Auteur |
Bericht |
lammie
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 8:34 am |
|
Geregistreerd: ma jun 06, 2005 9:21 am Berichten: 252 Woonplaats: Uden
|
Heyz,
Wat vonden jullie vd layout van Berghem gister?? Ik vond hem helemaal geweldig!! Echt Top
Was lekker druk gisteren ook hahah En soms liepen de spanningen hoog op, 1 keer zelfs TE hoog..
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 9:27 am |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
Hej lammie, reed jij gister op berghem?
Ik ook, voort eerst! ik mocht enkele ronden rijden op de rotax max van Yvan Kuypers. De baan vond ik prima, hoewel ik de andere layouts natuurlijk niet ken. Wij reden trouwens met een CRG rotax max met startnummer 16. meestal zat yvan erin met een fel oranje helm, ik reed af en toe met een blauwe overall en zwart/oranje helm. Wat reed jij?
Groeten!
Maarten Jansen
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
|
lammie
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 10:01 am |
|
|
Hej maarten,
geen idee of ik jullie gezien heb, kan best zijn.. hihi.. diegene die ik onthouden heb zijn een blonde dame (birel) en een met senna replica helm en nog 2 gasten op een birel die erg snel waren.
Ik reed 125 cc schakel (ROTA staat er op de zijkanten) en 125 cc automaat (mskart). Zwarte overall, zwarte helm
Ik rij ook nog niet zo lang hoor (pas 6/7e keer geloof ik), maar moet zeggen dat het gister wel lekker ging.. alleen jammer dat de ketting eraf vloog..
maar damn.. had 25 minuten aan een stuk gereden en ik was echt kaport daarna hoor hahaha
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 10:22 am |
|
|
Komt me bekend voor, volgens mij heb ik je dan wel zien rijden, iig met de schakel, leuk! Ja het was een mooie baan, zoals ik al zij, ik kan niet vergelijken, ik heb de andere layouts nooit gereden. Ik was dan ook meer bezig met het zo sne mogelijk onder de knie krijgen van de rotax max. Wat goed ging moet ik zeggen.
Groeten!
Maarten Jansen
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 4:36 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Berghem is zeker een supercircuit.....hopelijk doe ik in Oktober mee in de ARMC......met een nieuwe kart!! .....Want daar ben ik druk mee bezig.....ik wil in 2005 minstens 1 keer laten zien dat ik ook wedstrijden kan rijden......en wat is dan beter als op je "thuiscircuit"....Was het trouwens de 1300 meter lay-out (met chicane etc.)??
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Ricko
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 4:57 pm |
|
Geregistreerd: za jun 11, 2005 10:39 am Berichten: 1168 Woonplaats: Harmelen
|
das mooi, al besloten welke helm het word?
_________________ Kartnieuws.com journalist
|
|
Omhoog |
|
|
marko
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 5:58 pm |
|
|
hey ik ben gisteren ook naar berghem geweest en ik vond het ook een hele leuke layout en lammie was dat van je ketting op het einde van het rechte stuk zo ja dan heb ik je zien rijden
groet marko
en welke tijd hebben jullie daar nog gereden?
ik een 46.91 met een tm schakel (kv blok)
|
|
Omhoog |
|
|
René Oud
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 6:20 pm |
|
|
Ron88 schreef: Berghem is zeker een supercircuit.....hopelijk doe ik in Oktober mee in de ARMC......met een nieuwe kart!! .....Want daar ben ik druk mee bezig.....ik wil in 2005 minstens 1 keer laten zien dat ik ook wedstrijden kan rijden......en wat is dan beter als op je "thuiscircuit"....Was het trouwens de 1300 meter lay-out (met chicane etc.)??
Kom gewoon op vrijdag voor de race in Berghem zeker!
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: ma jul 11, 2005 9:34 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
*Quote verwijderd*
Hoe bedoel je??
Ik kom zeker......(maar of t kijken of racen wordt ....hoop natuurlijk racen)
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: di jul 12, 2005 7:41 am |
|
|
Marko,
Ivan, ook een forumlid, hij post alleen niet zo vaak, reed op deze layout ik meen 47,96 als snelste met een rotax-max sr. Ik reed 51,79.
Groeten!
Maarten Jansen
|
|
Omhoog |
|
|
lammie
|
Geplaatst: di jul 12, 2005 8:47 am |
|
|
Ron88 schreef: Berghem is zeker een supercircuit.....hopelijk doe ik in Oktober mee in de ARMC......met een nieuwe kart!! .....Want daar ben ik druk mee bezig.....ik wil in 2005 minstens 1 keer laten zien dat ik ook wedstrijden kan rijden......en wat is dan beter als op je "thuiscircuit"....Was het trouwens de 1300 meter lay-out (met chicane etc.)??
Nee lay out was 1200 meter!!
|
|
Omhoog |
|
|
lammie
|
Geplaatst: di jul 12, 2005 8:57 am |
|
|
marko schreef: hey ik ben gisteren ook naar berghem geweest en ik vond het ook een hele leuke layout en lammie was dat van je ketting op het einde van het rechte stuk zo ja dan heb ik je zien rijden groet marko en welke tijd hebben jullie daar nog gereden? ik een 46.91 met een tm schakel (kv blok)
Hi marko,
Dat was de automaat ja.. maar ik reed toen niet. Ik reed de ketting er een half uur eerder af. Nieuwe erop gedaan en toen liep ie er weer af.. Enig idee hoe dat kan trouwens..?
WOW 46.91 Das echt rete snel volgens mij hoor. Mijn oom rijd 47.78 volgens mij.. Dus 46.91 is erg snel
Ik rij pas sinds kort dus voor mij nog niet zo'n snelle tijd hoor, alhoewel ik 50.32 niet zo slecht vind
Maar mn onderarmen en handen doen zeer vandaag (spierpijn) haha 25+ minuten aan een stuk karten is best lang haha, maar wel lekker
Op naar de volgende zondag
|
|
Omhoog |
|
|