Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 311 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 7:42 pm 

Het was inderdaad een geweldige dag! Ik heb ongelooflijk veel bijgeleerd en erg leuke mensen ontmoet! Bedankt iedereen!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 7:46 pm 

ik heb ook een heel fijne dag gehad ik heb geloof ik nu al spierpijn van het vele rijden :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 7:54 pm 

Jaja, hier ook! Ik denk dat ik vroeg ga slapen vandaag... Ben echt doodop!
Btw, filmpjes van de GoPro zijn aan het renderen en worden dan geupload op youtube! Aangezien iedereen ons nog voorbij stak heb ik normaal gezien iedereen wel eens in beeld kunnen brengen. ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 8:06 pm 

Toch had die blonde crg rijdster wel iets dahmm

Was een grote opkomst, heb me op de a2 nog vermaakt met wat porschess. Alleen sommige missen nu hun rijbewijs ... Racen doe je op een cirquit:)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 8:27 pm 

Lex,,

Ja sorry waar meer mijn schuld... mijn vrouw was net aangekomen vanuit Portugal en ik ging om 7 uur eten bij mn zus.. ja dan moet ik wel op tijd weg als ik
nog bijna 2 uur moet rijden. En ja... David was zo vriendelijk om direct mee te gaan omdat we altijd samen rijden.
Ik zag wel iemand aankomen met de motor net toen ik weg was...... een wit pak of zoiets zag ik voorbij flitsen...

Volgende keer blijf ik speciaal voor jou langer... Excuus ! :oops: #-o

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 8:31 pm 

Ik was ietsje minder blij met die blonde crg rijdster.. haha
Voorderest wel een super dagje gehad, was gezellig!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 8:43 pm 

Hoezo een aanvaaring gehad?

Heb er trouwens ook wel last van gehad, in de bochten harstikke langzaam en deur dichtgooien en rechtenstuk trekt die schakel weg en kom ik er niet bij :(

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 8:51 pm 

Haha je reed achter me toch:P maar laten we t erop houden dat ze nogal vroeg remde

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 8:54 pm 

Geintje Paulo, trek het je niet aan, vond het wel jammer dat David en jij al weg waren, en een wit pak ???
Ik ben Boet van Dulmen niet, :lol: , wel een grijze brommer, maar ik had echt een zwart pak aan.
Volgende keer beter,
Lex.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:00 pm 

Gisteren zijn we al afgereisd om voor Nick het stoeltje te passen (had Toon keurig voor elkaar) en alvast zijn kleding te kopen via kartspullen.nl die een trainingsdag hadden op De Landsard.
Vanochtend stonden we al om 10.00 uur op de baan, lekker rustig nog vrijwel niemand in de paddock aanwezig. Een prima gelegenheid om alvast met Nick lopend de baan te verkennen. Gelukkig vond de beheerder dit okay en konden we op ons gemak de baan bekijken.
Dit is wel even iets anders dan het baantje in Lelystad of Pottendijk. Veel technische stukken, Nick vond het een leuke uitdaging.

Vlak voor elven arriveerde Toon met de 60cc kart en mocht ook eindelijk de helm op. Met de instructie om het rustig op te bouwen en altijd zijn lijn te houden ging Nick de baan op en bouwde inderdaad mooi op om zo lekker zijn rondjes te rijden. De racelijnen hield hij keurig aan, de racesnelheid nog niet helemaal. Maar goed, hoe kan dat met zo weinig ervaring.
De andere rijders hielden keurig rekening met Nick en al snel zag je dat iedereen met elkaar vertrouwd raakte en de snellere rijders ook makkelijker om hem heen reden. Natuurlijk moesten ze soms even inhouden, maar juist doordat ze wisten welke lijn hij reed konden ze precies afmeten waar ze er nog even snel langs konden of dat ze toch maar even moesten wachten.
Heren bij deze bedankt voor jullie medewerking en geduld met Nick (één van de twee kleine rijder met rode overall en wit/rode/zwarte helm; andere rijder had witte vlakken op de schouders, Nick grijs/rood).

Hieronder Nick met wat laatste instructies van Tonnymontana.
Afbeelding

Helaas ging het ergens rond de middag mis toen een normale kart Nick van de baan duwde aan het eind van het rechte stuk. Dit ging redelijk fors, waardoor Nick helemaal door het zand ging en tegen de bandenstapel terecht kwam. Een beetje jammer en onnodig lijkt me en in mijn ogen onsportief. Het is een vrije trainingsdag, het gaat nergens om en zo'n mannetje staat daar verloren langs de baan te kijken hoe hij in vredesnaam zijn kart uit het zand krijgt de baan weer op. Gelukkig kon hij daarna weer verder rijden, maar hij had het zelf wel even gehad om tussen de 'grote' karts te rijden, de duw was toch redelijk geweest.

Intussen had ik zelf ook even de gelegenheid gehad om enkele ronden te rijden in de Rotax Max van Toon. Dat is toch even wennen en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben gehad van mij. De meeste rijders kon ik goed horen of zien aankomen, dus die kon ik op tijd aangeven dat ik ze gezien had en die stoven snel binnendoor. Indrukwekkend om te zien en wat een snelheidsverschil. Zo kon ik goed meevoelen met Nick, al moet het voor hem vele malen indrukwekkender zijn geweest.
Na enkele ronden kon ik niet lekker meer accelereren en besloot ik de kart maar aan de kant te zetten. Eenmaal terug in de paddock leerde een snelle inspectie dat het voorste, kleine tandwiel inmiddels bijna geen tandwielen meer had en het doorslippen veroorzaakte. Helaas, einde oefening.

Al met al een leuke dag, een leuke groep karters van dit forum, vriendelijke mensen die een stel nieuwelingen keurig opvangen. Jammer van die ene duw bij Nick.

John

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:08 pm 

zo van die manne zitten overal tussen,jammer voor het kind,had zo een leuke dag kunnen worden,was de persoon die nick aan reed een lid van het forum? :shock:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:24 pm 

Ook leuk jullie ontmoet te hebben John en Nick,
Hoe heten ook al weer de auto waarmee je op grote circuits rijd? Ben de naam al vergeten #-o

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:25 pm 

Heb ook een leuke dag gehad weinig mensen van hier gesproken heb ook nog een filmpje maar die komt nog

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:26 pm 

Heb ook wel een momentje gehad met 1 van de mini's! Parkeerde hem er nog mooi naast bij het ingaan van de bocht einde recht stuk. Deze mini schrok daarvan en belande toen ook in de banden uitkomen bocht... Dat was natuurlijk niet te bedoeling...

Zelf had ik mijn kind nooit tussen de normale karts laten rijden...Veelste gevaarlijk!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:28 pm 

Bwah! Voor pampus op de bank!
Erg toffe dag gehad! De Maranello waar ik in mocht rijden van Toon deed het perfect en op even een ketting inspuiten na heb ik niet hoeven sleutelen. Wat is dat ff fijn zeg! Kart hadden we bijna niets aan gedaan maar wist er toch hele toffe rondjes mee te draaien. Ook via hier; Toon bedankt!

Veel handen geschud ook weer, van oude bekenden maar ook van nieuwe gezichten. Leuk! Ik was zonder mijn broer die normaal altijd mee gaat maar ik heb me prima vermaakt!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 311 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende