We zijn inderdaad zeker wel geweest, en het was zoals gewoonlijk weer heel leuk
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zal voor de liefhebbers even een klein verhaaltje tikken.
Bij gebrek aan animo dit jaar dus geen tweedaagse meeting op Emsbüren. Bas (Bask) en Arthur (Art) waren de vrijdag al aanwezig om hun Leopard alvast in te rijden, dus ik was zelf ook al de vrijdag die kant op gegaan om even te kijken en zaterdag niet zo vroeg op te hoeven staan.
Vrijdag was het al erg warm, maar inrijden ging prima dus de heren waren helemaal klaar voor de zaterdag.
Zaterdagochtend waren we al lekker vroeg aanwezig op Emsbüren. Gelukkig hadden Arthur en Bas een tent mee genomen zodat we niet in de volle zon hoefden te staan, want het was ook de zaterdag prachtig weer en het werd natuurlijk weer erg warm die dag.
Later werden we nog vergezeld door nog wat andere forumleden.
Er was niet zo heel veel ander volk aanwezig, dus het was niet superdruk op op de baan (ook niet heel erg rustig), en er kon dus prima gereden worden. Wel waren er zoals in Emsbüren gebruikelijk regelmatig huurkartsessies, maar ook dat hebben we weleens erger meegemaakt daar.
Rijden ging bij mij eerst wat minder, maar na een kleine aanpassing aan de bandenspanning ging het veel beter. Helaas vond mijn Max het ook erg warm waardoor ik relatief korts stints moest rijden.
Rond een uur of 6 was iedereen wel zo'n beetje klaar met rijden en ging men op huis aan.
Nog even het lijstje aanwezige forumleden:
-Arthur
-Bas & René
-John & Tim
-Remco (HoHonline) & zijn vader
-Jeroen & zijn vader
-David
Foto's volgens ook nog al weet ik nog niet precies wanneer.