Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: vr sep 02, 2005 8:20 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Vandaag wezen rijden in Berghem.
Het was echt perfekt weer! Niet te warm, niet te koud, niet te nat
In totaal waren er vandaag welgeteld 4 karts op de baan. Lekker rustig dus. Er waren wel zo nu en dan groepen huurkarts waardoor er op het korte baantje gereden moest worden.
De nieuwe ketting heeft het welgeteld 15 rondjes volgehouden, daarna zat ie helemaal vast. Hoe dit precies kwam weet ik niet precies, het kan zijn dat de motor naar voren is verschoven.
Toen heb ik maar een hele oude ketting erop gedaan, en daar konden we redelijk goed mee rijden, al ging 2 keer het kettingslotje kapot. Volgende ketting toch maar klinken, en geen slotjes meer gebruiken.
Hoewel de grip eigenlijk prima was, en ook het motortje lekker liep heb ik weer mijn oude record niet kunnen evenaren, zat er 2 seconden boven. Dit is deels te verklaren door een toch iets te groot achtertandwiel waardoor tekort kom op het rechte stuk.
Al met al toch een leuke dag gehad.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: vr sep 02, 2005 8:30 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
David,
Dat is dan toch goed nieuws.....
Ik baalde dat ik niet kon gaan, ik ga inieder geval a.s. zondag alles eraf
slopen om vervolgens mee te nemen voor de aanschaf van nieuwe.
Ik wil wel is weten waarom mijn Koppelingshuis steeds scheurd ????
Volgende keer ben ik ook van de partij.
L8ter.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Sjonnie
|
Geplaatst: vr sep 02, 2005 11:00 pm |
|
|
Vandaag (zaterdag 3 september) zitten wij van 12u tot 15u45 op DE PEEL in Ysselsteyn. Is ons steeds goed bevallen. Met zijn tweetjes afwisselend op de VanKart voor maar 25 euries.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: vr sep 02, 2005 11:08 pm |
|
|
Hmm ben benieuwd of je nu dan ook weer 25 euro betaalt, want normaal is het altijd 30. Veel plezier in ieder geval
|
|
Omhoog |
|
|
Sjonnie
|
Geplaatst: vr sep 02, 2005 11:10 pm |
|
|
David schreef: Hmm ben benieuwd of je nu dan ook weer 25 euro betaalt, want normaal is het altijd 30. Veel plezier in ieder geval
Klopt. Normaal 30 euries per kart, maar wij zijn lid geworden van het clubje (kost 35 euries) en dan betaal je 5 euries minder. Na 7x heb je het dus "terugverdiend".
Slimme mensen die familie Maessen
|
|
Omhoog |
|
|
Sjonnie
|
Geplaatst: za sep 03, 2005 11:44 am |
|
|
Sorryyyyyyyyyyy. Vandaag 24u karting op de Peel. Niemand anders toegelaten uiteraard. Is wel jammer want we hebben niet de tijd om naar een andere baan te gaan.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za sep 03, 2005 8:29 pm |
|
|
Gewoon iets vroeger opstaan joh
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: za sep 03, 2005 8:37 pm |
|
|
Vandaag met Jannes en ronald naar Amsterdam geweest.............maar wat een kl*te dag zeg............
vanochten eerst nog de kart van jannes ophalen uit eefde, daar bleven we al iets langer als verwacht. Toen nog in ik weet niet hoeveel files terecht gekomn, uit eindelijk 14.30 waren we op de baan. Blijkt er vandaag die easy kartcup te zijn ofzo, 16.00u baan dicht
ff naar baanhuurman gelopen, ik zeg van 40 euro voor uurtje rijden dat doe ik natuurlijk nie he........maar hij kwam ons daar wel mee tegemoet, dus kart spul bij mekaar gepakt, en starten
ik had er gister nieuwe tank opgezet, dus zat nog lucht in de benz slang. Maar de benzine kwam niet eens in de slang; de slang die in de tank zelf zit zat nog in de oude tank ...........dus ja sta je dan
hebbben me pa en jannes bij Redeker even stukje slang met loodje gehaald, en die erin gedaan..........pompen, en toen eindelijk starten.
toen nog 5 minuten gereden, en toen was het al weer 4u en konden we naar huis.............flink balen dus.
echt alles zat gewoon tegen vandaag!
kwamen we thuis, zijn we nog even naar de VAR geweest en hebben we daar nog 30 min gereden toch nog beetje schik maken!!
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za sep 03, 2005 8:43 pm |
|
|
Das balen dan
Toch maar beter het Kartforum lezen, er is al een topic over de Easy Kartcup
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za sep 03, 2005 8:45 pm |
|
|
Citaat: er is al een topic over de Easy Kartcup
Waar je zelf al in gereageerd hebt ook hahaha.
|
|
Omhoog |
|
|
JesseJan
|
Geplaatst: zo sep 04, 2005 3:12 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm Berichten: 268 Woonplaats: Oud Turnhout
|
ik was zaterdag ook op adam te trainen
_________________ ERPO Racing Karts
JJD - Racing
|
|
Omhoog |
|
|
Rv
|
Geplaatst: zo sep 04, 2005 9:49 pm |
|
Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am Berichten: 769 Woonplaats: Utrecht
|
Ik was dit weekend in genk. en het was in 1 woord super..
was echt heel leuk. kart draaide goed geen problemen gehad of iets
het nieuwe asfalt is heel erg mooi en de curbstones zijn ook heel goed.
en hoe het met de pit stop is: je start aan het eind van een bocht..
en de pits is iets verder terug aan het begin van diezelfde bocht.. (is alles nog duidelijk ) en als je die pits in rijd dan ligt er op een gegevenmoment een dikke ketting waar je echt niet overheen kan dus tillen!. (dit is tijdelijk denk ik ) het ziet er allemaal heel erg mooi uit, het rijden daar is nog 2000 keer leuker. zeker de moeite waard.
Omhoog |
|
|
Sjonnie
|
Geplaatst: zo sep 04, 2005 9:59 pm |
|
|
Ik twijfel er niet aan of die ketting is maar tijdelijk. Maar ondertussen ligt ie er toch al enkele maanden denk ik, en dat is zeker niet handig vooral als er veel volk is.
Het circuit zelf is inderdaad heel mooi (want splinternieuw). Zelf noemde de "speaker" het tijdens de 25u van Genk continu het mooiste circuit van Europa. Ik kan daar niet over oordelen, maar iedereen is wel erg enthousiast.
Hopelijk wordt nu snel alles in orde gemaakt (o.a. die ketting) want het nieuwe circuit is nu toch al ruim 3 maanden open.
Wat ook erg meevalt is natuurlijk dat de huurkarts volledig apart rijden. Daar heb je dus al nooit last van.
Let wel op dat je een zijltje meeneemt voor onder je kart want de "opzichter" met zijn strooien hoedje is nogal streng.
Verder vind ik het overdreven dat je voor een 2de rijder nog eens moet betalen. Als die rijdt kan de eerste rijder toch niet rijden?
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: zo sep 04, 2005 10:03 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
tja op berghem, emmen en nog wel meerdere banen moet je ook voor extra rijder betalen
vind ik ool belachelijk, blijkbaar verdienen ze niet genoeg
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo sep 04, 2005 10:07 pm |
|
|
Heb afgelopen vrijdag nieteens voor 2 extra rijders betaald in Berghem
Bij de Kartforummeeting in Veldhoven trouwens ook maar voor 1 rijder betaald.
Laatst bijgewerkt door David op zo sep 04, 2005 10:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|