Auteur |
Bericht |
Prokart LS
|
Geplaatst: zo maart 17, 2013 4:04 pm |
|
|
Over de mogelijkheid om dit seizoen al te rijden kan ik niets zeggen. Hebben we elkaar te kort voor gesproken aangezien we beide andere dingen te doen hadden. Maar ik heb wel het gevoel dat op de korte termijn we daar aan de slag kunnen.
|
|
Omhoog |
|
|
bronger
|
Geplaatst: za maart 30, 2013 6:41 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
iemand al op assen gereden?
|
|
m3dtm
|
Geplaatst: za maart 30, 2013 7:10 pm |
|
|
Als ik het niet vergeet wil ik morgen wel even vragen, ben er dan toch. Heb vorig jaar al wel mini motoren zien rijden, leek niet een super uitdagende lay out.
John
|
|
Omhoog |
|
|
m3dtm
|
Geplaatst: zo maart 31, 2013 9:58 pm |
|
|
Heb vandaag een dagje gedaan op het TT circuit in Assen (had gelijk de score meeste Db's te pakken, 99,6 Db) en ook nog even met een paar mensen van het circuit gesproken. Die wisten mij te melden dat alle vergunningen voor de Junior Track allemaal netjes geregeld zijn en dat de verantwoordelijke medewerker van het circuit verwacht tussen nu en twee weken de kalender voor dit jaar klaar te hebben. Wel werd daarbij gezegd dat men eerst de (mini)motoren wil voorzien (woensdagmiddagen en weekend), maar dat er genoeg mogelijkheden overblijven voor de karters. Geluid zou geen probleem zijn, want de Junior Track loopt gewoon mee in de evenmenten op het TT circuit en dus ook in het geluid. Men gaf aan dat alle karts daar dan zouden mogen rijden. Overigens is men voor de organisatie in zee gegaan met iemand uit de mini bike en kart wereld.
Nog heel even geduld dus voor de kalender, kan niet wachten op een kartbaan om de hoek. 's Middags even met Nick een uurtje trainen...
John
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: ma apr 01, 2013 9:35 am |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
wie is de beheerder van die motor/kartbaan ?
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: ma apr 01, 2013 9:54 am |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: di apr 02, 2013 7:49 am |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
okee....
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
|
nijpel
|
Geplaatst: do feb 20, 2014 4:42 pm |
|
Geregistreerd: di aug 19, 2008 10:45 am Berichten: 54 Woonplaats: vledderveen
|
Vandaag contact gehad met juniortrack
JUNIORTRACK: In samenwerking met de KNMV worden er komend seizoen ruim 30 trainingsdagen op de TT Junior Track georganiseerd. Deze zijn ook toegankelijk voor karts. De data worden binnenkort op onze website gepubliceerd.
IK: Oke dat is super! Zijn deze dagen ook toegankelijk voor recreant rijders? En is er al info over prijzen? Kun je een jaarkaart kopen? Word er om en om gereden 15min/30min/uur? JUNIORTRACK: Ja, deze dagen zijn ook toegankelijk voor recreanten. De prijzen per dag worden dadelijk in het overzicht op onze website genoemd. De sessies worden afhankelijk van het aantal deelnemers per groep (pocketbikes, schakelbrommers en karts) ingedeeld.
|
|
Omhoog |
|
|
Eddy
|
Geplaatst: do feb 20, 2014 7:50 pm |
|
Geregistreerd: zo nov 08, 2009 8:32 pm Berichten: 91 Woonplaats: regio Nijmegen
|
Welke karts mogen hier rijden ?