Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 10:16 pm 

ik deel wel eens wat tikjes uit ,niet zo hard dat iemand van de baan afvliegt, maar gewoon dat hij even merkt dat ik er achter zit :P 95% van deze tikjes is bij mn teammaatje om te laten weten waar hij sneller kan :P

ja die andere 5% is voor mensen die het bij mij ook gedaan hebben die krijgen hem gewoon terug hoor

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 10:23 pm 

ik geef niet snel duwtjes ofzo maar als je me telkens loopt te duwen en je doet het gewoon expres dan krijg je er gewoon een terug van me :)
en als je dan spint voor me neus dan heb ik geen moeite om hem in de zijkant te zetten

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 6:57 am 

Ik douw alleen als iemand het verdiend. Als er bijvoorbeeld eens schakel is die in de bochten niet vooruit komt, mij ophoud, ik hem in haal. Maar mij vervolgens door zijn 15 pk meer op het rechte stuk inhaalt en mij dan weer gaat hinderen. Die gaat er de volgende bocht echt af hoor, zelfde voor een hoop van die vt250's, die willen ook wel eens dezelfde kunstjes flikken.

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 7:57 am 

Persoonlijk zou ik afstand nemen om vervolgens rondes te rijden zonder dat die persoon mij hindert. Later kan je de persoon er op aanspreken want het kan net zo goed een onervaren rijder zijn die zich er niet van bewust is.

Is het iemand die je met opzet hindert dan is het een eikel en geef ik je gelijk mits je geen hevaar voor andere rijders oplever.

Maar iemand die mij er afduwt omdat me zo wil laten weten dat hij sneller is kan met een door mij goed uitgevoerde pennalty z'n frontpanel en eventuele bekabeling 10m verder op bij elkaar rapen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 8:43 am 

Citaat:
Als ze me dan nog een tikje geven.... dan sta ik ze op te wachten in de pit straat.

Citaat:
als je dan spint voor me neus dan heb ik geen moeite om hem in de zijkant te zetten

Citaat:
Maar mij vervolgens door zijn 15 pk meer op het rechte stuk inhaalt en mij dan weer gaat hinderen. Die gaat er de volgende bocht echt af hoor

Lekkere gasten zijn jullie: eerst verkondigen dat iedereen door elkaar moet kunnen rijden mits je elkaar laat leven, maar daarna doodleuk verkondigen dat je iemand anders eraf rijdt als je een tik krijgt. Ik geef toe dat ik ook wel eens iemand een dikke middelvinger heb gegeven (je hebt nu eenmaal adrenaline), maar iemand eraf rijden heb ik nooit gedaan. Laat staan vervolgens als de adrenaline is gezakt stoer op een forum verkondigen welke streken je wel even gaat uithalen. Beetje zielig, niet?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 9:23 am 

3 mensen verkondigen wat op het forum en daarmee is iedereen zielig? Ben je dan niet zo kortzichtig als die 3 hierboven.

Je moet elkaar de ruimte gunnen/geven! Ben ook geen natuurtalent in karten of wat dan ook maar merk wel steeds meer dat de wedstrijdrijder daar minder in te gemoet komt als een hobby rijder.

Ik werk kei hard om een aantal kart te rijden/behouden, en krijg helaas niet alles van papa/sponsor. En die gedachten hou je wel vast op het moment wanneer je de baan op knalt. Mij suggestie is dan ook naar de wedstrijdrijders hou een beetje rekening met de mensen om je heen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 9:31 am 

Ja maar al die citaten zijn reacties op mensen die ons niet laten leven... #-o

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 10:01 am 

Citaat:
Mij suggestie is dan ook naar de wedstrijdrijders hou een beetje rekening met de mensen om je heen.

Ik snap de suggestie, maar begrijp ook dat wedstrijders met doelstellingen naar de baan komen!
Klinkt wat onzinnig om naar wedstrijdrijders te roepen om rekening met anderen te houden, dat doen toch de meeste karters?
(beetje een vooroordeel! #-o )

Na een ronde vast te zitten ga je de rijder voor je echt wel laten merken dat je er langs wilt door op de bumper te tikken.
Denk maar niet dat de meeste teams alle schade betaald van de rijders, dat is vaak toch eigen risico!

Deze suggestie is voor iedereen bestemd maar vooral voor iemand die paar keer per jaar kart, en denkt dat hij/zij de nieuwe Schumacher is.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 10:02 am 

Het moet inderdaad ook zo kunnen zijn dat iedereen kan rijden, dit is in de meeste gevallen ook wel zo.
Maar wat men hier beweerd is dat er altijd van die gasten zijn die dan opzettelijk moeten laten weten dat je in de weg rijd. Dit gebeurt dan d.m.v. het genoemde duwen. Mensen die hard moeten werken om de kartsport uit te kunnen oefenen, ( hier val ikzelf ook onder) kunnen er dan niet zo goed tegen als de boel door een ander opzettelijk in de kreukels word gereden. Diegene die geld genoeg hebben om de kart als botswagen te gebruiken , heb je er dan ook niet mee om eens flink in de flank te scheppen. Dat wordt dan toch wel weer gerepareerd door papa, of een sponsor. Dus ben ik van mening dat als zo'n etterbak het zo nodig vind om jou zuur verdiende centen ff naar de klote te helpen, je deze gasten eens flink aan moet pakken, maar dan niet op financieel gebied. Dit resulteerd dan vaak in lichamelijk geweld. Die schade kan papa vaak niet goedmaken met al zijn centjes...

MS met TM cross

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 10:15 am 

Vanwaar de aannames?:
Citaat:
dat er altijd van die gasten zijn die dan opzettelijk moeten laten weten dat je in de weg rijd.

Citaat:
kunnen er dan niet zo goed tegen als de boel door een ander opzettelijk in de kreukels word gereden.

Opzettelijk? Verklaar u nader!

Citaat:
Diegene die geld genoeg hebben om de kart als botswagen te gebruiken

Citaat:
Dat wordt dan toch wel weer gerepareerd door papa, of een sponsor.

Wat is genoeg geld? En wie zegt dat papa of een sponsor alles betaald?

Citaat:
Dit resulteerd dan vaak in lichamelijk geweld.

Ervaring mee?

Ik ruik hier frustratie en jaloezie! Maar ga a.u.b. niet zomaar uithalen naar "wedstrijdrijders"!
Die werken net zo hard om dit alles te kunnen bekostigen #-o , ongeacht het budget!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 10:20 am 

Idd je kunt ook iemand per ongeluk aantikken, omdat diegene zo belachelijk vroeg remt, of over heel de baan aan het dweilen is...

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 11:08 am 

Hoe vaak wij een snelle ronde niet afbreken omdat een minder snelle coureur de lijnen niet snapt, ik kan het niet meer tellen op alle vingers, maar we doen het toch weer, keer op keer, gewoon van het gas af, ook uit respect voor de mini's, wij weten hoe het is om als "ukkepuk" tussen de shifters te rijden, alleen daarvoor heb je al een berg lef nodig, bovendien heeft niet iedereen evenveel ervaring, of durft overal even snel te zijn als de rest.
Als je alles zelf moet betalen, krab je jezelf wel eerst even achter de oren, voordat je je skelter in een andere kart prakt, sterker nog, als je zo'n mentaliteit hebt, hoor je niet op een kartbaan thuis, koop dan een oude auto en ga bangerraces rijden.
Mocht ik ooit Simone betrappen op het opzettelijk uitdelen van een duw, om daarmee een ander schade te berokkenen,, kan ze gelijk van de baan afkomen, en is de pret voorbij.
Dus aan alle heethoofdjes:"doe effe normaal", en tel desnoods twee keer tot 10 voordat je zo'n lompe actie uithaalt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 11:32 am 

Frustratie en jaloezie?! Laat me niet lachen maat. Laat eerst jouw zoon of dochter eens rijden , vervolgens van de baan gedrukt worden, en dan te horen krijgen dat ze ook nog een grote bakkes hebben gekregen omdat ze in de weg reden. Kijken hoe jij als vader zal reageren ... En ja , dat heb ik aan de lijve ondervonden in berghem. Nou ik kan je vertellen dat ik je in de pits ff op kom zoeken dan.. Waarschijnlijk word je dan onder begeleiding afgevoerd met blauwe lampjes boven je . Dus niet vooroordelen als je zelf nog nooit iets hebt meegemaakt vriend.

MS met TM cross

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 11:36 am 

Kijk , als je zo'n grote vent bent om tegen een mannetje van 13 zo tekeer te gaan, moet je dat ook als vent van 35 tegen iemand van 40 doen... Zo simpel liggen de zaken. Maar dan schijten ze 7 kleuren stront..

MS met TM cross

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 11:51 am 

@ronald1971,
Kan de woede heel goed begrijpen, je hebt er alleen geen flikker aan.
Als vader (Simone rijdt ook sinds haar 9) stuur je je kostbaarste bezit de baan op, en zit je niet te wachten op een kamikazepiloot die jouw kind even wegzet.
Maar beste Ronald met fysiek geweld bereik je niks, bovendien wil je niet dat jouw kind jou een potje ziet knokken op de baan, de andere piloot ervan overtuigen dat hij zijn excuses moet aanbieden aan een kleiner kind, dat werkt !!
en inderdaad, ik spreek uit ervaring :mrgreen:

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende