Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 4:26 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Helaas rijdt niet iedereen even verstandig, en dat wordt natuurlijk exra gevaarlijk op een snelle baan als Zandvoort.
Gelukkig is het bij jullie allemaal relatief goed gegaan.
@Fart, das echt een gave foto
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 4:35 pm |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Citaat: Ja zoals al eerder vermeld was het scheivlak echt mijn bochtje (velen hadden hier problemen volgens mij) op een gegeven moment , ik rem daar vrij laat, stuur ik in naar rechts, zie ik in mijn ooghoeken een malloot aan komen stormen(zonder te vertragen) kleng vol op m,n rechter voorwiel en hop er overheen vol de grindbak in...
Nou kon je in het scheivlak wel volgas, dus zonder te vertragen, de bocht door, maar het gaat 'm hier natuurlijk om of je nog enigzins hersens en/of respect voor anderen en hun materiaal hebt...
Ik vond trouwens het stuk tussen de hugenholzbocht en de marlboro-bocht waanzinnig lekker om te rijden,
helemaal volgas... heuveltje op en op het scheivlak heuveltje af de bocht in....
zie : http://www.circuit-zandvoort.nl/circuit ... -large.jpg
Dat heuveltje af was trouwens ook erg handig toen ik m'n kartje na de grindbak weer moest aanduwen.... hoefde dus niet, hij rolde vanzelf naar beneden
Voor degenen die nog niet op zandvoort hebben gereden; wat mij betreft echt wel een aanrader, moet je een keertje gedaan hebben als het enigzins kan...
Ondanks m'n momentjes heb ik een superdag gehad.
Vond het trouwens eigenlijk ook wel leuk dat de baan zowel nat als droog is geweest.... weer extra ervaringen
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 4:42 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
nou ik heb dus 2 keer met de auto het circuit gereden
maar toen had ieder wel respect voor elkaar
en idd het scheivlak en het gedeelte ervoor is super gaaf
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 10:26 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
hahaha ik kom net tot de ondekking dat het scheivlak bij mij ergens anders lag,hhahaha , ik bedoelde in mijn vorige verhaal dus de audi s bocht, het echte scheivlak was idd (toen het droog was) volgas, maar de mooiste vond ik dus de audi s bocht.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 10:33 pm |
|
|
wat is er zo speciaal aan die bocht als ik vragen mag
t'is eigelijk gewoom een hele grote chicane die uitloopt in een soort hairpin
erg kloten om met de auto te nemen omdat er een hobbel ligt bij het ingaan van de rechterknik(bij de curbs)
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 10:37 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Jvd Het regende bijna de hele dag, zoals je ongetwijfeld weet is in de regen rijden compleet anders dan droog. Veel rijders gingen hier op hun plaat of remde (zeer) vroeg. Ik ging er behoorlijk soepel en snel doorheen vandaar. Snappie of snappie nonie?
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 10:40 pm |
|
|
ikke snappie
ja je kunt er leuk mensen daar uitremmen
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 10:46 pm |
|
|
Egwel, alleen sommige dachten dat ze daar helemaal niet hoefde te remmen met als gevolg een uitstapje in de grindbak! Hehehheee
|
|
Omhoog |
|
|
CarpCatcher
|
Geplaatst: ma aug 01, 2005 11:29 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2005 9:57 am Berichten: 84 Woonplaats: Haarlem
|
wat dit soort plaatjes opleverde
|
|
lammie
|
Geplaatst: di aug 02, 2005 9:09 am |
|
Geregistreerd: ma jun 06, 2005 9:21 am Berichten: 252 Woonplaats: Uden
|
2 Fart>> Ik vond dat nu echt een klotebocht die Audi s.. bah bah hahahah
Mooiste was iid stuk van hugenholz tot Audi s bocht, Wat een lekker stuk was dat.. WOAW ! Echt vetter dan vet!! Echt hard en hop iedereen voorbij! Scheivlak gewoon gas blijven geven en gaan, naatuurlijk wel met GEZOND verstand he!! Ik liet hem daar in zn 5 hoor..(sommige hadden dat niet, achterlijke lui!! Ook 1x flink over de zeik en na finish verhaal gaan halen!! Zoiets doe je niet met die snelheden daar!!)
en dan richting die lange brede bocht, dat marlboro/renault stuk!! FAntastisch!!
Wat ook kicken was de laatste bocht.. in zn 5 en opkomend naar rechte stuk, hop de 6 in!! Vet!!
Kortom; Volgend jaar is Bassie er weer!!
|
|
Omhoog |
|
|
CarpCatcher
|
Geplaatst: di aug 02, 2005 9:21 am |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2005 9:57 am Berichten: 84 Woonplaats: Haarlem
|
hoelang werd er over een rondje gereden? +/-
(wat is een knappe tijd voor een kart)
|
|
lammie
|
Geplaatst: di aug 02, 2005 10:27 am |
|
Geregistreerd: ma jun 06, 2005 9:21 am Berichten: 252 Woonplaats: Uden
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: di aug 02, 2005 2:32 pm |
|
|
Een echt knappe tijd daar is 1.53 ongeveer !
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di aug 02, 2005 11:13 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: wat dit soort plaatjes opleverde