Auteur |
Bericht |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di feb 19, 2013 9:18 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Emmen is om je blok kapot te rijden hahaha, het rechte stuk is echt veel te lang zeker als je met Rotax rijdt, veel te lang op maximale toeren.
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: wo feb 20, 2013 1:22 am |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Ja zeker als je Rotax rijdt. Choken onmogelijk. Wij choken gewoon. Dan gaat het wel goed. Al voel je de pijn van de hoge toeren die het blok maakt @ hendrik Thnx voor je positieve bijdrage! We zijn erg benieuwd. Kom je ff langs als we die kant op gaan? In de buurt voor jou toch? Hopelijk a.s. weekend of t weekend erna.
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
Prokart LS
|
Geplaatst: wo feb 20, 2013 11:18 am |
|
|
Helaas heb ik ook de ervaring van een kapot gelopen blok op Pottendijk. Volgas op het rechte stuk en alles liep mij ineens vast! Shit happens, het blijft motorsport.
Ondanks mijn ervaring vind ik Pottendijk een mooi circuit. Inderdaad, het hobbelt wat. Her en der liggen de bochten met een schuine verkanting. Hierdoor kun je inderdaad nog aardig rap door die langzame bocht aan het einde van het rechte stuk. En ja, zo kun je hier op een aantal plekken je wel onderscheiden van de heren die langzamer rijden.
Maar Hendrik, al eens gedacht aan de huur van een box of garage? Ik woon zelf in een flatje in Emmen, heb ook absoluut niet de ruimte voor een kart. Maar ik huur dus een garage. En de aanschaf van een 100cctje is dan alleen nog maar bijkomstigheid. Er staan er tig op Marktplaats, ook nog hier in de buurt. Maar sommige durven nog wel wat te vragen voor hetgeen wat ze aanbieden.
Wie weet tot in Pottendijk of Vledderveen allemaal!
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo feb 20, 2013 8:05 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
met 3 week is ons huis klaar. dan krijgen we de sleutel. zodra het binnenwerk klaar is maak ik er gelijk een schuur bij van 3x4 meter. dan hbe ik plek genoeg!
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Prokart LS
|
Geplaatst: za feb 23, 2013 7:47 pm |
|
|
Ja, logische verhaal. Sommige dingen moeten nu eenmaal eerst! Ga je tegenkomen Hendrik.
|
|
Omhoog |
|
|
Ferdy
|
Geplaatst: zo maart 03, 2013 10:50 pm |
|
Geregistreerd: za maart 02, 2013 10:33 pm Berichten: 3 Woonplaats: Emmen
|
Hallo allemaal, Ben nieuw op het forum, en wil eens kijken of we leuke ervaringen met elkaar kunnen delen. Zelf heb ik me ook ingeschreven voor de zware schakelklasse. Heb er echt zin in! Als het maar gezellig is. Heb nu 1 keer gereden met de Duro banden. Behalve dat de rondetijd circa 4 seconden langzamer is als "normaal" vallen mij deze banden absoluut niet tegen. Wel zal er e.e.a. flink afgesteld moeten worden aan het chassis. Ik zal sowieso nog een dag heen moeten voor 30 maart, want ik heb nog flink onderstuur. Iemand nog goede tips ?
_________________ Karting, Just for fun!
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: ma maart 04, 2013 11:16 am |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
Ik heb ze gister opgehaald Ik hoorde van de dames dat de baan ook op woensdagmiddag open is, dan is het lekker rustig om die knijters te testen. Welkom op het forum Ferdy. Ik rij in de 125cc automaat klasse (A)
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: ma maart 04, 2013 1:01 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Als je ze getest hebt zeker even je bevindingen posten!
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: ma maart 04, 2013 10:06 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
zal ik doen Deksel
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: ma maart 04, 2013 10:07 pm |
|
|
zal ik doen Deksel
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: di maart 05, 2013 12:33 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik zou een harde as proberen
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: di maart 05, 2013 1:04 pm |
|
|
waarom een harde as Joris ?
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: di maart 05, 2013 1:59 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
meer contact met het wegdek door stijver te rijden.
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
pottendijk
|
Geplaatst: do maart 07, 2013 9:05 am |
|
|
Even voorstellen: ik ben piet van kartbaan pottendijk
Waarom de opzet van de wedstrijdjes.
Hou het simpel, betaalbaar en gezellig is mijn gedachte. Te beginnen bij. De voorgeschreven band houd het lekker lang uit en scheelt u 6 sets van 200 euro door dit seizoen bij ons te racen. Wat te denken van de vermindering van materiaal belasting. Door één type band van een hard compound te nemen, zodat er geen bochten snelheid verschil hoeft te zijn tussen 100cc en VT250, is er gemakkelijker volle velden te creëren, om leuke wedstrijden te houden.
Na de race zouden uitvoeringen uitsplitst kunnen worden.
Mochten er vragen zijn, brand maar los.
P.S. Zondag 10 maart is de laatste dag om van de aktie gebruik te kunnen maken.
|
|
Omhoog |
|
|
pottendijk
|
Geplaatst: do maart 07, 2013 11:33 am |
|
|
Na het forum te hebben door gelezen, reacties van mijn kant.
je mag niet knoeien met de motoren ... dus allemaal verzegeld ??I Ik vindt verzegelen van motoren, onzin!
als je niet weet wat je weegt (all in) ?? wat dan ?? Misschien de weegschaal van je oma lenen.
geldt de licentie voor alle races ??? Deze geldt voor de hobby wedstrijden op Pottendijk in 2013
neem aan dat je vrij bent om de DURO banden te kopen waar je wil ?? Als je maar op de voorgeschreven band rijdt c.q. hebt gereden!
Misschien nog wat meer uitwerking nodig Zoals?
En is er ook al iets bekent over eventuele regenbanden? Er is staat toch welke band er is voor geschreven!
|
|
Omhoog |
|
|