Citaat:
Ik kan heel goed lezen maar leer jij maar eens tellen. 97 rijders waren er niet! En het is ook niet "ik zij" maar "ik zei"! En als je met een nieuwe regel begint, dan begin je met een hoofdletter. Dus ga mij nou niet afzeiken.... Ook de RK1 klasse is minder en de WF is helemaal weg. Hoezo zou de VT klasse zijn geslonken na invoering van de nieuwe regels? Het zou juist dan rijders moeten aantrekken! Of denk jij dat juist de VT rijders een kapotte motor willen?
Klopt Len je hebt me te pakken. Het waren er inderdaad geen 97 maar 98 deelnemers. Ik was de rotax-max jr vergeten mee te tellen. Maar Len hoeveel deelnemers rijden er op het moment nog bij Karting Events? Precies.. Het spijt me Len van mijn spelfouten. Nederlands is nooit mijn sterkste punt geweest. Maar je doet er zelf net zo hard aan mee.. als ik ff ( sorry even ) mag quoten:
Citaat:
uiters negatief, dat geld niet voor iedereen, maar wel bij vele, naar mijn inziens, de tweeklassen zijn nieuw, is ook gegroeit, door zelf gerenommeerde bedrijven, ik wordt, gewicht in de schaal brengen, gesnede brood, en ik echt een aanrader, het initiatiefnemer, segmoto, dan hoort daat ,dus je vind, juist deze manier kun je een debat voeren, met deze beschuldingen komt
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Jammer dat je constant het laatste woord probeert te krijgen door mensen maar op andere manieren te pakken. In plaats van over hetgeen waar het over gaat. Dit zegt een hoop over jou als persoon.