Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: ma jun 29, 2015 10:07 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Genk is blijkbaar er probleem. Ook voor de mychrons Ik ondervind nooit problemen daar.
|
|
Omhoog |
|
 |
Jomito
|
Geplaatst: wo jul 01, 2015 5:04 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Wij hebben altijd alfano gehad,eerst de oude,en nu de Nieuwe alfano,deze bevalt toch goed,en levenslang Garantie,dat hebben we met de oude meegemaakt, Het verzenden werdt nog vergoed.
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 10:14 am |
|
|
@jomito heb je de versie met gps?En welk formaat scherm? Zit er ook software bij voor de computer? Ben en blijf benieuwd of hij gebruiksvriendelijker is dan de pro want die vind ik 3x niks.
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 10:20 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Gebruikersonvriendelijker zal hij niet zijn inderdaad.... Maar naar ik heb vernomen zouden de nieuwe series Alfano's er flink op voorruit zijn gegaan op dat punt.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Jomito
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 7:31 pm |
|
|
@ spacedeee
De oude moest je idd kennen,had ook wat problemen met de temp weergave (dit betreft dan tweetakt)maar hij is zeker gebruiksvrienderlijker,op de computer Lukt ook goed,maar het ligt eraan welke versie je koopt,verder heb ik gehoord Dat bij mijchron de data niet werkt zoals behoort,Lex van het het forum heeft Nog een unipro te koop,misschien is dat ook wel iets.
Succes
|
|
Omhoog |
|
 |
Romax
|
Geplaatst: vr jul 10, 2015 8:31 pm |
|
|
Citaat: Dat was idd gewoon om alfano een hak te zetten maar helaas. Hij komt zeker niet voor 2016 en dan is het nog afwachten hoe of wat en wanneer. Toch lijkt me die nieuwe alfano wel ok maar ziet er idd niet uit.
Romax bedankt voor de tip super mooi ding wel prijzig en balen dat hij het op genk niet doet..maar ik heb nog een optie er bij ook de 6003 big kit van Lex is interessant..thx De UniGo is zeker een mooi apparaat, als je de 3005 of 5005 neemt ben je een stuk goedkoper uit. Je hebt dan geen GPS snelheid maar wel gewoon de standaard opties zoals toerentallen, temperatuur en ronderijden. Sinds een aantal weken hebben we een software update gehad voor de 6005, we moeten nog testen of daarmee de magneetsensor problemen op Genk verholpen zijn.
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: do jul 30, 2015 11:34 am |
|
|
Heren iedereen bedankt (ook voor de aanbiedingen) maar heb besloten toch voor wat nieuws te gaan. Aangezien de m5 nog heel lang op zich laat wachten heb ik een unipro unigo 6005 gekocht.(bedankt Romax) Stukkie duurder maar wel alles er op en er aan en track mapping, alles zelf in te stellen en zeer makkelijk in gebruik, kan niet wachten om hem uit te testen. Ook kun je de indeling (scherm) zelf indelen wat je het makkelijkst vind, ook meerdere layouts. Gps wel al vast getest in de auto en geeft behoorlijk nauwkeurig de snelheid aan. Thx
|
|
Omhoog |
|
 |
Jomito
|
Geplaatst: do jul 30, 2015 12:37 pm |
|
|
Succes ermee
Laat eens horen hoe hij bevalt als je Ermee gereden hebt.
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: wo aug 05, 2015 10:35 pm |
|
|
Nou vandaag voor het eerst de unigo getest en wat een wereld ding. Je hebt 3 layouts (hier kun je tussen switchen) die je kan indelen met jou favorieten, zo kun 2x temperatuur voor cilinder/water/uitlaat-toeren/snelheid en ook gps snelheid en map tracking De software werkt ook prima en je ziet precies waar hoe hard toeren en uiteraard welke andere sensor dan ook, ook de gps snelheid geeft hij weer. Ieder ledje kan je toewijzen aan iedere sensor die je plaatst, ledje kan snel/langzaam of constant branden. De map tracking werkt ook perfect en leest zelf de baan uit, wanneer je de data naar de computer haalt verschijnt hij automatisch als je een run toevoegd. Zeer tevreden tot nu toe
|
|
Omhoog |
|
 |
Romax
|
Geplaatst: zo aug 16, 2015 11:52 pm |
|
|
Citaat: Nou vandaag voor het eerst de unigo getest en wat een wereld ding. Je hebt 3 layouts (hier kun je tussen switchen) die je kan indelen met jou favorieten, zo kun 2x temperatuur voor cilinder/water/uitlaat-toeren/snelheid en ook gps snelheid en map tracking De software werkt ook prima en je ziet precies waar hoe hard toeren en uiteraard welke andere sensor dan ook, ook de gps snelheid geeft hij weer. Ieder ledje kan je toewijzen aan iedere sensor die je plaatst, ledje kan snel/langzaam of constant branden. De map tracking werkt ook perfect en leest zelf de baan uit, wanneer je de data naar de computer haalt verschijnt hij automatisch als je een run toevoegd. Zeer tevreden tot nu toe Het is inderdaad een fijne laptimer, zelf nu ook de datakabel aangeschaft en de data analyse werkt erg mooi, je kunt de layout perfect weergegeven krijgen en de GPS snelheid lijkt erg nauwkeurig. Op welke circuits ben je geweest?
|
|
Omhoog |
|
 |
spacedeee
|
Geplaatst: ma aug 17, 2015 2:34 pm |
|
|
Hoi Romax nee alleen berghem deze woensdag weer. Dan waarschijnlijk do en vrij kerpen zal ik laten weten of hij nog steeds zo goed bevalt. Het is idd een superding kost wat maar je hebt ook wat
|
|
Omhoog |
|
 |
Jomito
|
Geplaatst: ma aug 17, 2015 4:38 pm |
|
|