Welkom op het forum!
Leuk dat je wilt gaan karten met je eigen kart, maar ik denk dat er meer bij komt kijken dan je denkt. Eerste vraag die bij me opkomt: welke ervaring heb je met outdoor karten en/of karten in het algemeen? Hoe veel technische kennis heb je , of wie helpt je daarin ?
Wat zit er in je budget ? Alleen een rijklare kart, of wil je voor het genoemde bedrag een jaar rijden incl. alle aanschaf van alle bijkomende zaken zoals bijvoorbeeld vervoer, kartbok, reserve materialen, gereedschap, trainen, banden, reserve onderdelen en niet te vergeten de post onvoorziene kosten ?
Gebruik zeker ook eens de zoekfunktie; je vraag is veel vaker gesteld en er zijn diverse keren uitgebreide ( steeds terugkerende dezelfde antwoorden ) op gegeven.
En om met de deur in huis te vallen; voor je genoemde budget ga je geen nieuwe motor of net gereviseerde (aantoonbaar) genoemde motor met net gebruikt chassis vinden. Ik wil je niet ontmoedigen - begrijp me niet verkeerd - maar voor dat bedrag lukt niet wat je voor ogen hebt. Vooral wedstrijdrijden kost veel, dus mijn advies : lees het forum door ( zoekfunktie ) en bepaal wat je wilt aanschaffen. Dan een jaar trainen en als alles dan nog steeds goed bevalt, dan aan wedstrijden gaan meedoen.
Succes en we horen graag wat je keuze wordt.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|