Auteur |
Bericht |
foby
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 8:35 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 31, 2015 9:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: Aalst, Belgie
|
Weet ik. Maar mijn maat heeft zondag op genk met 13-74 gereden en hij zit 50m voor einde rechtstuk op de begrenzer...
_________________ Always sideways!
Sodi - Tkm (verkocht) Sodi - rotax max sr Gillard - dd2
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 9:38 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Die maat reed met een TKM?
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
foby
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 9:40 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 31, 2015 9:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: Aalst, Belgie
|
Nee swiss
_________________ Always sideways!
Sodi - Tkm (verkocht) Sodi - rotax max sr Gillard - dd2
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do aug 06, 2015 10:23 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Oke. Met welke cdi rijdt hij: Originele op 13.000rpm of met de nieuwe 12.000rpm? En is het een senior en met of zonder injectie?
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
foby
|
Geplaatst: vr aug 07, 2015 4:20 am |
|
Geregistreerd: zo mei 31, 2015 9:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: Aalst, Belgie
|
Het was oorspronkelijk een junior, maar is omgebouwd naar senior door dfk. Hij heeft een carburator. De rest weet ik niet
_________________ Always sideways!
Sodi - Tkm (verkocht) Sodi - rotax max sr Gillard - dd2
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: vr aug 07, 2015 9:11 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Als hij recent omgebouwd is, dan denk ik dat hij de cdi met 12.000rpm heeft. Dan kom je met 13-74 inderdaad in de begrenzer voor het einde van het rechte stuk. Mocht het max rpm 13.000 zijn, dan is het beter om achter een of twee tandjes kleiner te gaan. Laat hem de data op de laptimer maar eens terugkijken, dan weet je wat voor max rpm zijn blok draait.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
foby
|
Geplaatst: vr aug 07, 2015 10:14 am |
|
Geregistreerd: zo mei 31, 2015 9:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: Aalst, Belgie
|
Ok. Bedankt voor de tip
_________________ Always sideways!
Sodi - Tkm (verkocht) Sodi - rotax max sr Gillard - dd2
|
|
Omhoog |
|
|
quik dave
|
Geplaatst: ma aug 10, 2015 5:39 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 3:49 pm Berichten: 165
|
genk met de swiss is 13 70-72 bij swiss moet je bekijken hoelang je in ideale powerband loopt en niet steeds op top toerental. vaak ga je zien dat je bij een zwaardere verhoudingen snellere rondetijden kunt neerplanten. use the torque, use it
_________________ http://www.swissauto250.eu for quik dave news
|
|
Omhoog |
|
|
foby
|
Geplaatst: ma aug 10, 2015 8:29 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 31, 2015 9:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: Aalst, Belgie
|
De gouden tip Thanx
_________________ Always sideways!
Sodi - Tkm (verkocht) Sodi - rotax max sr Gillard - dd2
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di aug 11, 2015 12:57 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Bedankt Dave. Is dat op 12k cdi of 13k?
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
foby
|
Geplaatst: di aug 11, 2015 5:07 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 31, 2015 9:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: Aalst, Belgie
|
Mijn maat dezijne is begrenst op 13000tr. Is dat de goeie versie?
Hij zoekt nog een swiss voor zijn zoontje. Een junior of mondial...
_________________ Always sideways!
Sodi - Tkm (verkocht) Sodi - rotax max sr Gillard - dd2
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di aug 11, 2015 8:50 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
13k was de begrenzer vanaf introductie van de motor. Sinds 1,5 jaar is deze voor wedstrijd rijders teruggezet naar 12k. Juist of onjuist is niet de juiste benaming, feit is dat bij 13k de motor hoger belast wordt. Ik denk dat wat Dave aangeeft een goede basis is om mee te beginnen.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
quik dave
|
Geplaatst: do aug 13, 2015 8:33 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 3:49 pm Berichten: 165
|
in principe kan je bij de 12 k begrenzer nog zwaarder in tandwiel verhouding gaan omdat bij deze cdi veel meer koppel onderin is voorzien. ( 13k was voorzien voor ron95 12k heeft meer vervroeging onderin ).
_________________ http://www.swissauto250.eu for quik dave news
|
|
Omhoog |
|
|