Auteur |
Bericht |
Clercqske
|
Geplaatst: do mei 16, 2013 10:17 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Beste medekartforummers, Zoals sommigen al hebben verstaan waren ikzelf en Martijn Buijs bezig met zelf een team op te starten onder de naam Vici Motorsports. Na uren te hebben gewerkt aan de webshop is het eindelijk zo ver, vandaag is hij online gegaan! Vici Motorsports webshopFacebook paginaLike & Share ons op Facebook. Sharing is caring! Onze doelstelling is om algemeen de beste prijs na te kunnen streven gekoppeld aan een uitmuntende service waarbij we u steeds te woord kunnen staan. We willen de kartsport stimuleren, dit door het leveren van kwalitatieve producten tegen de scherpste prijzen met een goede service. Voor hulp en advies kunt u bij ons altijd terecht op of naast de baan. We zijn niet op alles de goedkoopste, zo willen we ook niet te werk gaan. Wel willen we de beste balans brengen aan de klant tussen prijs/kwaliteit/service. We zijn verdeler van: - FA kart - Fuchs Silkolene - Rotax Max - AIM Mychron - Freem - Alpinstars We staan ook open voor opbouwende kritiek waar we in de toekomst ons kunnen verbeteren. De webshop hebben we in een snel tempo gebouwd en ingevuld, telkens tot laat in de nacht omdat velen interesse in ons concept hadden. Dus heb je een verbeterpuntje volgens jou, we nemen deze zeker ten harte! Groeten, Damien De Clercq
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do mei 16, 2013 10:38 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Damien , Martijn,
Van harte gefeliciteerd met jullie ondernemerschap. De website in uiteraard nog niet helemaal gevuld maar ziet er nu al overzichtelijk en professioneel uit. Ik wens jullie hele goede zaken toe en dat jullie met jullie advies een hoop rijders kunnen helpen.
Suc6 Paulo
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 7:37 am |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Bedankt Paulo,
We moeten inderdaad nog artikelen gaan invullen maar daar zijn we nog steeds druk mee bezig.
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 11:27 am |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Erg leuk initiatief! Een eerste bestelling komt er weldra aan. Erg mooie website ook! Succes! 1 klein minpuntje (ofwel ligt het aan mijn browser, Mozilla Firefox), als je al op een categorie geklikt hebt, dan veranderd de kleur om aan te tonen dat je al eens op die link geklikt hebt. Het is soms wel handig om dit te zien, maar op een webshop vind ik het minder handig want op den duur word het een warreboel van links die je al geklikt en niet geklikt hebt. (Dat is mijn persoonlijke mening hierover, misschien hebben de andere hier helemaal geen last mee..)
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 11:59 am |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Heel veel succes met jullie onderneming boys! Ik hoop het aller beste voor jullie! Natuurlijk ook even ge-liked! Snel vullen die website.. een halve website is géén website Bovenstaande opmerking van Nodros heb ik ook met IE en soms is de site soms traag met laden Tevens mis ik info over de verzendkosten/verzendpartner. Nogmaals succes en tot op de baan!
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 3:03 pm |
|
|
Mischien is het leuk om erop te zetten wanneer je het dan binnen krijgt als je het voor een bepaald uur besteld. Of staat dit er al op
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 5:52 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Bedankt voor jullie tips en commentaar! Daar gaan we zeker wat mee doen!
|
|
Omhoog |
|
|
Joost
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 6:16 pm |
|
Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm Berichten: 1071 Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
|
Veel succes met jullie webshop. Mocht ik weer iets nodig hebben bestel ik bij jullie ipv bij vd spoel.
_________________ Crg badboy 2009 - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
|
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 6:39 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Dat horen wij zeer graag!
|
|
Omhoog |
|
|
Quinie-97
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 7:39 pm |
|
|
Veel succes mannen, zeker een mooie site. ik heb een ding er op aan te merken namelijk de foto's van de karts zijn van grote resolutie waardoor ze je gehele scherm vullen dit zou ik in het menu wat kleiner maken en dan als je bij het product zelf zit een soort van zoom functie toevoegen de rest van de producten zijn volgens mij niet te groot.
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: vr mei 17, 2013 7:56 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
con gratz! en succes in de toch kleine markt van de Kart wereld!
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za mei 18, 2013 7:27 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo mei 19, 2013 5:07 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
goed bezig mannen!!!
Succes met de buiseness
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
The-Stig
|
Geplaatst: zo mei 19, 2013 9:55 pm |
|
Geregistreerd: do okt 20, 2011 7:47 pm Berichten: 611 Woonplaats: Belgie
|
Nu vraag ik me toch af of Buijs nu afstand zal doen van zijn teerbeminde Birel
_________________ http://kartinfo.webs.com/Birel 2008 - Gx390
|
|
Omhoog |
|
|
Nodroz
|
Geplaatst: zo mei 19, 2013 10:00 pm |
|
Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am Berichten: 545 Woonplaats: Gent
|
Voor zover ik gehoord heb wel... Hij stapt zo snel mogelijk over op FA.
_________________ Birel RY31 met Rotax Max SR.
|
|
Omhoog |
|
|