Auteur |
Bericht |
kege
|
Geplaatst: wo jun 15, 2005 7:46 am |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
de kart heb ik wel ondercontrole, ik ben al een paar keer gespint met mijn 100cc zonderkoppeling en heb de kart kunnen rechtkrijgen zonder stilvallen.
Natuur kwa sliptechniek ontbreekt het me niet nu enkel nog iets meer lef in de bochten.
Maar als je kart met jou rijd dan kan je beter je 2wieler nemen denk ik.
Maar als iemand zegt 100% dan liegt hij volgens mij.
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: wo jun 15, 2005 7:38 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
mijn ervaring is dat de controle over je kart voor een deel in de afstelling zit als die namelijk slecht is dan doet dat kreng mooi waar die zelf zin in heeft (0 % contrlole ) maar als die goed is kun je een stukje over de limiet gaan zonder dat je spint (is niet sneller maar je houd wel controle)
overrigens heb ik vorige week weer eens een rem fout gemaakt en spinde ik van de baan af (was lang niet meer voor gekomen) dus 100 % controle heb ik niet
|
|
Omhoog |
|
|
stephan
|
Geplaatst: wo jun 15, 2005 9:06 pm |
|
Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:20 pm Berichten: 479 Woonplaats: Leeuwarden
|
ik denk dat iedereen wel eens spint maar de een wat midder dan de ander.
maar er zijn ook karters bij die gaan verkeerd over de kurb heen en die zijn hem dan al kwijt.
_________________ een ongelijk zit in een klein hoekje jammer dat de aarde rond is.
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: za jun 18, 2005 9:52 am |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
mijn mening is dat je nooit een machine zoals een kart 100 % onder controle kan hebben
ook al kan je lezen en schrijven met iets ,je hebt het nooit helemaal onder controle
ik durf dan ook zelf geen getallen te noemen omdat ik het gewoon niet weet
ps te veel glijden en kunnen corrigeren is geen controle hebben pver iets maar is de controle weer terug krijgen
dus elke beweging die niet gepland was is dus geen controle
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: zo jun 19, 2005 7:40 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
hm.. ik denk dat ik mijn kart voor ongeveer 95% onder controle heb.
in de regen zal het trouwens wel wat minder zijn
maar ik vlieg niet vaak van de baan enzo en meestal kan ik de kart wel opvangen als ik even wegglijd.
Zo reed ik vrijdag in genk en begon het licht te druppelen, maar de baan was nog niet echt glad.. dus ik begon harder te rijden en 't ging wel goed, tot ik bij de chicane kwam waar het wel glad was. maar ik gewoon lekker laat remmen enzo, maar toen blokkeerden mijn wielen. Maar ik bleef heeeeeel voorzichtig sturen en ik spinde niet! En een paar mensen voor mij en na mij spinden wel
|
|
rotaxmaxi-joak
|
Geplaatst: ma jun 20, 2005 9:04 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 7:13 pm Berichten: 48 Woonplaats: groningen
|
als mijn kart goed afgestelt is maak ik mij nergens zorgen over dan blijft die wel op de baan maar als het snel gaat is dan nog de vraag
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmaxi-joak
|
Geplaatst: ma jun 20, 2005 9:04 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 7:13 pm Berichten: 48 Woonplaats: groningen
|
maar meestal gaat het wel lekker
|
|
Omhoog |
|
|
René Oud
|
Geplaatst: zo jun 26, 2005 10:31 am |
|
|
gewoon goed, als je in de regen op de limiet kan rijden en elk rondje redelijk constant mag je denk ik wel zeggen dat de kart je niet fopt.
|
|
Omhoog |
|
|