Auteur |
Bericht |
BumbleBeast
|
Geplaatst: ma sep 12, 2005 10:11 pm |
|
|
Sorry dat ik ff doorzeur maar welke variant van Berhum was het?, er zijn er 12 ofzo ...
Marcel
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma sep 12, 2005 10:54 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Dit is de oude, korte Lay-out.
|
|
Omhoog |
|
|
marko
|
Geplaatst: di sep 13, 2005 9:10 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 13, 2005 10:10 am Berichten: 22
|
David schreef: Dit is de oude, korte Lay-out.
nee het was de 1100meter lay-out
maar omdat er nog geen speed-sensor op zit klopt het aantal meters in de grafiek niet
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di sep 13, 2005 9:12 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Dat is toch de korte Lay-out?
Heb niet gekeken naar het aantal meters, maar naar het bochtenverloop.
|
|
Omhoog |
|
|
marko
|
Geplaatst: di sep 13, 2005 9:19 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 13, 2005 10:10 am Berichten: 22
|
ja ok maar nu weet BumbleBeast ook gelijk welke het is
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: wo sep 14, 2005 3:21 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Jongens het is geen berhem en zeker geen berhum maar gewoon Berghem.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: wo sep 14, 2005 3:22 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
nieuw zevenbergen toch ?
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: wo sep 14, 2005 3:28 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Yep thats correct Mats!
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: wo sep 14, 2005 5:33 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
new seven hills heb ik ook wel eens ergens zien staan
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: wo sep 14, 2005 5:40 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
das de crossbaan volgens mij joris
_________________ VRK Las Vegas - Honda VT400-GT (26pk)
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: wo sep 14, 2005 10:08 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ooh zou ook best kunnen
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: za dec 22, 2007 7:01 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
ik heb er ook 1 op mijn mycron 4 e-box
als iemand mij kan vertellen hoe ik hem uitlees mail ik de gegevens
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
bomba
|
Geplaatst: zo dec 30, 2007 6:54 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 30, 2007 6:36 pm Berichten: 2
|
Misschien kan ik je een beetje helpen marcel, je vraag ligt binnen mijn interesse gebied en, das nog veel fijner, binnen mijn meet mogenlijkheden.
Mijn kartje wordt door mij vooral gebruikt om te onderzoeken in hoeverre de preformance of een kart ook met datalogging apparatuur te "lezen "is.
Voor dit onderzoek heb ik mijn skm rotax max met een datalogger van 2D uitgerust, een fabriant die voornamelijk in de motorrace sport actief is. Momenteel meet ik de beide voorwiel speeds, rpm, remdruk, gasstand en de longitudinal en latterale acceleratie ('G's) aand zowel de voor als de achterzijde van de kart.
Totaal belachelijk dus, er zit voor 3 x de waarde van m'n kartje aan dataspullen op maar daar heb ik zo m'n reden voor.
Punt is dat g kraceten in de lengte richting van de kart zowel direkt te meten als te berekenen zijn. De latterale (zijwaardse) krachten meten is nog niet zo eenvoudig gebleken als het lijkt. Met name de invloedt van de motortrillingen kunnen de meting sterk beinvloeden.
Aangezien m'n project nog "under contruction"is heb ik nog geen kant en klaar antwoord voor je maar met een eenvoudig x/y plotje van deze krachten moet hier inzage in te krijgen zijn.
Mocht je geintereseerd zijn om hierover verder nog van gedachten te wisselen zie ik ej reactie graag tegemoed.
|
|
Omhoog |
|
|
Tommeke
|
Geplaatst: zo dec 30, 2007 7:49 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 12, 2007 6:50 pm Berichten: 242 Woonplaats: Born en Driebergen
|
Maken jullie soms gebruik van PI materiaal? PI is iig ideaal voor dat soort dingen. Kun je ontiechelijk veel mee uitlezen. Als je dan ook nog eens een layout hebt van het circuit wat je op de 1 of andere manier kunt maken kun je precies zien waar je wat aan G krachten ervaart, waar je wel remt en waar je gas geeft etc. etc.! Interessant project iig. Ik denk dat het wel de moeite waard is om ofwel in dit topic of in een ander topic ons beetje op de hoogte te houden van je bevinden e.d.?
Mij interesseert het iig wel
GreetZzZz Tom
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
Bo
|
Geplaatst: ma dec 31, 2007 6:14 pm |
|
Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm Berichten: 260 Woonplaats: Vught
|
De datalogger maakt d.m.v. de g krachten een layout. En op de kart zijn nog niet zulke precieze dingen waarmee je op de halve meter kan zien waar je remt. Weet wel dat AIM hiermee bezig is. Maar dan praat je over een systeem van meer dan 2000 euro.
_________________ LenzoKart
|
|
Omhoog |
|
|