Auteur |
Bericht |
Stefan88
|
Geplaatst: di feb 04, 2014 12:44 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 26, 2013 4:49 pm Berichten: 37
|
Om even wat antwoorden te geven: De vacuumslang is gewoon goed. ik heb 2 carburateurs gebruikt en heb ze beide helemaal los gehad en heb het probleem bij beide.. Dus het lijkt niet aan de carburateur te liggen. De motor heeft trouwens wel veel compressie weet niet of dat normaal is..(meer dan normaal lijkt me) Als je op het verkeerde moment trekt dan schiet het handvat zo uit je handen. mijn vader dacht dat het misschien aan de ontstekings spie ligt.. er zit nu een vervroegings spie en.. zou het kunnen schelen als we daar een normale in zetten? Ik weet niet of 3L weinig is? het lijkt of ik niet veel ruimte heb voor meer. en een jerrycan met benzine mee is prima toch. maar niemand ervaring met een CRG california frame dus voor de benzine tank. @ bjorn mooie tafel ! zelf maken is inderdaad leuker vandaar de kar voor karts die ik samen met mijn vader maak. bedankt voor de hulp tot zover allemaal!
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: di feb 04, 2014 1:09 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
Ik zou die vervroegings spie eens vervangen voor een normale. Als je ontsteking te vroeg staat gaat hij pingelen (ontbranden voordat je zuiger op het bovenste dode punt is), hij gaat dan inderdaad inhouden en een soort pingel/kloppend geluid maken. Als hij te vroeg ontbrand wordt het handvat inderdaad uit je hand getrokken want je zuiger slaat net zo hard weer terug bij het starten.
En wat voor een benzine gebruik je? Met 98 krijg je namelijk minder snel last van te vroeg ontbranden dan met 95, eventueel kan je er ook nog een octaan booster bij gooien. Als je nu met 95 rijdt zou ik eerst de brandstof aanpassen voordat je de ontsteking veranderd.
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: zo feb 09, 2014 10:46 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm Berichten: 1754
|
Voor de mensen die het nog niet op facebook hebben gezien. Mijn werkbank is klaar maar moet alleen nog een stopcontact plaatsen
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
Achraf.
|
Geplaatst: ma feb 10, 2014 12:02 am |
|
Geregistreerd: zo okt 30, 2011 7:04 pm Berichten: 374
|
Had je misschien beter de boven plaat van rvs kunnen gemaakt Voor de olie en andere vloeistof
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma feb 10, 2014 8:39 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: ma feb 10, 2014 8:56 pm |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
Heel mooi. Mijn werkbank heeft ook een houten werkplank, nooit geen last van plasjes wat dan ook. Tevens maakt de eventuele stank mij niet uit die erin blijft zitten want hij staat bij een boertje hehe
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: ma feb 17, 2014 9:25 am |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: ma feb 17, 2014 3:26 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm Berichten: 1754
|
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: ma feb 17, 2014 7:07 pm |
|
Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm Berichten: 836
|
Handig en netjes! Waarom niet ff het stukje vooraan om laten zetten bij bijv een carrosseriebedrijf/aanhangerboer? Nu misschien ipv daarvan nog een balkje in- (of een deel van het omgezette stukje wat over is onder-) de voorzijde thv het afgezaagde stukje schroeven?, dan blijft het in model/is het niet scherp en is het helemaal af!
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: di feb 18, 2014 8:57 am |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
Het ombuigen had gekund inderdaad, we hebben expres gekozen om de gezaagde kant aan de voorkant te zetten, aangezien je toch het meeste achter de aanhanger bezig bent. Nu je het zegt, ik heb inderdaad nog een stukje omgezet plaat over, die kan ik erop schroeven. Bedankt voor de tip! Wil hem ook nog gaan spuiten, heb een spuit waarmee ik dit kan doen. Ontwerpje komt er zo aan
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: di feb 18, 2014 8:46 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald voor zo'n grote traanplaat?
Ziet er wel vet uit!
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: wo feb 19, 2014 8:13 am |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
Plaat kost normaal 400 euro. Heb hem op mp gevonden voor weinig, was een stukje rijden maar voor deze prijs kon ik hem niet mislopen.
_________________
Laatst bijgewerkt door Max op di mei 24, 2016 4:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
ovide
|
Geplaatst: wo feb 19, 2014 11:52 am |
|
Geregistreerd: ma mei 06, 2013 9:14 am Berichten: 49 Woonplaats: Nijmegen
|
Goed geregeld !
_________________ CRG Road rebel - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: wo feb 19, 2014 7:06 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Dacht het wel dat deze platen zeer duur waren.. wat een spotprijsje! Mooi gedaan!
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: wo feb 19, 2014 7:14 pm |
|
Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm Berichten: 836
|
|
Omhoog |
|
|