Auteur |
Bericht |
petrolhead
|
Geplaatst: di sep 29, 2015 8:50 pm |
|
|
Ik verbaas me er al een paar weken over, nauwelijks meer een post of reactie. Heeft 'men' dan al de 2015 karthelm aan de wilgen gehangen. Vorig jaar was dat heel anders! Silly season overgeslagen?, weet er dan niemand dat het karthoogseizoen nog bijna een maand duurt met nog diverse wedstrijden op het programma?. Afgeschrokken door wat minder weer de afgelopen weken? Vorig en komend weekend prachtig weer. KOM OP NOU! Max had al vroeg zn wederom fenomenale F1 rondjes gereden en kort daarna op Strijen iig nog drukte genoeg, zelfs op normaliter rustig weekend na een weekend met een wedstrijd werd er druk getraind voor de laatste wedstrijd over 4 weken en de monteurs en recreanten race over 5 weken. En voor wie denkt dat het daarna helemaal over is, muv tussen kerst en nieuwjaar gewoon de baan open om te trainen en vanaf 15 november weer 7 fantastische KNAF erkende minicursus zondagochtenden voor de kids (en hun ouders!) voor het onwaarschijnlijk lage bedrag van 100 euro. (zie evt bij interesse de kbshw site of de alweer druk bezochte MP advertentie). Vorig jaar al een voor Europa uniek hoge opkomst, kijken of dat dit jaar nog beter kan. Max is nog meer booming dan z n vader 2 decennia terug, z n maatje Jorrit Pex onlangs wereldkampioen in Le Mans, karten is weer helemaal hot,...en het forum in vroegtijdige winterslaap. Plaats wat leuks of wetenswaardige wat met karten te maken heeft, nu, de komende maanden en in hartje winter. Die hards rijden en schrijven door!...
|
|
Omhoog |
|
 |
RaVer
|
Geplaatst: di sep 29, 2015 9:43 pm |
|
Geregistreerd: do nov 10, 2011 11:28 am Berichten: 405 Woonplaats: Westervoort
|
Ik rij meer dan dat ik schrijf maar het is inderdaad erg rustig op het forum. Afgelopen Zaterdag heerlijk gereden op Pottendijk en aankomende Zaterdag ff vlammen op de Landsard.
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 7:40 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Het is de laatste tijd inderdaad wat rustig op het forum, misschien juist wel omdat het weer mee werkt en velen op de baan te vinden zijn geweest. Ikzelf zit op een gemiddeld jaar qua aantal rijdagen, dus mag niet klagen. En het jaar is nog niet voorbij  Mijn blok is net gereviseerd en moet nog ingereden worden, dat hoop ik binnenkort te kunnen doen, zeker als het weer nog even op dit niveau blijft. Citaat: Die hards rijden en schrijven door!... Sommige die hards zijn iets minder bestand tegen de kou....( ikzelf  ), maar schrijven kunnen we nog wel natuurlijk dus komt vast goed deze winter.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 9:41 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Overigens wel grappig dat Pex net als Max bij CRG zijn titel behaald heeft.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
KurtVdV
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 9:51 am |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Het is inderdaad wat (te) rustig op het forum de laatste weken, maar er wordt nog gereden hoor. Eergisteren (maandag) met Flor41 naar Genk geweest, beiden weer een persoonlijk record gereden. Op en naast de baan verschillende mensen ontmoet die aan het trainen zijn voor de Mechaniekersrace. Het hangt van het weer af, maar ik vermoed dat m'n kart z'n winterslaap pas inzet rond november tot februari. Intussen blijven we wel actief op het forum 
|
|
Omhoog |
|
 |
Jomito
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 4:58 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Wij hebben afgelopen jaar tweede kerstdag nog gereden, Daarna een hoop sneeuw op zaterdag  ,toen was Het seizoen over,afgelopen zaterdag ook nog gereden, Het weer blijft voorlopig goed,dus ze gaan nog niet de Winterstalling in.
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 6:37 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Weinig tijd = weinig rijden helaas maar 31 oktober weer naar de recreantenrace op Strijen. 
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
GT racing
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 7:33 pm |
|
Geregistreerd: vr okt 25, 2013 8:42 pm Berichten: 266 Woonplaats: Gent
|
Zondag nog eens op Genk mijn persoonlijk besttijd te verbeteren. Alsook het aantal ronden in een dag. Beste tijd 58.64. Aantal ronden 85
_________________ Tony Kart/ VICI MOTORSPORTS Rotax senior: what else...
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 8:30 pm |
|
|
Momenteel wel ideaal weer om te rijden, hoop nog een x of 2 te gaan dit jaar. Moet genk nog echt een x doen na het forummeeting fiasco voor mij. @Wilfred gezien je revisie dus maar geen wankel...
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: wo sep 30, 2015 8:33 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Mijn kart seizoen is altijd heel kort. Begin Mei t/m eind Augustus, dat is het wel zo'n beetje. Alles daarvoor en daarna vind ik te koud 
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: do okt 01, 2015 7:52 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: KOM OP NOU! 
|
|
Omhoog |
|
 |
petrolhead
|
Geplaatst: do okt 01, 2015 1:53 pm |
|
|
Precies wat ik bedoel Bas, dít maakt duidelijk letterlijk en figuurlijk heel wat los  . Yippie, er wordt weer druk gepost! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Jomito
|
Geplaatst: do okt 01, 2015 5:42 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
@ petrolhead
Ik weet niet of je dochter nog aan de minicursus Meedoet,anders komen we een keer kijken.
Gr. Joop
|
|
Omhoog |
|
 |
Mike d.
|
Geplaatst: ma okt 26, 2015 4:03 pm |
|
Geregistreerd: wo feb 25, 2015 1:45 pm Berichten: 41 Woonplaats: dead area
|
|
Omhoog |
|
 |
KurtVdV
|
Geplaatst: di nov 17, 2015 12:32 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Bij deze zit m'n eerste seizoen erop Heel veel geleerd tijdens en naast het rijden en nog steeds lerende. Veel nieuwe mensen op en naast de baan leren kennen. Geen schade gereden. In totaal 2,5 setjes banden opgereden (14x gaan rijden). M'n grootste kost was een nieuwe batterij, wat nadien niet nodig bleek te zijn. Daarnaast natuurlijk benzine + olie, 1x vervangen van de ketting en tandwielen, nieuwe remblokjes. Gereden bij koud weer, bij warm (heet!) weer, op een droge baan, een gladde baan, een lege baan, een overvolle baan (remember de forummeeting van 30 augustus  ). Naast het rijden zelf heb ik natuurlijk ook heel wat mooie avonturen beleefd als fotograaf bij diverse wedstrijden in binnen- en buitenland: BMC, BNL, Mechaniekersrace, WSK, Eurochallenge. Ook dit smaakt naar meer Nu m'n kart mooi opblinken en wegzetten voor een verdiende winterslaap. Daarnaast ook afkicken, want wat is het een mooie, verslavende hobby! Op naar volgend seizoen!
|
|
Omhoog |
|
 |