Auteur |
Bericht |
Cooleymen
|
Geplaatst: do nov 20, 2014 6:57 pm |
|
Geregistreerd: di dec 10, 2013 9:19 pm Berichten: 104 Woonplaats: den Bosch
|
Hoi Mannen volgens the partslist hoort er in de versnellingsbak van mijn pavesi valvola en ook bij de icc pavesi een 6204zz c3 lager maar waarom zit daar een dicht lager , aan een zijde kan ik nog in komen ...kant van koppelingshuis. maar 2 zijden ??
wie o wie heeft ervaring of advies?
jw
|
|
Omhoog |
|
 |
gewoon maarten
|
Geplaatst: do nov 20, 2014 8:19 pm |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
Extra bescherming ? Oliedruk vanuit de versnellingsbak ?
|
|
Omhoog |
|
 |
Henri
|
Geplaatst: do nov 20, 2014 10:12 pm |
|
Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am Berichten: 431 Woonplaats: Ter Apel
|
aan 1 kant de metalen ring er uit halen voor de smering. Zit er in zodat de olie goed verdeeld is. Anders heb je kans dat hij de primair kant leeg pompt door het lager.
|
|
Omhoog |
|
 |
Cooleymen
|
Geplaatst: do nov 20, 2014 10:20 pm |
|
Geregistreerd: di dec 10, 2013 9:19 pm Berichten: 104 Woonplaats: den Bosch
|
Hoi Henri thanks voor het snelle antwoord
ik dacht het zelfde als jij , maar waarom schrijven ze dubbel zz voor ook zo voor de icc zag ik op de part-list
|
|
Omhoog |
|
 |
Henri
|
Geplaatst: vr nov 21, 2014 7:43 am |
|
Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am Berichten: 431 Woonplaats: Ter Apel
|
ja dubbel er in wil ook wel maar 1 ring er uit is beter. volgens mij kan je beter nog een RS nemen met een ring er uit.
|
|
Omhoog |
|
 |