Auteur |
Bericht |
Sjonnie
|
Geplaatst: zo sep 04, 2005 10:29 pm |
|
|
In Ysselsteyn (De Peel) hoeft het niet. Dertig euro's per kart en zoveel rijders als je wil.
|
|
Omhoog |
|
|
lammie
|
Geplaatst: ma sep 05, 2005 8:20 am |
|
Geregistreerd: ma jun 06, 2005 9:21 am Berichten: 252 Woonplaats: Uden
|
Zooo..
Wat een warme dag was het gister he!!! Wow
Gister berghem geweest, was weer lekker druk en hoop kamikaze piloten hahaha.
Op zich ging het best lekker. had net enkele rondjes gereden en moest een plasje plegen dus toch maar ff dat doen. Toen ging mn oom dus rijden en had een aanvaring met een andere kart. gevolg: As krom.
Kan gebeuren, maar tis wel jammer. Dus as eraf, ikke alles gepoets in de hitte en weer een nieuwe as erop. Daarna niet meer gereden, simpelweg omdat de afstelling niet goed was. de remmen werkte niet naar behoren en dat is te gevaarlijk.
Jammer...
Ach ja.. volgende keer beter, al is dat voor mij pas over 6 tot 8 weken.
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: ma sep 05, 2005 2:19 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Ik sta al weer een tijdje stil.....en dat blijft denk ik zo tot Oktober...daarna mag ik weer vlammen.... (niet wegens blessure ofzo...hooguit een blessure in de portemonnee).....
Ik heb trouwens nog nergens voor een 2de rijder betaald...en mijn pa rijdt tog ook weleens zijn rondjes (10 a 20 rondjes op een dag)
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: ma sep 05, 2005 5:23 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
a.s. donderdag en zaterdag ben ik trainen in eefde!
_________________ VRK Las Vegas - Honda VT400-GT (26pk)
|
|
Omhoog |
|
|
Ricko
|
Geplaatst: ma sep 05, 2005 7:35 pm |
|
Geregistreerd: za jun 11, 2005 10:39 am Berichten: 1168 Woonplaats: Harmelen
|
afgelopen zondag eindelijk maar weer eens wezen karten op a'dam... moesten wel nog even de kart inrijden vanwege het "nieuwe" motortje... maar dat ging snel goed... snelste dagtijd met de promo was 55.80... nog lang niet goed dus. Verder nog een onwijze rugblessure aan overgehouden doordat er in het stoeltje zo'n punt zit die de hele tijd in m'n rug loopt te prikken en te schuren.
_________________ Kartnieuws.com journalist
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: di sep 06, 2005 9:11 am |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Hey Ricko,
Ga je komend weekend nog meedoen in amsterdam??
(halverwege het seizoen had je het erover dat je misschien in amsterdam nog zou meedoen)
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: za sep 10, 2005 9:02 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
hallo
morgen met skeurijzer op pad
we gaan met de 100cc junior op pad richting emmen
nog meer deelnemers morgen in emmen?
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za sep 10, 2005 9:24 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hoop dat jullie beter weer hebben dan wij hier. Tis alsof de wereld vergaat met onweer, ondergelopen tunnels, omgevallen bomen enz.
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: za sep 10, 2005 9:28 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
hier is het nog goed weer
benauwd moet ik zeggen
morgen geven ze iig mooi weer aan in het oosten des lands
whe will see
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: zo sep 11, 2005 8:01 am |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
David schreef: Hoop dat jullie beter weer hebben dan wij hier. Tis alsof de wereld vergaat met onweer, ondergelopen tunnels, omgevallen bomen enz.
ik heb er voor gestaan
ben na twee uur wachten voor de pont (oud beierland) omgedraaid en naar huis gegaan
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo sep 11, 2005 6:55 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Toen ik aan kwam rijden ging was ie net dicht, en kon de afslag Oud-Beijerland nemen (moest ik toch hebben). Toen ik gisteren om een uur of 9 vanuit Puttershoek naar huis ging stond ik nog tot Dordt in de file, pas na de Kiltunnel kon je weer een beetje normaal rijden
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo sep 11, 2005 9:01 pm |
|
|
Nou mensen, tijd niet meer op het forum geweest!
druk druk druk geweest!
Maar zoals JvD al melde zijn we dus vandaag naar Emmen geweest!
Mooi droog gehouden! wel bewolkt, maar geen regen! prima weer dus!
Helaas reden er nog wel wat supermotars opde baan, waardoor we dus om en om moesten rijden (eerst karts, dan supermotar, dan weer karts enz enz) Maar al gauw waren de supermotars vertrokken, en konden we even doorrijden. Tot we weer aan de kant moesten voor de huurkarts
Maar toch wel goede timing, want meestal moesten we net tanken oid dus kwam wel aardig goed uit.
Maar na het frusterende weekend van vorige week ben ik deze week elk moment dat ik vrij was met de kart bezig geweest (spullen gereed maken enz enz) en dat loonde zich vandaag zeer zeker! We hebben de hele dag probleem loos kunnen rijden! Motor liep perfect, banden gingen iets minder goed (2 sets versleten ). En het datalogsysteem werkt ook perfect! Lampjes van dat het fout gaat, branden netjes bij 30.000rpm in de eertse heat! dus alles werkte! (meter stond ingesteld op 1-takt ipv 2-takt haha)
Eerst 3 heats gereden met Bridgestone YHA banden, maar deze waren al gauw op, en dus hebben we de set Vega XS erop gedaan, deze hadden veel meer grip! (maar waren ook na 2 heats kaal) Mijn snelste tijd met bridgestone dit keer was 50.23 en met de Vega was 49.50.
Ik was net in mn ritme toen ik de 49.50 reed, maarja er waren meer karters op de baan dus kon niet meer tijden rijden.
Jannes reed met de Vega 49.37.......maar die is ook heel wat kilotjes lihter als mij Volgende keer geven we hem wat extra gewicht mee
Nog een heel mooi gevecht gehad met een Cross! Die was op het rechte stuk net wat sneller, in ik was op het bochtenstuk veel sneller. Maarja kon hem niet paseren, want na de bocht trok hij hem weer weg.
Een mooi probleemloos dagje dus! oja, even voor duidelijkheid, de banden waren niet nieuw meer hoor
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo sep 11, 2005 9:06 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Hmmmmz klinkt goed alleen snap ik het verhaaltje 1 takt niet, loop al ff mee maar heb nog nimmer van een 1 takt gehoord, als ik het goed begrijp gingen de lampjes dus branden bij 15000 revs
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo sep 11, 2005 9:09 pm |
|
|
neej dat datalogsysteem kun je instellen op hoeveel slagen de motor maakt. En ik had even iets te snel gedrukt (ik wou em op 1 magneetstreep zetten namelijk, maar selecteerde de verkeerde optie) dus ja toen liet hij gewoon dubbel zoeveel toeren op het scherm zien.
En ik had ingesteld dat de lampjes bij 17.000rpm gingen branden, maar ik geloof dat 30.000 iets meer is als 17.000 dus vandaar
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo sep 11, 2005 9:11 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
A ok dan schnappie ik het, lekker he die vega's!!
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|