan doorgenomen in de kantine

we reden de estoryl lay out en er was elk uur weer een mini 20 miniuten

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 8:23 pm 

Vandaag naar berghem geweest. In de middag schoot mijn ketting eraf... en ging ik dwars door de bocht, ik belande in de banden. Heel mijn sidepod naar de klote!! zat er ook 1 dag op :@

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 8:48 pm 

Vandaag Ozaal en alles heelgehouden... 33.99 gereden

Wel gezellig gewheelbanged en stukkie gezandcrossed na een heftig gevecht met 390cc klasse genoten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 9:41 pm 

SkeurijzeR dat is effen flink balen vandaag zegt van je kart hoppenlijk valt het op teknappen

joris tja was wel gaaf vandaag in Beghem andere lay-out mag niet klagen he en het was ook nog eens super mooi weer :D

I don\\\'t suffer from insanity; I enjoy every minute of it :lol: :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2005 9:43 pm 

Citaat:
het was vandaag goed druk daar robbert was er ook (die heb ik nog met z'n motor door de pits zien lopen ????? stukken?)

Ja Joris, ik had de vorige keer mijn ontsteking kapot en nu hield de kart in als ik de bocht uit kwam. Waarschijnlijk ergens een lekkage binnen in het blok waardoor er olie wordt meegezogen en wat vervolgens deze problemen veroorzaakt. Omdat het blok daarvoor toch uit elkaar moet wordt het nu een complete revisie, lagers, bickend etc.

http://WWW.KARTBAND.NL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2005 10:44 am 

Jaja......ik heb een aantal van julie scheurneuzen gezien op Nieuw Zevenbergen (was er helaas alleen maar om te kijken :( )

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2005 10:54 am 

Heej Jongens lekker hee dat jullie zijn wezen karten, Fart gaat nu zijn koffertje pakken. We gaan 8 daagies van de zon genieten.

Tot volgende week!

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2005 11:25 am 

Ik was gister ook heel even op mn krukken geweest. In eerste instantie wilde niemand mee, maar mijn zusje wilde wel mee! :) Ben maar even gebleven want knie begon zeer te doen.. :evil:
Gister werd er met nieuw blok getest!! Hoppa!! maar balen dat ik er (nog) niet mee kan rijden.. ik wacht rustig af..

Robert schreef:
Citaat:
Omdat het blok daarvoor toch uit elkaar moet wordt het nu een complete revisie, lagers, bickend etc.

:shock: Oeii.. Dat wordt duur geintje robert.. Succes ermee

2 Joris>> nice meeting you.

2 Paulo>> Dat doe ik zeker!! Thanks!

2 Fart>> Fijne vakantie 8)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2005 2:19 pm 

Robert schreef:
Citaat:
het was vandaag goed druk daar robbert was er ook (die heb ik nog met z'n motor door de pits zien lopen ????? stukken?)

Ja joris ik had de vorige keer mijn ontsteking kapot en nu hield de kart in als ik de bocht uit kwam. Waarschijnlijk ergens een lekkage binnen in het blok waardoor er olie wordt meegezogen en wat vervolgens deze problemen veroorzaakt. Omdat het blok daarvoor toch uit elkaar moet wordt het nu een complete revisie, lagers, bickend etc.

Robert, wij hebben nog een praatje gemaakt klopt dat? Blauw met rode overal, stonden bij die 100cc op de aanhanger. Weet je nog ;) ?

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 88  Volgende