Auteur |
Bericht |
timskart
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 7:21 am |
|
Geregistreerd: wo feb 18, 2009 12:40 am Berichten: 114
|
helaas die gx 160 of 200 koppelingen hebben een as maat 19 en de 390 hebben een dikkere as maat dan raad ik een 428 ketting aan met koppeling en tandwiel natuurlijk , breken bijna niet, bijna geen onderhoud en gaat n heel jaar mee (of langer als je niet te veel rijd)
_________________ who take a change. dirt racing is handle the power on the dirt.
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:20 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: Waar moet je op letten als je hem koopt om de conditie te bepalen? Kijk in ieder geval of het een echte Honda is. (staat boven op het blok) Een Honda kloon is veel minder waard. Luister even hoe het blokje loopt als dat mogelijk is, kijk even of hij niet lekt en je kan even naar de olie kijken. Verder is het moeilijk om van buiten te zien hoe de conditie van het blokje is. Bij deze staat er bij dat hij gelagerd is, dat is wel mooi.(alleen ook niet van buiten af te controleren) Er zit al wel een benzine pompje bij en een uitlaat, mooi zou zijn als de koppeling er ook nog op zit. Het blijft altijd een gok hoe hij van binnen is.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Tuksal
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:34 pm |
|
Geregistreerd: za apr 14, 2012 9:58 pm Berichten: 32
|
Dag mensen, bedankt voor alle goede info. Vandaag knoop doorgehakt en een gebruikte kart met honda GX390 gekocht. Dit is hem geworden: http://link.marktplaats.nl/544306569Wat vinden jullie ervan? Ik verkoop mijn oude kart nu compleet en hoop er 450 voor te krijgen, dan gaat hij weg. Deze staat hier op marktplaats http://link.marktplaats.nl/554489059Misschien dat jullie nog iemand weten. Thanx
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:39 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Dat ziet er goed uit! Nu gauw ophalen en proberen
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:40 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Leuke kart, compleet... je kan er direct mee weg en je heb zo te zien genoeg reserve spullen Hoop dat je er veel plezier van heb, en misschien zien we je 6 Mei op de kartforum meeting.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Joost
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:44 pm |
|
Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm Berichten: 1071 Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
|
Mooie kart hoor, Hopen dat je er veel plezier aan mag hebben.
_________________ Crg badboy 2009 - Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
|
Tuksal
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:45 pm |
|
Geregistreerd: za apr 14, 2012 9:58 pm Berichten: 32
|
Hij staat nu in de schuur, regende te hard;(
Waar is die meeting als ik vragen mag?
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:48 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: Waar is die meeting als ik vragen mag? 6 mei , in Eindhoven. Ik moet dan werken helaas
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Tuksal
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:54 pm |
|
Geregistreerd: za apr 14, 2012 9:58 pm Berichten: 32
|
Ik kan helaas 6 mei niet. Moet werken. Zijn er 5 mei ook al mensen aanwezig?
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:56 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Ik kan helaas 6 mei niet. Moet werken. Zijn er 5 mei ook al mensen aanwezig? Geen idee, de meeting is op de 6e.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Tuksal
|
Geplaatst: wo apr 25, 2012 8:59 pm |
|
Geregistreerd: za apr 14, 2012 9:58 pm Berichten: 32
|
Helaas;(
Volgende keer beter, ik zal het forum in de gaten houden voor de volgende meeting. Lijkt me wel gezellig;)
|
|
Omhoog |
|
|