Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 12:04 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Ik vind het niet normaal dat een voorzitter een sectielid openbaar afvalt. Wat vind jj daarvan? Ferdinand wil hier alleen even duidelijk maken dat ze het standpunt van Len niet delen. Niets mis mee denk ik zo. Citaat: Ik vind het vreemd dat een voorzitter die niks ophad met GK4 en NFK die organisaties nu opeens wel kan pruimen. Hoe zijn jouw gedachten daar over? Dat zou inderdaad vreemd zijn, echter kan ik niets terug vinden waaruit blijkt dat ze niets van GK4 en NKF wilde weten. Graag zie ik hier een link van naar een pagina waarop dit geschreven staat. Citaat: De GK4 organisatie reageert alleen op de toerentallen en niet op de uitsluiting van KK en de overige verwijten van de laatste groep opgestapten. Daar is deze heisa toch om begonnen? Maar op de website van KK staat te lezen dat ze geweigerd zijn omdat het team of rijders van het team ook actief is in andere KNAF/CIK gerelateerde races. Misschien staat er in het reglement van GK4 dat dit niet mag? Afijn, het antwoord waarom ze geweigerd zijn geven ze zelf al. GK4 heeft hier denk ik niets aan toe te voegen.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 2:26 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Brianberto schreef: Ik maakte me inderdaad het meeste druk om de taalfouten.
Dat een voorzitter zich registreert, één bericht plaatst, een sectielid afbrandt, een organisator beschadigt, de onrust compleet maakt in 4takt karting, op een openbaar forum, was maar bijzaak. Nu we toch bezig zijn even over de taalfouten. Ik zie een keer wand met een d maar verder zie ik er zo snel geen. of ben ik nou zo dom 
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 4:49 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Hoi Ed, Ik leez ok maar een voud in de briev.......
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 5:08 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 5:37 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 5:41 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Backlash schreef: Voud is tog met dt Leks? Allen in foltooit tegewoordug meerfout, het is een voud, twee voudden. Zeker nooit opgeled bij nederlans ? (Lekker on-topic bezig trouwens  )
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 5:49 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Spelfout of spelfouten, zover ik het kan beoordelen is het account van Ferdinand inderdaad aangemaakt door Ferdinand van Kampen.
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 7:06 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Ik neem toch aan dat Len wel degelijk heeft geinformeerd of het bericht daadwerkelijk van de heer van Kampen afkomstig is. Anders zou hij nooit hebben gereageerd lijkt me. Zo niet is het een smerige streek van iemand die in een pot zit te roeren die toch al stinkt, en is Len er lelijk ingestonken. 
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 7:32 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ik kijk nu rtl 4 goedekartforumtijden slechte kartforumtijden. .
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: wo sep 18, 2013 7:40 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Pffffffff
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: do sep 19, 2013 12:06 pm |
|
|
Goede reactie van 954rr! Jammer dat het niet meer over de inhoud gaat. @ Willie. Jij maakt er een bestuurlijk discussie van. Ik niet. Het is van Kampen vrij om op dit forum te schrijven wat hij wil. Tenminste als dat op zijn eigen naam is en niet uit hoofde van het BSK. Daarvoor heeft hij de goedkeuring nodig van het BSK en dat heeft hij niet gekregen. Een dicussie of debat hoeft niet alleen in een bestuurskamer. Tegenwoordig is dat ook prima op zijn plaats op een forum zoals deze. In de politiek, waar het er wel harder aan toe gaat, doen ze dit zelfs op nationale televisie. @ Backlash: Ik had de reactie van de GK4 nog niet gelezen. Ik begrijp inmiddels ook dat Segmoto hier weer op gereageerd heeft op zijn eigen site. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om het aandachtig te lezen. Maar wat ik alvast vreemd vind is dat Reinders regelmatig posts plaats op dit forum maar dat niet doet met deze reactie. Is hij bang voor commentaar of zijn er andere dingen die spelen? Daar naast staat er iets dat de rijders hebben verzaakt om een protest in te dienen. Als je een protest indient dan hoort daat een onafhankelijke groep over te beslissen. Bij de NK's zijn dat de sportcommissarissen. Bij de GK4 is dat de organisatie of de wedstrijdleider die de straf heeft uitgedeeld. Gaat de organisatie dan de official die de straf heeft uitgegeven dan terug fluiten na een protest? Ik denk van niet... En als er straffen worden uitgedeeld dan draait Reinders deze vaak een paar weken later weer terug. Tja, dat schiet dus niet op! Overigens rijden de VT250 rijders bij Karting Events niet met de Alfano Spy. Wil je dit goed doen als rijder zal je zelf ook zo'n systeem moet aanschaffen. Kost toch weer een paar honderd euro. En dat vinden wij het niet waard.
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do sep 19, 2013 2:13 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ik blijf me verbazen over de continue doorgaande discussie omtrent de VT250 (GK4/KE/Stegmoto).....
De één verwijt de ander van ik weet niet wat allemaal, al dan niet met feiten onderbouwd. Ik heb al eerder aangegeven dat we het beste deze discussies kunnen stoppen, maar dat zal wel een utopie zijn. Maar goed, ondertussen merk ik wel dat de meesten niet heiliger zijn dan de paus. Persoonlijk heb ik slechtere ervaringen in het verleden gehad met een vooraanstaand iemand van de GK4 (toezeggingen niet nakomen) en met 1 van de 3 personen uit het statement van Stegmoto (verkocht mij een motor die aan revisie toe was terwijl me verzekerd was dat de motor nog vele 10-tallen uren daarvan verwijderd zou zijn).
Ik noem bewust geen namen, dat is hier niet relevant... echter wil ik er maar mee aangeven dat diverse mensen niet op voorhand zondermeer te vertrouwen zijn, ook al doen ze anders voorkomen. Mijn advies : het beste dat je kunt doen, is een verhaal van twee kanten aanhoren/lezen bij de bron en daarna afgaan op onderbouwde feiten. 1 kant van het verhaal (denken te) kennen is niet voldoende en als je niet alle feiten weet, reageer dan niet inhoudelijk. En dan kan de waarheid wel eens afwijken van hetgeen er gesuggereerd wordt, want iets niet vertellen is soms net zo erg als liegen.
Wie de schoen past, trekt hem aan !
Ps: ik heb me voorgenomen om op het forum geen woord meer te posten aan de discussies betreffende de VT250 (GK4/KE/Stegmoto). Dus als iemand iets wil weten, doe dat dan via pb, dan kunnen we op het op het forum over andere zaken hebben.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: do sep 19, 2013 3:30 pm |
|
|
Maar Wilfred, voor dit soort zaken is toch ook een forum? Dus je vind dat op een forum je niet meer een debat mag voren? Het is juist heel goed om van verschillende kanten verschillende verhalen te horen. En dan moet je zelf maar uitmaken wat het beste bij je past. Als je een krant leest lees je toch ook niet alle artikelen. Je leest de kop en als het je interessant lijkt lees je verder of sla je de bladzijde om...Dat werkt met een forum net zo.
|
|
Omhoog |
|
 |
martin martens
|
Geplaatst: do sep 19, 2013 9:23 pm |
|
|
www.stegmoto.nleen zeer interessante visie over GK4 zou ik zege......................en goed uit gelegd door stegmoto...............
_________________ www.timracing.nl
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 12:11 am |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
En vervolgens een flinke veer in de poepert van de NAB met het opstarten van 4-takt  Ik zie nog steeds geen aantonend bewijs door middel van toerental grafieken. Als ze die hadden op hun laptop. dan kan je toch heel gemakkelijk printscreen doen of afdrukken. Tot dat er aantonend bewijs is geloof ik er geen bal van en zie ik dit als een promotiestunt voor de NAB.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |