Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 28, 2015 9:12 pm 

Geregistreerd: do jun 25, 2015 4:15 pm
Berichten: 33
ik heb op mijn Honda gx een vacium nippel tussen de carb en de inlaat gemaakt.
ik kan de motor alleen met veel gas starten en moet gas houden anders stikt hij. al druk ik het hand gas in dan voel ik dat het gas de hele tijd terug wil of anders gezegd de klep wil dicht.
wat moet ik doen om het op te lossen. foto's zijn welkom.
de nippel kan ik zo weer weg halen trouwens dus al moet de nippel ergens anders dan kan dat nog.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 28, 2015 9:13 pm 

Geregistreerd: do jun 25, 2015 4:15 pm
Berichten: 33
mvg


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 01, 2015 10:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm
Berichten: 1318
Woonplaats: Heemskerk
Hoi Tomas,
Als hij voorheen wel goed liep heb je wat verkeerd gedaan denk ik.
Heb de de vacuümnippel wel aangesloten op de benzinepomp? (anders loopt hij nooit goed)
Maak anders eens een foto van wat je gemaakt hebt.

_________________
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2015 6:04 pm 

Geregistreerd: do jun 25, 2015 4:15 pm
Berichten: 33
Sorry dat ik zo laat reageer maar de kart doet het al.

De flotter was lek.
Ik was vandaag de hehe dag in lelystsd aan het rijden.
Mvg


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2015 9:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm
Berichten: 1318
Woonplaats: Heemskerk
Dat is mooi Tomas :LL
Wij waren vandaag de hele dag in Driebergen.

_________________
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2015 9:44 pm 

Geregistreerd: do jun 25, 2015 4:15 pm
Berichten: 33
Svv is dat een leuke baan
Mvg
En wat is een goede tandwiel verhouding voor lelystad.
Mvg


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 06, 2015 10:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm
Berichten: 1318
Woonplaats: Heemskerk
Wij komen graag op Driebergen. Ja leuke baan en een goede sfeer daar.
Lelystad ken ik alleen nog van voor de verbouwing van het circuit dus tandwielverhouding weet ik niet.
Word wel tijd om daar weer eens te gaan kijken trouwens.
Konden ze je daar in Lelystad niet vertellen wat de verhouding ongeveer moet zijn dan?

_________________
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2015 6:30 am 

Geregistreerd: do jun 25, 2015 4:15 pm
Berichten: 33
Hun zijden dat ze dat niet wisten en dat ze aleen de huurkart tandwielverhouding wisten weet ff niet meer hoefeel dat was.
Maar sinds de verbouwing is de baan heel leuk en de huurkarts zijn ook snel in verglijking.
Als iemand een verhouding weet ik hoor het graag


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2015 9:11 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm
Berichten: 1318
Woonplaats: Heemskerk
Hoe liep je kart? Kan je zelf niet ongeveer gokken wat je nodig het.
Kwam je trekkracht tekort of zat je halverwege het rechte stuk al op max toerental?
Het word toch zoeken wat voor jou ideaal is, wat voor de een werkt is niet altijd goed voor de ander.

_________________
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2015 1:54 pm 

Geregistreerd: do jun 25, 2015 4:15 pm
Berichten: 33
Ik kom trek kracht te kort en ik kom net aan op toeren op het rechten stuk.
Het is een honda gx 390.
En mijn tandwielverhoiding is 17 41 tands.
Kan je een beetje inschatten wat dan goed is
Mvg


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2015 9:10 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm
Berichten: 1318
Woonplaats: Heemskerk
17/41 is wel heel erg zwaar ja. (1 op 2,4) Dat is voor een baan met echt lange rechte stukken.
Ik gok dat je rond de 1 op 3,5 een heel stuk beter in de richting zit.
12/41 of 17/58 bijvoorbeeld. (58 achter is er geloof ik niet in 428 type)
Het mooiste is als je einde rechte stuk net aan je maximum toerental zit.

_________________
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 07, 2015 9:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
17/41 ?? Verbaas me dat je zowieso van je plek kom :)
Met 12 * 41 <> 43 zou je een goed moeten zitten (ligt een beetje aan je gewicht).

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2016 8:09 pm 

Geregistreerd: zo jun 28, 2015 11:26 am
Berichten: 3
Ik rij ook 390 op lelystad en met 12/43 loopt het m.ï. lekker


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David