Auteur |
Bericht |
bjornschuddings
|
Geplaatst: vr jan 09, 2015 9:20 am |
|
Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm Berichten: 1754
|
Jammer genoeg is die er op Kerpen afgegaan..
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C Facebook.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tonnymontana
|
Geplaatst: vr jan 09, 2015 9:32 am |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Citaat: Toon geeft enkel aan dat poetsen makkelijker af gaat. Niet dat men er anders problemen mee zou hebben. Idd Bas, blanke lak en wd40/siliconenspray = hoogglans
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: vr jan 09, 2015 10:52 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Jammer genoeg is die er op Kerpen afgegaan.. Ik ben er op Kerpen ook afgegaan, toen zag mijn buis nog steeds niet uit als die van Alex.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nodroz
|
Geplaatst: vr jan 09, 2015 1:10 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Er zijn er meerdere op Kerpen af gegaan, heb wel nog nooit de buis zo gezien als die van mij vanonder hoor. Dat deze vol met scharten en deukjes zit, volledig akkoord. Maar verf die gewoon overal eraf gekogeld is blijf ik onaanvaardbaar vinden.
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nodroz
|
Geplaatst: vr jan 23, 2015 6:50 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Oke! Even een update!
Heb contact gehad met de poedercoater en die vertelde me dat hij de coating iets dikker had gelegd voor beter tegen slijtage bestemd te zijn (langs de onderkant, etc).. Maar.. Doordat de verflaag wat dikker is dan normaal (zoals hij me verteld), en hij niet wist dat er zo'n stenen soms liggen naast de kartbaan is de coat er in stukken afgevlogen. Qua impact kan een dikkere laag er dus minder goed tegen dan een minder dikke. Vreemd anyway..
Ik mag hem terug binnensteken om het opnieuw te laten doen vertelde ie. Wordt weer een dagje uit elkaar halen en naar de coater brengen dus!
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Menno van Es
|
Geplaatst: vr jan 23, 2015 8:33 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
is toch logisch? als de je een dikke verflaag hebt, hardt de binnenkant minder goed uit ..
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
petrolhead
|
Geplaatst: vr jan 23, 2015 9:44 pm |
|
Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm Berichten: 836
|
Bij een thermoharder? ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Menno van Es
|
Geplaatst: za jan 24, 2015 2:17 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm Berichten: 351 Woonplaats: Tiel
|
is ook zo, maar de structuur van een dikke laag is altijd minder stevig dan die van een dunnere laag
_________________ ~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009). ~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: di jan 27, 2015 9:35 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Gelukkig heeft hij een passende oplossing aangeboden!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |