Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 88  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2005 3:54 pm 

Als het morgenochtend niet regent dan ga ik in ieder geval naar Berghem.
Moet s'ochtends alleen nog ff paar dingetjes op de kart zetten, en dan zou ie ready to go moeten zijn :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2005 3:56 pm 

die promo van je doet die het nog wel?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2005 3:59 pm 

Ja die doet het nog prima, heeft alleen nog niet het nieuwe type luchtfilter.
Neem dus morgen weer de viertakt mee.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2005 5:17 pm 

2 David>> Cool, ik ben er morgen ook weer.

nog meer peoples??

Fart?? jij ook?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2005 5:47 pm 

vanaaf effe met skeurijzer overlegt
we gaan ook naar berghem toe

jammergenoeg heb ik de werkplaatsbus niet tot mijn beschikking anders nam ik de 390 ook mee

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2005 7:11 am 

veel plezier dan maar :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2005 8:13 pm 

Ben weer terug dus ff een kort verslagje.
Op zo nu en dan wat wolken na was het prima weer, behoorlijk warm zelfs. Dat hadden natuurlijk meer mensen door, vandaar dat het echt heel erg druk was op de baan.
Helaas waren er nogal wat mini's dus de baan werd regelmatig afgesloten. Daarnaast waren er zo nu en dan ook nog stevige crashes, en dan werd de baan ook al afgesloten. Helaas voor mij was ik steeds op zo'n moment op de baan :P
Mattie, JvD en SkeurijzeR waren er ook.
Mattie had zijn zaakjes goed voor elkaar. Dat ding van hem gaat steeds harder en harder. Helaas had ie een ongelukje waardoor ie zijn kart krom gereden heeft, gelukkig lang niet zo krom als die van degene waar ie tegen aan gereden is :P Nou ja, weet niet wie er tegen wie aangereden is, keek op dat moment net ff ergens anders naar.
JvD en SkeurijzeR hebben zich prima vermaakt met hun junior blokje. Ze kwamen wel een paar probleempjes tegen, maar die wisten ze allemaal ter plekke op te lossen.
Dat geldt helaas niet voor mij :( Had nogal wat problemen met de ketting, die letterlijk en figuurlijk stukje bij beetje uit elkaar aan het vallen was, en dat zonder te breken. Heb zoiets nog nooit meegemaakt of ergens gezien. Gelukkig was degene die me die ketting verkocht heeft ook aanwezig, dus ik mag em omruilen :D
Om een of andere reden kwam ik vandaag niet aan mijn oude rekord, en dat terwijl ik veel beter uit de bochten kon accelereren en ook op het rechte stuk bijna 1000 toeren meer draaide. Misschien dat het aan het vele verkeer lag, waardoor ik eigenlijk geen enkel rondje ongestoord heb kunnen rijden (waren ook veel prokarts onderweg). Heb bovendien maar 20 rondjes kunnen rijden, dus heb niet veel aan de afstelling gewerkt, al was die eigenlijk best goed.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2005 8:27 pm 

Hee David,

Vervelend zeg, dat die ketting nog steeds veel problemen geeft.
Gelukkig heb je nog wel iets kunnen rijden, ik kon helaas niet, heb nog
steeds geen tijd gehad om mijn Kart uit elkaar te halen om de nieuwe
onderdelen te gaan kopen en die erop te bouwen.

Zoals het er nu uitziet... kan ik pas in september gaan rijden.

Wel jammer dat Matti zijn frame krom heeft gereden, dat ding van hem is
te mooi om mee te rijden bijna. Maar ja, hem kennende heeft ie het ook
zo weer gemaakt.....
Als het maat niet zo krom is dat ie een nieuw frame moet aanschaffen, dat
gaat dan weer flink in de duiten lopen.....

Ben blij dat jullie allen heel veel plezier hebben gehad in Berghem.

(p.s. ik heb 6-3 / 6-2 gewonnen met tennis... toch nog ergens goed in)

Suc6

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2005 9:39 pm 

k zal ook ff verslagje doen;

We wouden extra vroeg vertrekken zodat we beetje vooraan de pit konden staan, maar toen we op de baan kwamen, bleek het al aardig druk te zijn, en het werd alleen nog maar drukker!

Spullen uitgepakt, en op de parkeerplaats eerst alles even nagelopen. Banden gewisseld, ketting gespannen en gesmeerd, getankt, en motor gestart. Alles prima.

dus de baan op, en na één heat even binnengekomen, iets veranderd aan de spoorbreedte (klein beetje overstuur) en weer de baan op. Dit keer om de carberatuer iets beter af te stellen. na een paar rondjes binnengekomen en het stuur overgedragen aan Jannes.

Hij merkte op dat de remdruk af en toe wegviel, dus remsysteem opnieuw onlucht en schoongemaakt.

Ten ben ik de baan opgegaan om de testen, en even verder gaan met de carberatuer afstelling, echter na 3 rondes begon de motor heeeeel slecht te lopen, even naar binnengegaan om de carberatuer weer op de basisafstelling te zetten, maar hij liep nog beroerd. :roll:

Kart helemaal los gehad, luchtfilter schoongeblazen, gaskabel opnieuw gesteld, koppeling schoongemaakt, tandwielen gecontroleerd, ketting opnieuw gespannen, remmen schoongemaakt, nieuwe bougie erin en toen leek het weer goed te gaan. Ik ging de kart toen even warmrijden, maar de motor pakte nog niet goed op uit de bochten. Toch mn broer er even mee laten rijden (die wou nog graag even met mijn kart rijden, voordat die halfjaar naar bonaire gaat) die was zich van geen kwaad bewust en heeft geweldig genoten!

Daarna Jannes weer de baan op, maar na een paar rondes werd hij al afgevlagt. In de pit rolde de kart niet fijn. Hij rolde erg stroef. De rem nader bekeken, en jawel hoor, was iets verkleurd en erg warm. Wat bleek, de as was gaan lopen, zo ongeveer 1 cm naar rechts toe, daardoor liep de remschijf dus telkens tegen de remblokken en reed de kart niet goed. Dat was voor ons ook einde verhaal, want die as konden we wel terug slaan en weer vastzetten, maar voordat we daarmee klaar waren, was de tijd ook om. dus spullen ingeladen en naar huis gereden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2005 8:48 am 

Ik zal ook even mn verslagje Berghem doen.

Berghem aangekomen was het druk, met crossers haha Met karters viel het nog wel mee. En david.. het was idd warm ja!!

Veel 4takten reden er en een hoop kamikaze piloten!! Zo zeg.. Sorry dat ik het zeg, maar wat een mongolen rijden er rond!! Gisteren waren er ook veel crashes. Gewoon simpelweg omdat ze elkaar niks gunnen (eind rechte stuk) en omdat weinig grip op baan was (zand) bocht voor het rechte stuk. Maar er was een hoop verkeer op de baan. veel mensen die op het midden vd baan blijven rijden, dus tja.. was kies je dan?? rechts of links er voorbij.. dan maar ff geduld hebben en op rechte stuk ervoorbij.. :)

Hoppa! 15.00 uur tijd voor nieuwe set banden. Dat scheelt. Tijden gaan naar beneden en verbeterd zelfs met deze drukte mijn persoonlijke beste tijd met 0.03 hahaha :twisted:

Laatste heat 17.20 reed achter dude en die steekt zn arm uit dat ik er voorbij kan. dus ik er voorbij, gooit ie m er opeens voor.. VOL in de remmen dus, want wil graag kart heel houden.. Gevolg>> vlak stuk op de band... Die kunnen we niet meer gebruiken dus.. En ze zaten er nog maar net op hahah :oops:

zo, gister reed er een dame, die rijd daar trouwens vaak en die is me toch snel!! Damn!! rijd gewoon 45.12 met een 125 automaat!!! :shock: :shock: Das gewoon 3 seconden sneller dan ik met mn 6 versnellingen hahahaha.. ikke dus ff verhaal halen, maar ze deed het al wat jaartjes.. Ooh kijk.. Dan komt het wel goed dacht ik.. Toch maar even gekeken hoe ze haar rondjes reed. wat me opviel was de elegantie.. Wat een vloeiende lijnen en zo ruystig sturend!! Daar kan ik nog wat van leren.

Al met al dus weer een leerzaam weekend geweest, wederom wel weer dat de baan erg glad was....EN wederom niks kapot gereden!! :D :D

Nog ff dit..

ALS JE LANGZAAM RIJD (probleem met kart ofzo) GA DAN NIET OP DE IDEALE LIJN RIJDEN!! EN ZEKER NIET!!! EIND RECHTE STUK!!!
DAT IS NIET ALLEEN EEN GEVAAR VOOR JEZELF MAAR ZEKER VOOR ANDEREN!!!!!!!!!!! [-X

Grt,
Bassie

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2005 12:57 pm 

Welke meid was da?
Femke Terpstra ofzo!??

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2005 1:35 pm 

nee erica!!!

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2005 2:19 pm 

Beetje lekker ding? :mrgreen:

(die dame op de baan, niet :arrow: Erica Terpstra)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2005 3:39 pm 

Blijkbaar waren er nog mensen van dit forum die in Berghem een dagje gingen karten. Ik was er ook met de ICC. Voor mij was het de eerste keer dat ik heb gereden op dit circuit, dus het was wel wat gokken in verband met de tandwielverhouding. Maar deze was perfect. Zoals David al zei waren er serieuze crashes, ik ben er gelukkig van gespaard gebleven. Op de baan was het redelijk druk, meestal moest ik per ronde een man of 2 voorbij gaan. Dus veel vrije baan heb ik niet gehad. Maarja, die mensen met hun prokart mogen ook hun plezier hebben aan het karten. :wink: Ik vind het een mooie baan, ik kom er zeker nog terug. De 170km enkel die ik moet afleggen heb ik er graag voor over. :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2005 9:00 pm 

Ja er waren een hoop prokarts onderweg. Heb er nog nooit zoveel tegelijk gezien eigenlijk. Sommigen hadden scheit aan alles (moet eigenlijk ook wel als je nog een beetje fatsoenlijk rondjes wilt rijden als het zo druk is) en als je dan iemand bent die nogal voorzichtig inhaalt, zoals ik (hoef immers geen race te winnen) dan is dat weleens vervelend :P

@Paulo, die score met tennis haal ik nieteens als mijn tegenstander met twee handen op zijn rug gebonden staat te spelen :D

@Lammie en TH Racing: Jammer dat we jullie niet herkend hebben? Mattie en mij zullen jullie vast wel gehoord hebben als we op de baan waren (al was dat dus niet zo veel).

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 88  Volgende