Auteur |
Bericht |
svv
|
Geplaatst: zo okt 07, 2012 9:21 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: Ah, kon je jezelf niet een beetje inhouden voor Nick Misschien maar beter ook van niet, nu gaat hij er des te harder voor knokken om je weer te verslaan! Hij wou steeds weer opnieuw........ lukte niet Maar ach, hij heeft wel het baanrecord staan daar. Citaat: p.s. als met de outdoor kart gereden, of staat ie nog te pronken in de garage? Nee nog niet.... word wel tijd eigenlijk.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo okt 07, 2012 9:25 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Nog niet meer gereden....? Straks vriest het dat het kraakt en moet je weer een paar maanden wachten haha.
Is hij wel helemaal af?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo okt 07, 2012 9:33 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Nee we hebben niet meer gereden. Chris had zijn arm gebroken en is net weer uit het gips. Die moet nog vier weken wachten. En verder gewoon te druk gehad, Nick kon niet en dan ik weer niet... Hij is wel rijklaar op een alfano of iets vergelijkends na.
ps. kijk even bij 4takt techtalk, the stig zoekt de tandwielverhouding voor zijn 390 op antwerpen.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo okt 07, 2012 9:56 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Ik heb op The Stig PB al geantwoord. Ik kon hem geen direct antwoord geven aangezien ik met een GX270 op Antwerpen reed. Schat dat een doorsnee persoon met 10T voor en 40T / 43T achter wel goed zit.. maar aangezien ik wat zwaarder ben had ik er een 50T op gezet achter. Dat bleek toch iets te veel van het goede aangezien ik zo op mijn top toeren zat. Ik was wel lekker snel weg maar op het rechte stuk kwamen ze me weer voorbij Eefde is iets groter dan Antwerpen dus heb ik daarvoor een 13T voor en 43T achter (en als back-up een 46T en 50T). Tja, tis altijd een beetje proberen he, ligt een beetje aan de aantal KG's die je in de stoel plaatst
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: za nov 16, 2013 3:34 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Nick was vorige week zijn baanrecord kwijt. Gisteren weer terug gepakt Ik sta nu zelf 5e
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: za dec 07, 2013 7:09 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Het kon nog sneller
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: ma jan 13, 2014 5:38 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
In november weer karten opgepakt Lot 66 Mijdrecht: 28.33 (Baanrecord) De Fabrique Maarssen: 47.948 (2de snelste tijd)
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma jan 13, 2014 8:57 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ha Frankje, Weer terug online! Veel plezier maar weer met de hobby en hopelijk ook weer op de baan (als het weer wat warmer wordt).
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: di jan 14, 2014 9:25 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Citaat: De Fabrique Maarssen: 47.948 (2de snelste tijd) Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een 47-er te rijden? Ik rij 49-ers. Kun je een tip geven waar je anders rijdt dan anderen of waar je het meeste tijd wint?
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: wo jan 15, 2014 1:10 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Hey Wilfred, Hopelijk weer met mooi weer de baan op, heb jij nog veel gereden? @Matthijs Meestte tijd won ik toen ik erachterkwam dat je hier kwalificatie rondes moet draaien. Begin van je snelle ronde stuur je bij start finish zo laat mogelijk in (180 graden bocht) zodat je met veel snelheid over de tijdregistratie gaat. Wannneer je je snelle ronde gaat sluiten hou je je kart aan de binnenkant van de bocht & gewoon kamikaze style over de finishlijn aan de binnenkant van de bocht. Minder meters en je wint er gemiddeld een halve seconde mee. Tevens vindt ik persoonlijk dat je erg veel stuuruitslag op 9 van de 10 bochten kan gebruiken. Je zal merken dat wanneer je zoveel stuuruitslag gebruikt de binnenste wiel makkelijker optilt en je makkelijker de bocht in gaat. Aparte rijstijl maar het werkt Laat maar weten als je weer keer gaat, leg het met alle liefde bij de baan uit (is wat makkelijker) Groetjes Frank / E.T
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: do jan 16, 2014 9:56 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Dank voor de tips Frank. Ik kende de tip van de start-finish wel maar bij mij scheelde het maar 2 tiende. Blijkbaar voer ik het niet goed uit! Moet je helemaal langs de boarding rijden of juist in 1 rechte lijn over de s/f bij het begin van de snelle ronde? Erg veel stuuruitslag: je bedoelt dus veel agressiever sturen dan je normaal zou doen? Ik heb bij een aantal bochten het probleem dat de kart begint te stuiteren, misschien kan dit het verhelpen. PS: hoeveel weeg je? Ik rij volgende week de 2 uurs, ben jij er dan ook?
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: vr jan 17, 2014 8:04 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
@Matthijs Geen probleem. Helemaal (links langs de boarding rijden en zo laat mogelijk insturen. Watbetreft de stuuruitslag inderdaad agrresiever, rijstijl die ik persoonlijk met een honda 390/pro kart niet zo snel zou toepassen. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was voor Olen 24 uurs race ,, haalde ik net aan de 70 hahhaha (regende wel veel) 2 uurs race ben ik er ook
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: za jan 18, 2014 5:58 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Ik zal het prokarten niet als excuus gebruiken.
Je bent in ieder geval niet zo licht als een Bottak of een Mutsie Frank!
Ik spreek je dan volgende week misschien. Ik heb een rood-grijs-zwarte overall van Alpinestars. Rij je zelf ook mee?
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: ma jan 27, 2014 1:09 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Goed gereden zaterdag Frankje, jammer van jullie kapotte kart!
Vertel eens eerlijk: die 48,5, was dat een kwalificatieronde of sneed je de bocht normaal aan?
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: zo feb 02, 2014 3:49 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Dank je Matthijs, jij ook! Was inderdaad wat jammer dat de kart kapot ging in de 2de ronde. Leuke uitdaging om vanaf achteraan naar voren te rijden. Die 48, 5 was beetje toeval , was iemand aan het inhalen dus zat op kwalificatie lijn. Me teammaatje (Karsten) heeft die avond nog in een heat het baanrecord gereden 47,6, Vervolgens op dinsdag heeft Niels Mutser een 47,5 (baanrecord) gereden. Top5: Niels Mutser (Mutsie): 47,5 Karsten Kriemann(Power-Racing): 47,635 Rico Haarbosch (Bottak): 47,7 Mike Pieterse (Mad Mike): 47,9
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|