Ageeth,
Beetje kort door de bocht vind ik. De KNAF heeft ervoor gezorgd dat er midden in het seizoen een switch is met de organisatie van de NK's. Dit is wat ik de KNAF kwalijk neem. Hadden zij dit besloten en de uitvoering in het volgend seizoen laten plaatsvinden hadden er voor de rijders geen problemen geweest. Ineens andere data's voor de NK's geven nogal wat problemen. Vakanties e.d. die al geboekt zijn. Teams die niet bij de laatste NK's kunnen zijn omdat zij dan andere wedstrijden hebben (als rijder heb je dan ineens geen ondersteuning op de baan). Voor vele rijders is de fun er gewoon af door dit gedoe.
Wat er speelt tussen de NAB en de KNAF is voor beide organisaties (ik geef hier de KNAF
niet de schuld van) maar de beslissing van de KNAF om halverwege het seizoen de NK's door de Chrono te laten organiseren getuigd niet van respect voor de rijders (hier geef ik de KNAF
wel de schuld van).
Ik geef je wel gelijk. De rijders hadden niet in kleine velden hoeven rijden. Had de KNAF het dit seizoen gewoon zo gelaten hadden de rijders zich gewoon ingeschreven voor het NK......