Auteur |
Bericht |
joris
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 11:19 am |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
die liggen er volgens mij voor de huurkart races ik ben er zelf ook een tegenaan gereden vet als gevolg stuurplat alfano plat en ikke gebroken rug
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 1:15 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Ik heb geen probleem met banden aan de binnenkant.. Enige is wel dat ze wel spoedig weer in de originele positie gelegd moeten worden als iemand ze heeft geraakt. Heb meermalen de 'elandproef' kunnen doen op een aantal kartbanen omdat er opeens na een aantal rondes een bandenstapel midden op de baan lag.
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 2:12 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Afhankelijk hoe ze geplaats zijn, geen problemen mee.
|
|
Omhoog |
|
|
Menno van Es
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 2:28 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
Niet echt een logische verklaring..
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 2:31 pm |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
Ik snap wel wat ze bedoeld, en ze heeft ook wel een punt. De manier hoe dat wordt opgelost is alleen niet doeltreffend. Wat ze bedoeld is dit, maar dan erger: Een betonnen stuk naast de curbstones (wat ze tevens meer hebben gedaan, achterlijk grote betonplaten neergekwakt bij de bocht uitkomen pits) om deze gaten te voorkomen zou een idee zijn.
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
Menno van Es
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 4:02 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
Ik snap ook wel wat ze bedoeld max, maar ik denk dat het minder gevaarlijk zal zijn dan dat het nu is. Bovendien, heb jij ooit iemand zien crashen of gehoord omdat ie achter de curbstones bleef haken? Op deze manier wordt je gewoon afgestraft op een centimeter. Die kans zit er veel meer in dan dat je op een heel rare manier blijft haken en daardoor crasht. Want je wiel in de curbstone haken is heel normaal en ik heb er zo nog nooit iemand van af zien gaan.
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 4:03 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Citaat: Bovendien, heb jij ooit iemand zien crashen of gehoord omdat ie achter de curbstones bleef haken? Wel eens gehoord van Carel Godin de Beaufort (de eerste Nederlandsche F1 coureur die punten wist te scoren) Deze Nederlandse F1 coureur reed op de Nurburgring altijd door een gootje en kon zo sneller door de bocht als anderen. Tijdens een training dacht een baan marchall ik gooi die goot even dicht met zand, Toen de Beaufort er weer langs kwam en zijn wiel net door het gootje wilde laten lopen (die er niet meer was) crashte hij en verloor het leven. (gewoon ff een `leuk`F1 verhaaltje ) Oftewel het antwoord van Berghem snap ik best al denk ik dat het met een paar pionnen ook opgelost kan worden
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 4:23 pm |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
De meeste gaten naast de baan in Berghem komen door konijnen , en hebben niets met karts te maken.
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 4:26 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
Menno van Es
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 4:39 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
Ik snap ook wel dat het redelijk gevaarlijke situaties kan opleveren, maar het is vele malen gevaarlijker als ze er wel staan. Ik wind me er misschien iets te veel over op, maar voor hetzelfde geld lag ik met mn kop in het hek in plaats van alleen materiële schade(waar ik overigens ook totaal niet blij mee ben). Misschien als er ooit echt wat heeel ernstigs gebeurd dat dat ze aan het denken zet. Maar wat Joris zei, zn rug gebroken. Dat is toch te bizar voor woorden..
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 4:59 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm Berichten: 1754
|
Blijkbaar is het gras toch belangrijker voor hun dan onze veiligheid.
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 6:06 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ik verdenk ze ervan dat ze gewoon geen zin hebben om de gaten steeds op te moeten vullen... Onderhoud aan de baan/asfalt is sowieso niet het sterkste punt op Berghem.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Menno van Es
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 6:09 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam wilfred, wat kost nou meer tijd en geld? elk jaar een aantal kromme chassis en misschien zelfs revalidaties? of een kruiwagentje grond en een schepje erbij?
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 6:39 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Het is maar hoe je het bekijkt....
Vanuit de rijder zeg ik weg met die dingen. Baanbeheer denkt wellicht meer in de tijd/geld die men zou moeten stoppen in gaten vullen.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Menno van Es
|
Geplaatst: ma maart 30, 2015 6:45 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
ja maar weetje, aan de andere kant. wat is gaten vullen? er zit toch altijd wel hoogteverschil tussen het uiteinde van de curbs en het gras? ik heb het er anders zeker voor over 5-10 euro baanhuur meer te betalen en dat ze die dingen weghalen..
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
|