Auteur |
Bericht |
zwolly
|
Geplaatst: wo aug 31, 2011 8:31 pm |
|
|
Hallo allemaal,
Lees alweer een tijdje mee op dit forum, dus tijd om me maar eens voor te stellen. Mijn naam is Roel en ik woon in noord NL.
Het is alweer ongeveer 20 jaar geleden dat ik voor het eerst samen met een kameraad in aanraking kwam met het karten. Dit was met een 100cc parilla direct blokje op een vergeten merk frame, ik kan me nog goed het gevoel heinneren wat er gebeurde als dat ding op toeren kwam, whoehoeee. Alleen was de lol altijd maar van korte duur, vaak kapot en dure moeilijk te verkrijgen onderdelen zaten erop(oud ding) Na deze kwam er een Mach1 met 125cc Honda schakelblok erop, dat ging met het kapot gaan al veel beter.(toch ook een oud ding) Van deze kart hebben we wel een paar jaar race/sleutel lol gehad, totdat het frame doormidden gereden werd. Dit was toen het einde van onze karthobby, hij was echt op, totaal versleten en afgereden.
Het toeval wil dat ik een tijdje geleden weer een oude(andere) kameraad uit die tijd tegenkwnam, en laat deze nu net begonnen zijn met karten..... Natuurlijk ook even een paar rondjes gedraaid stom, stom weer dat whoehoeee oh ja zo was dat gevoel. Om een al te lang geworden verhaal kort te houden, ben nu zelf ook weer op zoek naar iets, in ieder geval schakel, weet nog niet icc, cross of misschien 4 takt. we zullen zien....
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo aug 31, 2011 8:34 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Hoi Roel,
Ja dat virus heb je zo weer te pakken... maar succes met de zoek tocht en hopende je snel op de baan te zien.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
steef1103
|
Geplaatst: wo aug 31, 2011 8:49 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 6:14 pm Berichten: 21 Woonplaats: Hellevoetsluis
|
Welkom Roel, Karten blijft volgens mij toch altijd in je bloed zitten het gevoel, de snelheid en het geluid. Veel succes met je zoektocht, we zullen het hier wel lezen wat het geworden is.
_________________ Energy - Rotax Max Senior
Een recht stuk is slechts een noodzakelijke onderbreking van een bocht
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: wo aug 31, 2011 8:56 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Ook van mij welkom op het forum. Karten is verslavend Eén rondje rijden na jaren niks........... en Jaaaaaaaaa ik wil ook weer een kart Veel plezier hier.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Ramon
|
Geplaatst: do sep 01, 2011 11:04 am |
|
Geregistreerd: ma sep 20, 2010 6:04 pm Berichten: 129 Woonplaats: Hoofddorp
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do sep 01, 2011 12:45 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Roel welkom!!!!
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: do sep 01, 2011 1:19 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Welkom hier:).
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: vr sep 02, 2011 9:41 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
|