Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 717 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: kartforum meeting
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 2:43 pm 

Citaat:
ik heb is iemand met een keu op zijn harses geslagen poe.

:ddd :ddd :ddd

Ik heb ook erg veel zin in de meeting te Genk =P~ .
Emsburen sla ik deze keer over :oops:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 3:19 pm 

Dat zal nog altijd minder pijn doen dan verbrijzelde enkels en gebroken knieën

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 3:39 pm 

Hey Joop,

goed om te horen! Super dat je het "even" komt melden ;)
Hopelijk dat hij snel in de revalidatie kan!

mvg John

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 4:19 pm 

@Vincent...
Ik heb niet gezegd dat de veiliheidsvoorzieningen waardeloos zijn...(dat maak jij er van) ik gaf aan dat ik met Peter heb gesproken over evt verbetering.
Alles op en rond om het circuit wordt ook door de KNAF en de brandweer getoetst op veiligheid, voldoe je er niet aan dan mag je of aanpassen
of dicht.

mbt het ongeluk....
Ik ben het niet helemaal eens met jou stelling, maar dat mag...
Als je (met 80Km/hr) net voordat je de bocht aan gaat snijden je even achterom kijkt of je niet uitgeremd wordt en je dan beseft dat je
geen remmen hebt (en dat alles in een fractie van 2 sec) dan schrik je zo hard dat je geen tijd of reactie meer hebt om het stuur dusdanig om te gooien
dat je impact minder wordt door achteruit de stapel in te gaan of vanuit de zijkant.
Ik weet niet of dat minder schade en pijn zal veroorzaken en hoop het ook nooit te weten te komen.
Dus jou theorie over even zo en dan weer zo en dan weer zo gaat mijn inziens niet op.... je weet ook wel dat het heel hard gaat...
Zie de waterparij die we gehad hebben op de baan... als iedereen echt zo slim was dan had men in een split seconden kunnen reageren door hard op de
rem te gaan en juist over de binnenste kerbs of grasveld heen te rijden..... waarom is dat niet gebeurd...... omdat je gewoon verrast wordt door de
situatie en je geen tijd hebt om nog is na te denken....

Maar goed... wellicht dat jij wel overal snel een adequate oplossing voor hebt... dat is dan mooi meegenomen.

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 6:59 pm 

Hoe het is gebeurd of is gegaan, maakt mij niks uit. Wel is het zo dat ik het vervelend vindt dat hij er zo hard is afgegaan en nu moet herstellen. Ik hoop dan ook dat hij snel weer op de been is en wellicht weer kan gaan genieten van het karten zonder deze ellende.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 7:01 pm 

Martijn. =D) =D) =D)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 7:16 pm 

Ik sluit me aan bij Paulo en Martijn, en denk tevens dat we hier niet verder over hoeven discusseren.

Tijd om even een verslagje te tikken van de Kartforummeeting afgelopen zondag op Veldhoven.
Paulo en ik waren al redelijk vroeg aanwezig op het circuit, een aantal forumleden was er al eerder dan wij.
Onderweg hadden we 3 spatjes motregen, maar gelukkig zou het de rest van de dag gewoon droog blijven, alleen het was wel bijzonder fris, zeg maar gerust koud :P
Ondertussen kwamen er steeds meer Kartforumleden aan, waaronder ook diverse nieuwe gezichten, dus al snel was iedereen druk met karts gereed maken, kletsen en kennis maken met elkaar natuurlijk.
Ik had sinds oktober 2011 niet meer gereden, en de kart heeft in de tussentijd maar 1 keer 20 seconden gelopen om even te proberen of hij het nog deed, dus ik was blij dat hij gewoon netjes in 1 keer startte. Door het vele kletsen ietwat laat de baan op (Paulo had er al een stint op zitten toen), baan was nog wat glad maar rijden ging op zich prima. In het begin wel een paar huurkarts ofzo die nogal in de weg reden :P
Kartje liep ook de rest van de dag prima, had weinig problemen tot er iemand een plas water op de baan legde, die ik vervolgens als één van de eersten tegen kwam waarna ik een paar molshopen vereffend heb naast de baan. Was even spannend aangezien er na mij nog diverse anderen van de baan schoten waarvan er een paar mijn kant op kwamen. Gelukkig ging alles goed, en behalve een vieze kart geen schade.
Rond de middag even een hapje eten in de kantine. We hadden om 2 uur afgesproken voor de groepsfoto, en ik stond op het punt om nog net voor die tijd een keertje de baan op te gaan toen Simone vroeg of ik een keer de Vampire wilde proberen. Natuurlijk was ik wel nieuwsgierig hoe zo'n ding rijdt, Simone had al lang laten zien dat ie erg hard loopt, maar zelf ervaren is natuurlijk veel leuker. Wonder boven wonder bleek ik in het stoeltje te passen, dat verder ook nogeens vrij goed stond voor mij, dus dat viel alvast reuze mee. Dus hup de baan op. Ik probeer altijd voorzichtig te rijden met spullen die niet van mezelf zijn, deed wel rustig aan, maar kartje reed echt heel fijn dus gaf genoeg vertrouwen om niet supervoorzichtig over de baan te gaan en echt even te proberen hoe zo'n Vampire rijdt.
Was voor mij tevens de eerste keer dat ik op een kart met handbediende voorremmen reed. Ik heb ze 3x geprobeerd en dat remt inderdaad nog harder dan met de verder ook al goede remmen die achter op de kart zaten. Verder heb ik ze niet gebruikt omdat ik er niet aan gewend ben, en ik me er niet teveel door wilde laten afleiden.
Maar goed, zo'n Vampire rijdt echt fantastisch :D Gaat gewoon hard, geloof dat ik er minstens een seconde sneller mee was (ondanks niet op de limiet rijden, en voor mij onbekende kart) dan met mijn eigen kart, en Simone rijdt er nog veel sneller mee. Hele ervaring dus, Simone en Lex, nogmaals bedankt :LL
Na mijn ritje met de Vampire was het tijd voor de groepsfoto. Ook dit keer bleek dat niet echt gemakkelijk te zijn. Normaal gesproken valt het niet mee om iedereen op hetzelfde tijdstip te laten verzamelen voor de foto, maar dat was nu nauwelijks het geval en eigenlijk iedereen was er. De opkomst was bij deze meeting echter prima, dus viel niet mee om alles op de foto te krijgen, moest dus nogal ver weg gaan staan :D Jaap (Bamacrew) heeft een leuke foto van bovenaf gemaakt (zoals eerder te zien in dit topic), misschien een idee voor volgend jaar.
Na de foto weer de baan op met mijn eigen kart, rijden ging verder best goed, en toch nog wat rondjes kunnen rijden. Toen ik bij de auto de kart aan het tanken was gebeurde de crash met Peter. Even snel naar hem toe gelopen, zag dat hij wel bij kennis was, Paulo en wat andere helpenden waren er al bij. De ambulance was er gelukkig ook al snel.
Nadat de ambulance vertrokken was kon er niet meer gereden worden, dus de Kartforummeeting zat erop. Na iedereen gedag gezegd te hebben en nog even wat gedronken en gegeten te hebben in de kantine zijn we ook maar op huis aan gegaan. Oh ja toen begon ook de zon te schijnen :P

Zoals gebruikelijk hier nog even het lijstje met namen van de aanwezige forumleden (ik hoop dat het me dit keer lukt zonder mensen te vergeten):
-Jaap
-Mark
-Sjoerd
-Martijn
-Dominique
-Tim
-Edwin
-Bas & Rob
-Hans
-Antoine
-Joris
-Vincent
-Basjuh
-John
-Sphinx
-Joost
-Paulo
-Rick
-Leon, Dolf & Germaine
-Simone & Lex
-Gvdbrink
-Nuno
-David
-Ericonwheels?
-Aerotica-ph?

Iedereen weer hartelijk bedankt voor jullie komst :LL
Was weer super afgelopen zondag.

Ik zal proberen de foto's z.s.m online te zetten, en tevens ook de data voor de volgende meetings te kunnen bevestigen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:17 pm 

wanneer wordt de datum van Emsburen bekend gemaakt ??

Je gaat pas hard als je beschermengel z'n helm op doet :-)
http://www.kartbaanoldenzaal.nl

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:26 pm 

Tussen nu en 2014

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:29 pm 

oke duidelijk, zal niet meer vragen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:33 pm 

Het wordt vanzelfsprekend bekend gemaakt zodra ik het zelf ook weet.
Het is niet zo dat wij al lang weten wanneer we naar Emsbüren of Genk gaan, en het om één of andere reden niet bekend maken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:38 pm 

prima

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:51 pm 

Mooi veerslagje David!!
Kan niet wachten op de foto's.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 8:55 pm 

Mr.Bean,

Je hebt het waarschijnlijk niet meegekregen, maar we moeten Waarschijnlijk Emsburen en Genk omwisselen omdat op Emsburen ineens een wedstrijd is op de datum dat we gereserveerd hadden.
Komt goed, gewoon blijven opletten hier.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 9:05 pm 

kijk dat is een antwoord...
ik vraag dit netjes omdat ik graag daar naar toe wil en een auto met aanhanger moet regelen en het handig is voor mij om tijdig te weten.
Ben namelijk zelf niet in het bezit van bovenstaande.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 717 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende