Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Boek: Alles over karting
BerichtGeplaatst: vr maart 22, 2013 2:50 pm 

Hey,

Heeft iemand het boek: Alles over karting?

Graag de druk waarin de rotax ook staat. Ik wil hem graag van je overkopen. Laat maar weten als je iets voor me kunt regelen.

Alvast bedankt!

Mvg Danny

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 4:19 pm 

Danny, ik heb de negende druk ( boek zal ergens van 2007 zijn ) Er staat iets in over de Rotax; van blz 124 tem 127 & exploded vieuw blz 128.
Wat ik mezelf wel afvraag: waarom tracht je niet de manuals via internet te downloaden. Deze zijn zeer uitgebreid ( wel in 't Engels of Duits) maar volledig gratis. Deze staan wel niet op de direkte website van Rotax zelf maar .... IK heb juist zelfs even gekeken maar het is(was) wel terug te vinden mits wat geduld. Misschien dat andere Rotax-rijders je wel kunnen helpen. Met deze manuals neem je het blok zonder problemen uit elkaar / ineenzetten is ook met foto's en tekeningen enz uitgelegd, ook over de afstelling nog meerdere blz enz........
Zelf heb ik mijn gedownloade manuals ook niet meer omdat ik ze meegaf toen ik de kart met de Rotax verkocht. Moest je het boek alsnog willen; het is niet meer nieuw, er zijn dingen in bijgeschreven, mijn dochtertje heeft ook wat gekrabbeld over enkele blz-en maar gratis geef ik het ook wel niet weg ( ik wil de laatste versie eens kopen ...) Laat maar iets weten.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 25, 2013 1:55 pm 

Hey bedankt voor je bericht. Mijn vader kan de kart en het blok helemaal in en uit elkaar bouwen. Maar hij is duits en die noemt dat allemaal anders. Vroeger reed ik alleen en boeide mij de kart zelf vrij weinig. Nu ben ik ouder en wil ik weten hoe het allemaal heet en wat het precies doet. Die manuals waar jij het over hebt zijn idd heel handig. Ook heb ik het originele rotax boekje. Maar ik zoek vooral die tips ten aanzien van wegligging, stoeltje plaatsen, afstellingen bij banen. Beetje de basis van het karten. Rijden gaat me goed af alleen ik reed vroeger met wat ik kreeg zeg maar. Nu wil ik zelf weten waar ik op moet letten en hoe het eigenlijk hoort te zijn. Als jouw boekje niet uit elkaar valt en alles goed zichtbaar is dan wil ik hem wel van je overnemen hehe. Nu ben ik al mijn geld in de kart aan het steken en elk tientje zorgt ervoor dat ik sneller aan het rijden kom en vaker hehe. Dus dan is 60 euro voor een boek beetje veel. PM me maar wat je voor je boekje wilt!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]