Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2016 8:00 pm 

Ik hoop wel dat er wat kraampjes zijn waar je wat leuke aanbiedingen weg kan halen.
We zullen het zien a.s. Zondag.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do jan 07, 2016 3:25 pm 

Jomito schreef:
Tweede editie niet geweest,eerste wel,wij willen er normaal
Gesproken zondag naar toe,toch maar weer eens ff rond
Neuzen,of Ron moet zaterdag nog plaats over hebben,geintje.

Maar @petrolhead heeft wel gelijk,enigste beurs in Nederland,
Ze doen er hun best voor,hoor je toch als liefhebber naar toe
Te gaan.

Ik heb nog 2 plekken over, dus dat kan prima! Ik ga/moet nog wel naar de prijsuitreiking van de Chrono in de avond. :P

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do jan 07, 2016 9:38 pm 

Oprecht een supermooi initiatief!! Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, goed georganiseerd...vond alleen het aanbod van bijvoorbeeld 2e hands karts/artikelen etc erg tegenvallen. Wel veel kunnen zien/praten met diverse leveranciers en een aantal teams. Ik ben van plan om a.s. zaterdag weer een kijkje te gaan nemen...hopelijk weer mooie dingen te kunnen zien!!

Ik heb vorig jaar bij een aantal stands veel overalls gezien, prima aanbod opzich, naar mijn mening prijzig maar dat komt omdat er veel nieuw spul hangt van het aankomend jaar.

Als je kijkt naar evoluties op het gebied van, zit je op de kartbeurs naar mijn mening wel goed... :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2016 8:02 pm 

Organisatie van de beurs was samen met knaf vanmiddag op bnr radio en ben benieuwd zou weer een stap groter zijn.
Waar ik wel van schrok is dat er maar 400 kartlicenties/wedstrijdrijders zijn in nl, door Max zo'n 10% bijgekomen dit jaar.
Ben ook benieuwd in de nieuwe "ok" welke compleet met uitlaat maximaal 2000 mag kosten.
http://www.knaf.nl/secties/karting/nieu ... nuari-2016

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2016 8:19 pm 

spacedeee schreef:
Organisatie van de beurs was samen met knaf vanmiddag op bnr radio en ben benieuwd zou weer een stap groter zijn.
Waar ik wel van schrok is dat er maar 400 kartlicenties/wedstrijdrijders zijn in nl, door Max zo'n 10% bijgekomen dit jaar.
Ben ook benieuwd in de nieuwe "ok" welke compleet met uitlaat maximaal 2000 mag kosten.
http://www.knaf.nl/secties/karting/nieu ... nuari-2016

Als die OK wat is, ga ik dat er dit jaar bij doen! Heb al een en andere kunnen regelen, maar EK is helaas nogal ver reizen bij 3 van de 4 races :cry:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2016 8:45 pm 

Hoi Ron

Sorrij voor de late reactie,maar internet heeft er bij ons afgelegen,
Bedankt voor het aanbod,maar wij gaan zondag met zijn drieën
Onze Tom heeft je vandaag nog een pb gestuurd,maar volgens mij
Is die niet aangekomen,stuur anders zelf ff een pb naar ons,dan
Kan ik zien of ik teug kan reageren,veel plezier morgen.

Gr. Joop

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 10:04 am 

Gisteren naar Lelystad geweest en was gezellig. Bij aankomst gelijk een meet and greet met de heer Dontje :mrgreen: Aardige gezellige man met een goed initiatief.

Tijdens de RTL4 nieuwsuitzending op zaterdagavond was er zelfs een leuk item over de beurs; leuk in beeld gebracht en goede extra aandacht in de media !

De beurs zelf was niet groter dan vorige jaren, maar ten opzichte van vorig jaar wel uitgebreider. Het geheel oogde voller - meer stands - en er werden ook meer randzaken zoals kleding etc. aangeboden. Nog niet zoveel als ik graag zou zien; wellicht een idee dat volgend jaar nog meer toe te voegen. Ook zou er volgens zeggen volgend jaar een hal bijkomen, dus wordt de beurs dan een maatje groter !

Het was weer een gezellig uitje, waarbij ik met meerdere bekenden heb staan praten ( o.a. CRG Holland, Montfoort Motorsports ). Altijd gezellig en informatief. De nieuwe OK motoren lijken een leuke opvolger voor de KF motoren; ook de prijs ( een maximum van 2.000 euro zou afgesproken zijn met de leverende merken ) is een positieve verassing naar mijn mening. Naar zeggen zouden de motoren betrouwbaar en niet al te onderhoudsgevoelig moeten zijn; ook een pluspunt! Ben benieuwd hoe deze dit jaar in de praktijk gaan presteren.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 10:38 am 

Zou het niet een idee zijn om hier dan een topic te openen wat men graag zou willen zien op de kartbeurs. En een opsomming daarvan richting dhr Dontje gestuurd word zodat hij er misschien wat op kan inspringen? Het is maar een idee.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 10:47 am 

Op zich een goed idee, maar we kunnen ook hier verder gaan en dan verzamel ik de eventuele aanvullingen en geef deze door.

Dus bij deze : iedereen die redelijke/haalbare ideeën heeft voor een volgende editie van de beurs, mag deze hier onder plaatsen ! :idea:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 11:49 am 

Vond t.o vorig jaar ook een stuk beter, beter ingericht meer licht
Ik heb alleen de nieuwe ok motor niet zien staan iemand enig idee op welke stand die was?
Ik heb wel bij okt de ryger motor gezien met 77pk :shock: die geen mengsmering hoeft te hebben en veel uren kon draaien voor revisie weet alleen de prijs niet.
We proberen de kleine van me neef 4jaar enthousiast te krijgen...nou dat was hij hoor volgend seizoen krijgt hij zijn eerste kartje van ome Daan, alleen geen birel die vond ik niet zo vriendelijk op zijn zachtst gezegd.
Zoals Wilfred aangaf mocht er wat mij betreft ook iets meer aan kleding en andere artikelen aangeboden worden, 2 stands maar waaronder 1 uit belgie.
Ideeën; kinderkartbaantje, meer kleding en 2e hands spullen en onderdelen, enne niet steeds dezelfde stands op dezelfde plaats.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 12:20 pm 

Volgens mij stond er een OK op één van de CRG's vooraan op de stand als ik me niet vergis. Ook reed er in ieder geval een junior OK op de baan van Lelystad rond; opvallend is dat deze motor relatief weinig geluid maakt en mooi liep. Ik heb een tijdje met Michel van CRG Holland staan praten. o.a. over de OK motoren. Hij gaf aan dat hij er al geruime tijd mee heeft getest en dat de resultaten bemoedigend waren. Zowel levensduur, betrouwbaarheid, vermogen en service intervallen zouden goed zijn. Daarnaast is de prijs ook relatief interessant; een compleet blok op een kart ( dus met waterpomp en radiateur ) zou hij kunnen leveren voor max. 2.700 euro incl BTW; lager dus dan de huidige KF motoren.

De Ryger was voor mij ook nieuw; maar het lijkt er vooralsnog op dat deze motor in een (vergevorderd?) prototype fase verkeerd en nog nergens gehomologeerd is. Overigens lijkt die 30.000rpm me niet geheel wenselijk.... Is meer een theoretische waarde, welke niet gehaald gaat worden onder normaal gebruik. Power zit er wel genoeg in ja; maar of dit blok een (commercieel) succes kan/gaat worden ?? :idea:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 12:28 pm 

Van wat ik las is dat hij gekeurd was en met de kz klasse mee mocht doen, wel met toerenbegrenzer tot 24000 toeren.
Maar 77 pk pfff dat gaat wel serieus hard.
Ben bij Crg geweest en heb me kindje gezien stond vooraan :D maar de ok niet gezien terwijl ik de beurs nogmaals ben over gelopen om hem te zien.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 5:36 pm 

Ik zei toch dat er een bijzondere motor zou zijn, de Ryger Revo KZ , is gehomologeerd voor dit seizoen.
Als de verhalen er over waar zijn, betreft prestaties, dan rijdt aan het einde van het seizoen iedereen er mee.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 8:26 pm 

De Ok motor lijkt mij interessant maar ik kan nergens achter het vermogen komen. Weet iemand dat?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 8:40 pm 

http://www.vortex-engines.com/motori_rokdvs_eng.html

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende