Auteur |
Bericht |
Lex
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 3:42 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Beste vrienden op het forum, Een hele moeilijke beslissing, maar Simone en ik stoppen per direct met wedstrijdkarten, en zoals het er nu uitziet met karten in het geheel. De beslissing hing al wat langer in de lucht, mede door chronisch tijdgebrek van mij, en de voor de toekomst veel belangrijkere opleiding van Simone bij de Koninklijke Marechaussee, waardoor ook zij tijd te kort komt om te trainen en zich goed voor te bereiden. Ook de resultaten van dit seizoen tot nu toe, zijn niet echt een motivatie om voor 100% door te gaan, een 18e plaats in het kampioenschap was na alle investeringen niet echt een scenario wat we zelf voor ogen hadden, maar zoals al eerder gezegd, de lol was er bij mij in ieder geval een beetje af, het werd steeds meer een routine, een verplicht nummer, je hebt tenslotte je afspraken richting sponsors en zo. Vooralsnog houden we de kart om recreatief te rijden, maar mocht het uiteindelijk toch een sta-in-de-weg worden waar niks mee gedaan wordt, gaat ook onze VT en alles wat daarbij hoort in de verkoop. Het zal me ongelofelijk zeer doen, maar het is niet anders. De kans is minimaal dat Simone de komende VT wedstrijd aan de start verschijnt, maar mocht het voor ons mogelijk zijn, dan is dat echt onze "afscheidswedstrijd". Ruim 10 jaar wedstrijden, het is mooi geweest. Lex.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Joost
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 3:44 pm |
|
Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm Berichten: 1071 Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
|
Heel jammer Lex, Zal vast de beste beslissing zijn.
_________________ Crg badboy 2009 - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 4:06 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Alex jammer maar toch wel te begrijpen hoop wel dat Simone nog eens af en toe als recreant kan rijden. Je blijft toch wel nog actief hier op het forum??? Iemand moet toch de 4-takt maffia vertegenwoordigen!!!
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 4:18 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
gecondoleerd lex, hopenlijk dat we je wat vaker zullen zien als recreanten
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
Fuchs-racing
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 4:59 pm |
|
Geregistreerd: za sep 19, 2009 6:00 pm Berichten: 848 Woonplaats: denderhoutem (belgië)
|
Dat is een spijtige zaak Lex... Maar ik begrijp het verhaal wel, als de routine erin zit is er net het leukste er vanaf
_________________ Gillard Daytona (FBS) - Rotax Max Snr - nr: 35Gillard T-rex - nr: 35
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 6:28 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Begrijpelijk Lex en Simone, maar wel erg jammer. Succes i.i.g. met de opleiding.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 6:38 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Begrijpelijk Lex! Ik heb in 2007 ook de stekker uit wedstrijden moeten halen voor mijn studie! Heb inmiddels een diploma op zak, vaste baan en bezig met een vervolg(avond)studie HBO. Studie en diploma geven meer zekerheid in de toekomst dan een (race)kart-carrière. Ik had in 2010 weer een kartje gekocht. Moet zeggen dat ik nu dubbel op geniet van de kartsport . Succes Lex en Simone!
_________________ Jungleboy no more
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 8:23 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Jammer, maar zoals reeds gezegd begrijpelijk en een verstandige keuze. Veel succes met de studie Simone; Lex, veel succes met je vrije tijd nu en wie weet komt het plezier in de kartsport op een later moment weer terug, want het zou jammer zijn na al die jaren om nu zo afscheid te moeten nemen. En mogen we je zo nu en dan nog wel lastigvallen met vragen?? Want je blijft natuurlijk de 4takt guru hier op het forum
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
gvdbrink
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 8:44 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
Zonde Lex, snap wel dat als je veel investeer ook graag wat terug wil zien...Wellicht geeft het rijden als recreant jullie wel meer voldoening zoals zoveel mensen hier op het forum.. Succes met alles iig!!
|
|
Omhoog |
|
|
bjornschuddings
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 8:47 pm |
|
|
Je blijft toch wel op het forum ?
_________________ "if you have everything under control you're not moving fast enough"CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR CRG ROADREBEL 2012 - TM K9CFacebook.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 8:53 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik hoop inderdaad dat jullie genoeg tijd kunnen vinden om zo nu en dan recreatief te rijden. Alvast heel veel succes met de opleiding, en zoals Vincent al schreef, misschien over een paar jaar weer met frisse moed de wedstrijden weer oppakken.
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 8:56 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Dank jullie voor de warme woorden, en ja, ik zal jullie voorlopig blijven lastigvallen op het forum !!!! Voor wat betreft de extra vrije tijd.................................................... kan ik eindelijk eens wat aan mijn eigen conditie gaan doen.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 9:16 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ook leuk hoor Lex, dat mountainbiken.... Kost je meer energie dan karten heb ik vandaag in Schoorl ondervonden....maar is wel leuk om te doen.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 9:20 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Jammer maar begrijpelijk, en zoals eerder al gezegd ik hoop dat jullie zo nu en dan naar de kartforum meetings komen om gezellig recreatief wat rondjes te draaien. Simone succes met de opleiding en Lex met de mountainbike
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di aug 28, 2012 9:39 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hoi Lex... en Simone... Heel erg spijtig dit te lezen hier. Ik heb altijd wel begrepen dat jullie er samen keihard voor gingen, dus aan motivatie lag het niet. Maar ja.. zoals je al zegt.. je kan factor TIJD maar 1x uitgeven en het vliegt al voorbij, daarnaast zijn de professionele zaken (zoals de opleiding van Simone) een hele goede reden om te stoppen. Recreatief rijden is nog steeds leuk en hoop daarom nu ook een keer jou op de baan te zien... Simone valt niet tegen te rijden Heel veel plezier met de andere activiteiten die je gaat oppakken en werken aan je conditie is altijd goed... (hele mooie fietsen trouwens....) Doe Simone ook de groeten....
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|