Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 11:12 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
* Ronde tijden, temp blok, toeren, snelheid, g-kracht * Hebben hem voor een mooie prijs kunnen aanschaffen * Kan alles uitlezen, eventueel ook baantekening rempunten, enz enz.. * ik rijd geen wedstrijden meer.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 11:23 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Die nieuwe alfano ziet er nog steeds even onduidelijk uit... De makers van Alfano snappen het echt niet...
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 12:03 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
@Bamacrew,
Welke laptimer heb jij : Alfano/Mychron/Unipro...? Ik zie het er zo gauw niet bij staan.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 12:08 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Wilfred schreef: @Bamacrew,
Welke laptimer heb jij : Alfano/Mychron/Unipro...? Ik zie het er zo gauw niet bij staan. Astro volgens mij.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 12:14 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
OK, was ie toevallig van jou.....
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 12:34 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
Ik heb een Alfano pro+ lv Prima ding en niet moeilijk, gebruikt geen data-analyse etc. etc. want ben allang blij als ik op de baan blijf Voor rondetijden/temp/toeren/snelheid etc. is hij ruim voldoende in mijn beleving.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 2:55 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Nope Wilfred, ik heb ooit Jaap eens om raad mogen vragen toen ik ook een Astro ging gebruiken, vandaar dat ik het nog weet. Mijn Astro ligt thuis al twee maanden te wachten op betaling van degene die hem zou overnemen.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 4:58 pm |
|
|
ik ga gewoon een nieuwe alfano halen want heel ons team rijdt met die dingen en dan met een mc4 aankomen kan niet en als we allemaal een nieuwe hebben kunnen we alles mooi uitlezen, analyseren om uiteindelijk sneller te gaan
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 5:01 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 6:46 pm |
|
|
neee maar met de nieuwe serie is er maar 1tje voor het karten en uitbreidingen kun je zelf aanbrengen en je hebt er dus geen andere alfano voor nodig. je koopt een klein boxje waarje alles op aansluit en dit sluit je aan op je alfano  maar alfano is wel degelijk verbeterd. neem nu het overzicht is helemaal anders en veel makkelijker alles gaat nu met icoontjes namelijk je kunt met bluetooth zelfs de bestanden versturen. en er is gps bij gekomen en voor degene die alfano bedienen niet handig vinden. als je het boekje eens goed doorleest en een paar keer oefent dan gaat het automatisch. ik had um na dik 1.5 weken onder de hand. het is gewoon een kwestie van leren
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 7:08 pm |
|
|
* Mijn monteur kijkt tijdens elke pitstop naar wat er precies gaande is en we gebruiken alle data en ik kijk tijdens het rijden naar de snelheid, rondetijd, motortemperatuur en snelheid en * Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed, maar mag wel goedkoper. maar je betaald niks te veel voor de alfano * Ik lees alles uit ! * Ik rijd Wedstrijden (nu nog kart4fun (waarschijnlijk volgend jaar een hogere competitie))
|
|
Omhoog |
|
 |
Thomas_05
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 7:33 pm |
|
|
Die nieuwe alfano lijkt net speelgoed  Zo te zien is hij wel verbeterd qua overzicht en gebruik, maar overzichtelijker dan de mychron 4 vind ik hem zeker niet.
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 7:56 pm |
|
|
Citaat: Die nieuwe alfano lijkt net speelgoed Zo te zien is hij wel verbeterd qua overzicht en gebruik, maar overzichtelijker dan de mychron 4 vind ik hem zeker niet. Wel grappig want ik vind de mc4 dan weer niet niet echt overzichtelijk maarja smaken verschillen. het is ook waar je aan gewend bent
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 8:37 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik heb ff een vraag
weet iemand of je met een mc4 of een ander tijdens het rijden kunt zien of je voor of achter de snelste ronde rijd
ik weet dat je dit kunt zien tijdens de data analise en dat de mychron solo het kan
iemand?
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: wo feb 15, 2012 8:51 pm |
|
|
Ik weet dat het met alle alfanos kan dus ik denk dat het met mc4 ook zou moeten kunnen
|
|
Omhoog |
|
 |