Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 7:58 am 

Ik heb prijzen gezien van 9000.- voor dit Kart weer een Kart klasse waar de normalo kan toekijken, niet erg positief van de Bond!

Dan word bij een ICC Motor de pk's geknepen, ik kan ook geen geknepen F1 Motor in de F3 Cup klasse rijden waarom word er geen betaalbare Motor ontwikkeld voor deze nieuwe klasse is met Long Live klasse toch ook gelukt :!:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 9:00 am 

Dat is wel een erg hoog bedrag...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 3:31 pm 

Een normaal bedrag lijkt mij. Het is immers een gewoon KZ chassis, met rondom remmen dus, en een normaal KZ blok. Speciaal blokken ontwikkelen lijkt mij daarentegen weer niet haalbaar. Aangezien het geen internationale klasse is. Daarnaast, er is genoeg tweedehands KZ materiaal te krijgen. Dit kan de kosten ook weer omlaag brengen.
Voor de rest ontgaat het nut van deze klasse mij. Imo leer je in een tweetakt automaat veel meer. Dan kan je als je wilt schakelen ook wel op je veertiende of vijftiende de overstap maken. Ze hadden deze energie beter in de 03 klasse kunnen steken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 4:11 pm 

Ik ben een voorstander van betaalbare hobbies, zeker zullen er mensen zijn die tweedehands materiaal gebruiken maar de Motor moet aangepast worden en dat is ook iets raars om een KZ Motor te knijpen deze Motoren moet veel Toeren hebben om op gang te komen hier word de uitlaat doorstroom verkleinert die Motor kan toch niet meer goed lopen!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 4:12 pm 

Bullshit. Wat is het hele Rotax concept dan?

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 5:51 pm 

Rotax Max Klasse is een Leuke betaalbare klasse, vergeet niet het is Motorsport daar kost alles Geld, en het is ook niet Motorcross waar het inschrijfgeld € 15,- per persoon per wedstrijd is!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 6:38 pm 

Citaat:
Daarnaast, er is genoeg tweedehands KZ materiaal te krijgen. Dit kan de kosten ook weer omlaag brengen.

Ik denk niet dat velen die starten in de KZ2 Junior dat zullen doen op een tweedehands chassis...
Er zijn maar heel weinig wedstrijd rijders die starten op tweedehands materiaal.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 7:36 pm 

motor loopt best oke zoalsje op het filmpje kan zien daarom hebben wat dealers er geheel vrijblijvend veel test werk in gestopt de restricktor is een heel simpel ding wat een beetje iemand die wat met metaal kan zelf kan maken voor een paar euro ik weet niet of ze dit toe gaan staan

of je met 2dehands spullen mee kan komen zal wel afhankelijk worden van hoe de mensen zijn die er komen rijden

het is ook niet de bedoeling om een opstap klasse ervan te maken dus rijders moeten eerst in een automaat leren rijden

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 8:04 pm 

Citaat:
Ik denk niet dat velen die starten in de KZ2 Junior dat zullen doen op een tweedehands chassis...
Er zijn maar heel weinig wedstrijd rijders die starten op tweedehands materiaal.

Toprijders niet, maar wat daar achter rijdt wel. En dan vooral blokken zul wel eens tweedehands zijn. En dan nog trainingsblokken etc. Al met al denk ik dat het nog wel voor zal komen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 5:47 am 

Zeker de verslijt ist nu minimaal dat niet veel toeren meer gebruikt worden, maar ik denk niet dat het echt wat word deze klasse!

Zet een 14 jarige goede KF rijder op een Kart met tweedehands spul en die kerel kan daar door niet voor in mee rijden veel plezier met hem ik ken dat van vroeger in de Motorcross ieder jaar het nieuwste spul om voorin mee te houden de KZ Klasse is de koningsklasse van de Kartport en die is duur :wink:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 11:14 am 

maar iemand die goed kf rijden kan betalen kan ook kz junior betalen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 12:11 pm 

Is dat niet toch een grote stap daar heen?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 3:41 pm 

ik denk dat ze qua running cost een beetje hetzelde zullen zitten . de kz junior zal mischien in aan schaf wat duurder zijn

en qua ervaring denk ik dat een kf2 rijder ook niet voor het eerst in een kart zit

volgens mij willen ze die doelgroep hebben die nu rotax junior rijd en die later kz2 wil gaan rijden die hebben er dan een stap tussen ipv uit de rotax meteen tussen een zeer competatief veld te moeten rijden zeker als de 07 bij de nab komt te vervallen

hier is overigens nog niks van bekend maar iedereen weet dat de velden aardig leeg zijn en het dus niet raar zal zijn als ze de 06 en 07 bij elkaar voegen en de junior toe voegen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 6:12 pm 

Wie rijdt er nog KF2 in Nederland ? Daar ken je bijna nergens meer terecht mee in een kampioenschap..

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 6:22 pm 

Jammer zijn toch leuke Motoren!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende