Auteur |
Bericht |
tonnymontana
|
Geplaatst: di sep 25, 2012 3:04 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Beste alle,
Ik heb een compleet een pavesi laten reviseren recentelijk. Nu heb ik het opgebouwd op mijn zanardi chassis en gisteren voor het eerst gestart.
Nu heb ik een nieuwe benzinepomp erop gezet ( 25 liter per uur). Zonder retourleiding. Maar als hij stationair loopt, loopt hij goed. Alleen als ik mee gas ga geven stroomt de benzine uit de cab. zowel links als recht. Er zit geen ontluchtingslangetje op. Maar ik vermoed dat de benzine pomp te veel benzine naar de cab doet stromen. Nu wil ik een retourleiding aanleggen maar op welk slangentje moet ik een T-stukje zetten? Het slangentjes wat van de benzinepomp naar de cab loopt ?
alvast bedankt.
gr, Toon
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|
bas.r.
|
Geplaatst: di sep 25, 2012 5:40 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 12, 2011 3:47 pm Berichten: 180
|
denk dat het probleem in de vlotter zit die niet goed sluit.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: di sep 25, 2012 6:59 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Toon ik denk ook dat de vlotternaald de boosdoener is maar hier een paar foto's zoals ik het heb.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
tonnymontana
|
Geplaatst: di sep 25, 2012 7:54 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Oke kartje, dankjewel voor de duidelijke foto's, ik zal het even 'hardop" type wat ik er van begrijp.
Slangentje A benzineleiding van de benzine tank naar de pomp Slangentje B benzineleiding van de pomp naar de carburateur Slangentje C naar de carburateur ( ingang van de caburateur) Slangentje D retourleiding naar de benzine tank ? Slangentje "e" is het slangentje wat van het blok naar de benzinepomp voor vaciuum ? Want ik het zelfde zitten alleen geen T-stukjes ertussen en dus ook geen retour leiding.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: di sep 25, 2012 8:25 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik heb het ook zo volgens mij de enigste juiste manier
retour is nodig omdat hij anders druk op de vlotter naald zet en deze opent en daar dus overloopt bij hogere toeren
|
|
Omhoog |
|
|
tonnymontana
|
Geplaatst: di sep 25, 2012 10:12 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Oke Joris, dit komt inderdaad overeen met de symptonen.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: wo sep 26, 2012 10:56 am |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
het kan ook wel de naald zijn maar ik zou eerst ff de retour slang erop bouwen want die moet er toch op
|
|
Omhoog |
|
|
tonnymontana
|
Geplaatst: wo sep 26, 2012 11:19 am |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Dat ga ik ook doen Joris, alleen werd mij verteld dat het ook op deze manier kan en indien nodig een retourleiding moet wordeng geplaatst. Zal het morgen doen monteren en denk dat het daarmee wel goed is.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: wo sep 26, 2012 11:55 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Citaat: Zonder retourleiding. daar zit idd je probleem...
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|