Hey Mike,
Erg leuk verhaal zeker mooi voor starters, hier nog wat info.
Eefde zwaar en vermoeiende baan veel bochten korte rechte stukken, beetje vergelijkbaar met Strijen al heeft die wel een redelijk lang stuk, de curbs zijn idd belachelijk hoog op Strijen.
De mensen op Eefde zijn imo veruit de vriendelijkste en ook de kantine is goed strijen daarintegen
Eindhoven, belachelijk dat ze de mini's samen lieten rijden dit is imo levensgevaarlijk, wel een mooie baan met gevarieerde bochten.
Wat ik ook heb geleerd is dat als er karters op de baan zijn met een crosshelm op dat ik er af ga, doorgaans imbecielen.
Spa lijkt me ook een mooie baan maar helaas nog niet geweest en is het franse volk niet zo mooi als hun land, ondanks dat dit nog in Belgie ligt
Vledderveen ben ik na 1 run weer terug gegaan want dat vond ik 3x niks met me dd2 en de verkeerde tandwielverhouding..
Pottendijk, hele leuke baan met een geweldig recht stuk en een mooie schuine bocht waar je echt megahard doorheen kan, wij hebben daar zelfs gelijk met motoren hebben gereden welke ons smeekte rustig te doen....vind ik niet kunnen eigenlijk.
Wel leuke mensen en een geweldig overdekte pitbox/loods.
Weet niet of je op Berghem bent geweest maar deze is ook snel en mooi maar wel altijd druk, 1 van mijn eerste keren kwam ik daar aan maar voor geen goud ging tussen die 40/50 rijders en teams ging rijden.
Dit kan absoluut bedreigend/overweldigend overkomen, na een paar x en als je zelf wat snelheid hebt ook wel weer leuk..
In nl voor mij de baan maar wel zeer arrogante mensen.
Kerpen zeer strakke baan met hier en daar hoogte verschillen en een geweldig stuk voor de pit/kantine en daarna die hele snelle doordraaier.
Je moet hier zoals sommige al aangaven echter wel de curbs pakken anders houd je weinig snelheid over..ook de tarieven vond ik beter, als je een halve dag rijd betaal je ook minder, iets wat ze nergens doen imb.
En dan heb je het nog niet eens over de baan der banen gehad GENK.
Ja wat kan ik hierover zeggen, strak als een tafellaken, zeer professioneel, hele mooie bochten en snelle rechte stukken afgewisseld met de beste curbs die ik gezien heb.
Wel altijd druk en chagrijnige mensen is mij opgevallen, wat me ook opviel is dat je banden mooi gelijk slijten.
Eerst volgende trip wil ik emsburen en ampfing in Duitsland eens proberen deze lijkt me leuk alleen erg smal en daarna door richting zuera spanje die lijkt me geweldig.
Van andere forumleden vernomen dat in Italie (jeselo) hele mooie banen liggen, frankrijk kun je beter vermijden ivm met licenties maar de Magny Course, Valence en LKS zien er zeer profi uit en wil ik absoluut nog eens bezoeken.
Did; Berghem, De Landsard, Eefde, Strijen, Vledderveen, Pottendijk, Kerpen DE, Genk BE,
To do; Spa BE, Mariembourg BE, Emsbüren DE, Ampfing DE, Hunsrückring Hahn DE, Zuerra SP, Catalunya SP, Campillos SP, Jeselo IT, Magny Course FR, Valence FR, LKS FR, Ellough park UK, Bayford UK, Teesside UK......