Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 88  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2005 7:21 pm 

Ik ben afgelopen Vrijdag dus geweest......

www.ron-verstegen.tk kan je kijken voor een verslagje!! :oops:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2005 10:32 pm 

Vandaag dus naar berghem geweest, zal ff kort verslagje doen
Sochtends nog even banden moeten wisselen, had Vega france erop, heel zacht compound, dus dat gaat niet lang goed met dit weer. Ik had nog setje harde banden liggen, dus die er maar op gedaan (kon zo gauw ook niet ff andere banden halen)
Dus harde banden op et CRG framepie. In voorst bij de garage ff door de straat proefrijden........wou gelijke even de kart laten zien aan de garagehouder daar, dus k ging pas op de rem bij 11000rpm oid (+- 85kmu) (de garagehouder schrok ervan dat ik zo hard door de straat kwam) Maar ja, stoffige openbare weg, met harde banden = geen grip. en dat icm een superrem, betekend slippen! maarliefst een spoor van 33meter getrokken en een pieroëtje gedraaid! :roll: (daar schrok ik dan wel even van, gelukkig kwam er geen verkeer aan :wink: Mensen, dit is dus een afrader!!)

In iedergeval met al die adreline in mn lijf door naar berghem, JvD moest nog iets regelen daar in de buurt, dus was ongeveer 2uur voor we op de baan waren. We waren al bang dat we niet heel veel grip zouden hebben, maar we hadden niet verwacht dat we helemaal geen grip zouden hebben! snelste rondetijden op korte baan waren hoge 52ers, terwijl de baan vol met rubber lag. Dus nooit weer harde banden op mn CRG frame! We hebben van alles geprobeerd, maar we kregen gewoon niet meer grip, dus hebben we er ons maar bij neergelegd, en gewoon lekker doorgerden. Wel lekker driften, is ook keertje leuk (banden sleten niet eens :cry:) En volgende keer toch echt medium of soft banden, maar nooit meer harde banden!

Ook nog ff filmpjes gemaakt, dus deze zullen eerdaags ook wel weer hier verschijnen (oa onboard tijdens de drifrondes)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 1:18 am 

52 op de korte baan is echt langzaam! meen dat ik als ik me goed herrinner een 44er reed met een prokart op HG1 op de korte baan en een 1.00.26 op de lange (en dat was niet eens optimaal)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 7:36 am 

Rik,

Wat denk je dat een goede rondetijd is voor een 390 met kartclub twente reglementen op berghem?

Groeten!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 10:28 am 

RJ schreef:
52 op de korte baan is echt langzaam! meen dat ik als ik me goed herrinner een 44er reed met een prokart op HG1 op de korte baan en een 1.00.26 op de lange (en dat was niet eens optimaal)

idd 52er maar ja...........geen grip = geen grip, en dan kun je niet hard gaan he

als straks filpmjes op internet staan, kun je wel zien hoe erg het was!

maar leuk dagje driften :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 10:35 am 

Maarten ik denk tussen de 57 en 58 moet kunnen op de lange baan. Echer wellicht nog harder met andere tandwielverhouding...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 11:25 am 

ik ga morgen naar landsard
ik ga gewoon op de zachte rubbertjes hoor :D
nog meer mensen morgen niks te doen ?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 12:39 pm 

RJ schreef:

Wat versta jij onder korte baan!??
Want een Rotax Max moet al flink doorstampen om op de 1100 meter lay-out een 44-er eruit te persen dus dat zal met een pro-kart niet echt lukken!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 12:52 pm 

voor de pit ga je rechtsaf ipv rechtdoor... dan wordt het 2e stuk voor huurkarts afgezet.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 1:12 pm 

ooooow....ja dan zou het idd wel kunnen denk ik!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 3:17 pm 

peter schreef:
ik ga morgen naar landsard
ik ga gewoon op de zachte rubbertjes hoor :D
nog meer mensen morgen niks te doen ?

ik zit net naar het weer bericht te kijken en ik kom er op terug
29 tot 33 graden is gewoon te warm
ik dacht de max rond 25 lag voor morgen
dus ik ga morgen niet als het zo warm word

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 4:54 pm 

Citaat:
voor de pit ga je rechtsaf ipv rechtdoor... dan wordt het 2e stuk voor huurkarts afgezet.

Das de hele korte baan. Wat Skeurijzer gereden heeft was de normale baan, zonder het nieuw aangelegde gedeelte.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 5:18 pm 

Op die hele korte baan rij ik 28ers en op de korte baan (1100m) 47 blank met een tm k9 ICC, eh ron88 in het snelste ronde tijden topic zie ik dat je 46 blank rijd/reed, das HEEL aardig hard met een max. Maar een 44er rijd je er echt niet mee. Snelste tijd ooit is geloof ik 43.2 in de wedstrijd ICC in april. En de top van de max coureurs reed toen een hoge 46 er , 46.7 of zo, kijk HIER dus dat wil zeggen dat jij vooraan mee kunt met deze jongens!?

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 6:19 pm 

Fart schreef:
Op die hele korte baan rij ik 28ers en op de korte baan (1100m) 47 blank met een tm k9 ICC, eh ron88 in het snelste ronde tijden topic zie ik dat je 46 blank rijd/reed, das HEEL aardig hard met een max. Maar een 44er rijd je er echt niet mee. Snelste tijd ooit is geloof ik 43.2 in de wedstrijd ICC in april. En de top van de max coureurs reed toen een hoge 46 er , 46.7 of zo, kijk HIER dus dat wil zeggen dat jij vooraan mee kunt met deze jongens!?

Ik weet natuurlijk niet of ik die jongens moet geloven, maar ik heb van diverse max-jongens gehoord dat ze hoge 44-ers en lage 45-ers reden. Dus ik was al aardig ziek dat ik een seconde langzamer was dan de andere jongens.
Ik denk niet dat die ronde nog in mijn rondeteller staat aangezien ik afgelopen Vrijdag dus de 1300 meter lay-out heb gereden (zonder al teveel succes) anders had je kunnen zien dat ik op een 46.01 uit was gekomen.....ik moet wel nageven dat was gewoon een succesrondje...naar mijn idee geen een foutje....mijn snelste ronde daarna was ook een 46.4 dus 0.4 seconde verschil is in principe niet constant maar ik zie dat ik met een 46 blank zeker niet mag klagen.....en dat nog wel op het officiele gewicht etc. want je kan handig sneller als je onder het gewicht zit maar dat is natuurlijk geen goed vergelijkingsmateriaal.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2005 6:45 pm 

De kans is vrij klein dat ik aanstaande zondag nog ga rijden. Aangezien ik het volgend weekend ook al geen tijd heb ga ik waarschijnlijk pas weer bij de volgende kartforummeeting de baan op.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 88  Volgende